reken daar maar wel op, nu de action is overgenomen door 3i. zal misschien niet direct gaat gebeuren, maar op wat langere termijn wel vermoed ik.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:46 schreef Mercer het volgende:
[..]
Action heeft denk ik de potentie om echt groot te worden als ze ook in de rest van europa weten door te dringen. Geen idee of dat mogelijk is, maar ik zou er niet van opkijken.
hier hadden ze alleen xl en xxlquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ah mooi, zo'n legging staat op mn lijstje.
Laatste keer dat ik er was, hadden ze alleen xxxsdus hoop dat ze meerdere maten hebben als t in de aanbieding is.
ziet er gezellig uit bij jou!quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:01 schreef Miendientje het volgende:
Mijn koeienposter (ik had even geen zin om de camera zonder groothoeklens op te zoeken)
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:57 schreef rubje het volgende:
Met ur vrouwje een bezoek gebracht aan de lokale Action en weer genoeg ingekocht tegen bodemprijzen,iets waar AH nog een puntje aan kan zuigen gezien hun hoge prijzen,alleen jammer dat de gekleurde mentos pakketten niet meer in het assortiment worden gevoerd.[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:00 schreef Revolution-NL het volgende:
Nadeel van de Action is dat je altijd voor één dingetje heen gaat en met twee tassen vol met onzin troepjes terug komt
Aaaaaaah, een zelfportret....quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:01 schreef Miendientje het volgende:
Mijn koeienposter (ik had even geen zin om de camera zonder groothoeklens op te zoeken)
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:58 schreef AnnaStesia het volgende:
Ik ben in shock!!!![]()
Heb net bij de action een tourboek van mijn grote held Prince gekocht,inclusief cd voor 1,98!!
Uiteraard heb ik hem al(gekocht voor 50 pond!!!!)bij de concerten in Londen waar dit boek over gaat.
Er staan zulke mooie foto's in die ik eigenlijk wil inlijsten maar vond dat zonde van het boek...nu dus bij mijn action voor nog geen 2 euro...heb er maar 2 meegenomen![]()
Vanavond ga ik hem weer live meemaken,heb er zin in!!!
Misschien had je je er nog 20 moeten kopen en vanavond moeten verkopen voor 15,00 per stukquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:58 schreef AnnaStesia het volgende:
Ik ben in shock!!!![]()
Heb net bij de action een tourboek van mijn grote held Prince gekocht,inclusief cd voor 1,98!!
Uiteraard heb ik hem al(gekocht voor 50 pond!!!!)bij de concerten in Londen waar dit boek over gaat.
Er staan zulke mooie foto's in die ik eigenlijk wil inlijsten maar vond dat zonde van het boek...nu dus bij mijn action voor nog geen 2 euro...heb er maar 2 meegenomen![]()
Vanavond ga ik hem weer live meemaken,heb er zin in!!!
Ik krijg die boxjes niet aan de praat in samenwerking met mijn telefoon/MP3 speler.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:20 schreef Näsenbar het volgende:
Die kleine rubberen boxjes zijn echt een geniale aankoop. De verrassingseieren van de action zijn daarentegen echt matig...
Dat is een heel ander, kleinschalig concept. Met kleine winkels die "midden" in het centrum liggen. Niet te vergelijken!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:48 schreef Cyan het volgende:
De Action viel hier de laatste keer dat ik er was erg tegen. Het viel zelfs zo tegen dat toen een vriendin vroeg of ik even meeging naar de Action, ik er eigenlijk geen zin in had.
Is er trouwens iemand bekend met de Tiger winkels (al zijn er maar 2 in Nederland)? Ik vind dat ze dat concept moeten uitbreiden over heel Nederland want dat lijkt me nou echt een geweldige winkel.
Ik vergelijk het ook niet met Action, maar het lijkt mij een concept wat in meerdere steden goed kan werken.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:59 schreef Mercer het volgende:
[..]
Dat is een heel ander, kleinschaliger concept. Niet te vergelijken.
Niet elke Action heeft alle 100 nieuwste artikelen, het verschilt per Action. De weekaanbiedingen horen wel volledig in elke winkel aanwezig te zijn.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:01 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik vergelijk het ook niet met Action, maar het lijkt mij een concept wat in meerdere steden goed kan werken.
Ik vind bijvoorbeeld dat de Action bij ons de laatste tijd vaak hetzelfde heeft. En de 100 nieuwste artikelen zijn vaak niet eens terug te vinden.
Edit: Tiger zou ook niet zoveel winkels als Action moeten openen maar het is wel een goede concurrent voor bijvoorbeeld Xenos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |