quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:14 schreef Aardbijna het volgende:
Guys, doe eens aardigDeze onzekere jongen wil ongetwijfeld een nuttig antwoord
En waarom zeurt iedereen over te klein?! misschien is 'ie wel te groot en dat het daarom bloedt
Dat zei ik dus al.. je beschadigt sowieso wat bij een meisje dat nog maagd is hoorquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:15 schreef BOUHA het volgende:
maar de vraag was niet hoe ik haar vlies kan scheure![]()
dat maakt mij eigenlijk niet eens uit. alleen is het gewoon raar dat et pas later bloed uur daarna ofso
Ik heb dat ook als een maagd heb, dan zeggen ze ook ja stoppen het doet pijn, maar soms als je niet gewoon een keer doorduwt gebeurt het nooit en zal het nooit scheurenquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:18 schreef tja77 het volgende:
Gaat je geval er helemaal in? Of alleen het puntje?
Ik denk dat het een kwestie is van gewoon ff doorduwen. Dat klinkt misschien lomp, maar het moet ff gebeuren denk ik.
ja helemaal, maar ik had beide keren geen condoom om dus ben maar paar keer in en uit gegaan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:20 schreef tja77 het volgende:
Helemaal in haar? Een paar cm. zal niet voldoende zijn.
Is ze wel aan de pil?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:21 schreef BOUHA het volgende:
[..]
ja helemaal, maar ik had beide keren geen condoom om dus ben maar paar keer in en uit gegaan.
haha nee manquote:
Dus dan denk jij; bek dicht en kiezen op elkaar? Komt niet zo respectvol over of dat ligt aan mijquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:20 schreef Jurgen1990 het volgende:
[..]
Ik heb dat ook als een maagd heb, dan zeggen ze ook ja stoppen het doet pijn, maar soms als je niet gewoon een keer doorduwt gebeurt het nooit en zal het nooit scheuren
Ow nee hoor ik ben heel respectvol maar soms heb je van die meisjes die proberen dan 5 keer seks met je te hebben ookal is het gewoon een kwestie van 1 keer goed penetreren en dan nog 1 keer pijn en dan is het fijn!, rijmt ook nogquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:22 schreef Aardbijna het volgende:
[..]
Dus dan denk jij; bek dicht en kiezen op elkaar? Komt niet zo respectvol over of dat ligt aan mij
Maar goed, ik zal wel weer betiteld worden als saaie doos gezien de andere sextopics waarin ik gepost heb
nou zo hard nou ook weer nie maar even door duwe. als aan meeste meisjes ligt dan lukt het nooitquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:22 schreef Aardbijna het volgende:
[..]
Dus dan denk jij; bek dicht en kiezen op elkaar? Komt niet zo respectvol over of dat ligt aan mij
Maar goed, ik zal wel weer betiteld worden als saaie doos gezien de andere sextopics waarin ik gepost heb
Box! dat bedoel ik...quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:23 schreef BOUHA het volgende:
[..]
nou zo hard nou ook weer nie maar even door duwe. als aan meeste meisjes ligt dan lukt het nooit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |