Hoe zorg ik ervoor dat ik dit gifje: Kleiner krijg? Waardoor ik hem ook kan uploaden naar de server? Of verlies ik dan kwaliteit?
Dit icoontje is gewoon gemaakt door knip en plakwerk met Adobe ImageReady.
is dat nog niet genoeg dan kleuren reduceren.
Werkt perfect, je uploadt het plaatje, waarna je het kan bewerken. Daarna kun je het plaatje weer opslaan.
quote:Je vergeet dat veel mensen het gewoon leuk vinden om anderen te helpen. Topicstarter is misschien een beetje lui, maar hij/zij heeft vanochtend dus wel mooi een paar hulpvaardige mensen een goed gevoel gegeven
Op maandag 24 juni 2002 09:27 schreef eskimo het volgende:
hrm.. tis *echt* nie moeilijk om er zelf achter te komen hoe dat werkt. Op 't net gooien ze je dood met tutorials van allerlei. Toch zijn er nog steeds mensen die imo gewoonweg te lui zijn om zelf wat te zoeken en het dan maar op een forum posten in de hoop dat 't antwoord vanzelf naar hun toe komt.... zoek zelf ook es wat ofzo.
quote:Ah bedankt Northern Star.
Op maandag 24 juni 2002 06:55 schreef NorthernStar het volgende:
Optimaliseren is genoeg.asjeblieft
(deze kun je uploaden)
quote:Daar heb je misschien best gelijk in, ik ben misschien niet te lui om een beetje te werken voor me plaatjes. Maar het zoeken naar oplossingen is misschien wel wat lastiger.
Op maandag 24 juni 2002 09:27 schreef eskimo het volgende:
hrm.. tis *echt* nie moeilijk om er zelf achter te komen hoe dat werkt. Op 't net gooien ze je dood met tutorials van allerlei. Toch zijn er nog steeds mensen die imo gewoonweg te lui zijn om zelf wat te zoeken en het dan maar op een forum posten in de hoop dat 't antwoord vanzelf naar hun toe komt.... zoek zelf ook es wat ofzo.
sawry moest k ff kwijt.. jammer dat die RTFM hier nie zo geapprecieerd wordt.
Zeg Youssef, bij het bekijken van dat gif-plaatje krijg ik ergens het hele vage vermoeden dat jij R@b wellicht niet zo aardig vind.
[sarcasm modus]
Jeetje, waarom zou dat nou wezen? Zo'n aardige jongen (ahem)...
[/sarcasm modus]
quote:Das gewoon liev bedoeld
Op maandag 24 juni 2002 10:56 schreef motown het volgende:
Hmmm...Zeg Youssef, bij het bekijken van dat gif-plaatje krijg ik ergens het hele vage vermoeden dat jij R@b wellicht niet zo aardig vind.
[sarcasm modus]
Jeetje, waarom zou dat nou wezen? Zo'n aardige jongen (ahem)...
[/sarcasm modus]
Me oude vertrouwde koetje is veel leuker als icon. Dat rood is zoo uuum, haatdragend
Tijdelijk dus, nadat ik Bansheeboy oid had gezien met R@b's icon waar kogelgaten in leken te zitten.
quote:Ja, dat koetje was leuker, ja.
Op maandag 24 juni 2002 11:00 schreef Youssef het volgende:[..]
Das gewoon liev bedoeld
Me oude vertrouwde koetje is veel leuker als icon.
Dat rood is zoo uuum, haatdragend
Tijdelijk dus, nadat ik Bansheeboy oid had gezien met R@b's icon waar kogelgaten in leken te zitten.
Maar dus als ik het goed begrijp is die nieuwe icon die in feite R@b's icon is, maar dan in de hens gestoken, in feite bedoeld als affectie voor deze "prominente fokker"? Het vuur staat zeker voor "passie"? Op die fiets... (
)
quote:Precies goed, hoe doe je dat toch?!
Op maandag 24 juni 2002 11:07 schreef motown het volgende:
Maar dus als ik het goed begrijp is die nieuwe icon die in feite R@b's icon is, maar dan in de hens gestoken, in feite bedoeld als affectie voor deze "prominente fokker"? Het vuur staat zeker voor "passie"? Op die fiets...(
)
quote:Hmmm.... Laat ik het zo zeggen: ik deel jou "bewondering" voor "onze grote tolerante pragmatische openminded vriend" R@b...
Op maandag 24 juni 2002 11:12 schreef Youssef het volgende:[..]
Precies goed, hoe doe je dat toch?!
![]()
Dus dan is het niet echt moeilijk, he?
Maar goed, denk dat R@b het wel als een eer zal zien, dus no harm done.
quote:Oh, sobby
Op maandag 24 juni 2002 11:27 schreef NorthernStar het volgende:
Hmmm.. geheel achteloos heb ik daaraan dus mee zitten helpen..
quote:Kom nou toch, NortherStar. Dat had je makkelijk kunnen weten. Die matteklopper-logo van het Simplisties Verbond die R@b zichzelf zodanig toegeeigend heeft dat het lijkt alsof hij er copyright op zou hebben, die vuurvlam en dan het feit dat R@b het niet zo op Moslims en/of Arabieren heeft.
Op maandag 24 juni 2002 11:27 schreef NorthernStar het volgende:
Hmmm.. geheel achteloos heb ik daaraan dus mee zitten helpen..Maar goed, denk dat R@b het wel als een eer zal zien, dus no harm done.
Ach, mij hoor je in elk geval niet klagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |