Die cactus gel heb ik ook wel eens gebruikt, alleen heb m'n haar omhoog en het is wel iets langer dan gemiddeld denk ik zo. Dan blijft dat niet heel goed zitten vergeleken met wat ik gewend ben.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:10 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb redelijk kort haar en vaak in stiekeltsch of ein kuif erin, daar gebruik ik Garnier Fructis Style Cactus gel voor (en dan niveau 5: hard of niveau 6: ultimate).
Wel, mijne...quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:17 schreef Sqwurb het volgende:
Er gaat trouwens sowieso niks boven deze gel:
[ afbeelding ]
Die gebruikte ik eerder ook, voordat ik wax probeerde. Opzich wel goed spul, je haar blijft alleen zo hard de hele dag.quote:
Mja, dat is de bedoeling van gel...quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:23 schreef Jongentje. het volgende:
[..]
Die gebruikte ik eerder ook, voordat ik wax probeerde. Opzich wel goed spul, je haar blijft alleen zo hard de hele dag.
Nee, ik heb zeker geen kort haar, maar mijn wax kan het prima omhoog krijgen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:27 schreef eQuaL het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen fijn als je relatief kort haar hebt, maar dat is sowieso met wax
Ja, ik gebruik ook redelijk veel denk ik, maar na 5x wassen wil het er soms nog in blijven zitten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:39 schreef SeeNoEvil het volgende:
Je weet dat wax vet is en dat het daarom zelfs na het douchen nog vet is?
Dat is vrij normaal en heb je bij bijna elke wax wel, misschien moet je wat minder gebruiken.
Ik ben van die over gestapt naar dezequote:Op woensdag 15 juni 2011 12:17 schreef Sqwurb het volgende:
Er gaat trouwens sowieso niks boven deze gel:
[ afbeelding ]
Nouja dat bedoelde ik dus eigenlijk, ik heb nu echt vrij kort haar (2 tot 3 cm) en dan heb je echt maar een heel klein beetje wax nodigquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:39 schreef Jongentje. het volgende:
[..]
Ja, ik gebruik ook redelijk veel denk ik, maar na 5x wassen wil het er soms nog in blijven zitten.
Daar heb ik de extreme variant van, als ik een bad-hair day hebquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:41 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ik ben van die over gestapt naar deze
[ afbeelding ]
Plakt minder, en is wat makkelijker uit te kammen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |