Voor een nieuw op te zetten stichting in de wijk presikhaaf te arnhem zoek ik medeoprichters!
Naam:Stichting Wijkuitleenpunt Presikhaaf
Doel: Het uitlenen van goederen tbv wijkevenementen.
Even in het kort: De budgetten voor de krachtwijken in Arnhem houden dit jaar op.
NU hebben wij regelmatig gebruik gemaakt van zo n bewonersbudget en daardoor heb ik inzage gekregen in alle budgetten die er verstrekt zijn.
Wat mij opviel was dat er bijna bij alle evenementen een aanvraag werd gedaan voor bijv huur partytenten,biertafels, statafels, terrasheaters etc.
Dat vond ik zo n enorme verkwisting dat ik dacht dat kan anders.
Bijv een 1 malig budget om alles aan te schaffen voor gemiddeld wijkfeest en dan uit lenen aan andere wijken tegen borg en vrijwillige bijdrage.
Met dat idee ben ik naar het wijkplatform gegaan wat het een goed idee vond.
Alleen kreeg ik d evraag het verder uit te werken en dat is voor mij alleen moeilijk.
Ook werd er de voorwaarde aan verbonden een stichting op te zetten.
Maarja daar kan ik moeilijk alleen in gaan zitten he!
Wie heeft er tijd en zin om zich samen met mij hier eens even mee bezig te houden?
Als het wijkuitleenpunt 1 maal een feit is zul je er weinig omkijken naar hebben.
De dagelijkse gang van zaken zal door mij gerund worden in combi met iemand anders, jij bijv???
Maar ik heb nog een ideeenmachine nodig, een penningmeester of meesteres, voorzitter. you name it.
Mijn pm box staat wijdopen voor alle aanmeldingen diie natuurlijk zeker zullen volgen