abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98192839
hey fokkers,

Wat voorn bedrag zouden jullie ongeveer uitgeven voor een cadeau als je vriendin slaagt ? Wil graag wat moois kopen maar ben bang dat het rare situaties oplevert als ik met wat duurders aankom dan d'r ouders/vriendinnen.
pi_98193001
Wat had je zelf in gedachten dan?
  woensdag 15 juni 2011 @ 10:39:49 #3
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_98193030
Wat maak de prijs uit? Koop iets wat jij bij der vind passen. Boeiend dat het mss duurder is als wat een ander koopt. Tevens gaat hun dat geen zak aan.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_98193045
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 10:38 schreef Dauntl3ss het volgende:
Wat had je zelf in gedachten dan?
Ja geen idee, daarom wil ik het graag hier vragen. 100 euro ?
pi_98193059
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 10:39 schreef pl4kkie het volgende:
Wat maak de prijs uit? Koop iets wat jij bij der vind passen. Boeiend dat het mss duurder is als wat een ander koopt. Tevens gaat hun dat geen zak aan.
Wil misschien iets kopen wat handig is voor als ze straks in september gaat studeren, of is dat te afgezaagd ?
pi_98193093
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 10:40 schreef obsama het volgende:

[..]

Ja geen idee, daarom wil ik het graag hier vragen. 100 euro ?
Kan je dan niet beter kijken naar wat zij wil of leuk vindt, in plaats van eerst te beslissen hoeveel het moet/mag kosten?
  woensdag 15 juni 2011 @ 10:42:09 #7
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_98193121
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 10:40 schreef obsama het volgende:

[..]

Wil misschien iets kopen wat handig is voor als ze straks in september gaat studeren, of is dat te afgezaagd ?
Dan koop je dat toch gewoon. Het is iets wat ze kan gebruiken ^O^
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  woensdag 15 juni 2011 @ 10:43:15 #8
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_98193158
Ik zou niet iets te duurs doen... Het valt mij altijd op dat elke middelbare schoolrelatie uitgegaan is in de eerste paar maanden studeren. O-)
pi_98193183
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 10:41 schreef Dauntl3ss het volgende:

[..]

Kan je dan niet beter kijken naar wat zij wil of leuk vindt, in plaats van eerst te beslissen hoeveel het moet/mag kosten?
Nee dat snap ik. Maar bedoel het meer in de trant van dat ik geen rare situaties wil opwekken als ik iets duurs koop en dat de vriendinnen bijv zich dan misplaatst voelen. Misschien koop ik wel een koffiezetapparaat :P
pi_98193193
quote:
6s.gif Op woensdag 15 juni 2011 10:43 schreef bioloogje het volgende:
Ik zou niet iets te duurs doen... Het valt mij altijd op dat elke middelbare schoolrelatie uitgegaan is in de eerste paar maanden studeren. O-)
Klopt, dat was ook onze gedachte. Maar we gaan ons best doen.
pi_98193345
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 10:44 schreef obsama het volgende:

[..]

Nee dat snap ik. Maar bedoel het meer in de trant van dat ik geen rare situaties wil opwekken als ik iets duurs koop en dat de vriendinnen bijv zich dan misplaatst voelen. Misschien koop ik wel een koffiezetapparaat :P
Afgunst of scheve gezichten zou het laatste zijn waar ik me druk om zou maken. Het is toch jouw vriendin?

Iets functioneels is zeker een goed idee, maar zou er ook iets 'leuks' bijdoen, zodat ze, als het koffieapparaat sneuvelt, iig nog een aandenken heeft. ;)
  woensdag 15 juni 2011 @ 10:50:53 #12
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_98193371
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 10:44 schreef obsama het volgende:

[..]

Klopt, dat was ook onze gedachte. Maar we gaan ons best doen.
Heel goed, natuurlijk ik ken ook twee gevallen die nog wel bij elkaar zijn, je weet het natuurlijk nooit. Maar koffiezetapparaat klinkt goed. Dat soort dingen kan ze gebruiken op haar kamer. Maar wat ze allemaal nodig heeft weet jij beter dan wij. Ik weet niet of ze al weet waar ze terecht komt? Dan weet je namelijk pas echt wat ze nodig gaat hebben.

Je kunt anders ook nu iets leuks doen voor het slagen op zich, en dan straks bij het verhuizen nog iets voor haar kamer. Wanneer je echt weet wat ze kan gebruiken.
pi_98193428
Wat wil je geven dan?
pi_98193431
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 10:49 schreef Dauntl3ss het volgende:

[..]

Afgunst of scheve gezichten zou het laatste zijn waar ik me druk om zou maken. Het is toch jouw vriendin?

Iets functioneels is zeker een goed idee, maar zou er ook iets 'leuks' bijdoen, zodat ze, als het koffieapparaat sneuvelt, iig nog een aandenken heeft. ;)
Ja ik weet het maar wil geen minder bedeelde vriendinnen in een vervelende hoek drukken. Ze had het er laatst al over dat ze een koffiezetapparaat nodig had dus volgens mij is dat een prima idee. Nu nog iets persoonlijks bedenken.
  woensdag 15 juni 2011 @ 10:55:01 #15
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_98193505
Een koffiezetapparaat is wel echt een romantisch cadeau zeg! :') Misschien kun je ook denken aan een waterkoker, een wekker en een paar nieuwe sokken?

Aangezien -zoals eerder gememoreerd- bijna elke relatie uit elkaar klapt zodra er eentje gaat studeren (en dus wil gaan rondneuken), zou ik er niet teveel geld aan uitgeven. Niet dat 100 euro nou echt onoverkomelijk is, maar toch. Doe dus iets waar je zelf ook wat aan hebt, EN iets wat romantisch is.

Kortom, verzamel al je foto's van jullie samen bij elkaar en maak er een boekje van. Bij de Hema ofzo. Je kunt ook wat eigen tekst toevoegen, dat jullie zoveel van elkaar houden en die onzin...je kent het. Een mooi aandenken aan de middelbare schooltijd.

Voor de 80 euro die je dan overhoudt kun je lekker een dagje uit doen met z'n tweeen, of je boekt een klein weekendje weg naar Noordwijk oid. Kamer met jacuzzi nemen en het er daar nog even van nemen.

Misschien blijven jullie wel bij elkaar, dan is het in ieder geval altijd nog een stuk leuker dan een fakkin' koffie. zet. apparaat.
Gourmetten of steengrillen?
pi_98193610
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 10:55 schreef Silenus het volgende:
Een koffiezetapparaat is wel echt een romantisch cadeau zeg! :') Misschien kun je ook denken aan een waterkoker, een wekker en een paar nieuwe sokken?

Aangezien -zoals eerder gememoreerd- bijna elke relatie uit elkaar klapt zodra er eentje gaat studeren (en dus wil gaan rondneuken), zou ik er niet teveel geld aan uitgeven. Niet dat 100 euro nou echt onoverkomelijk is, maar toch. Doe dus iets waar je zelf ook wat aan hebt, EN iets wat romantisch is.

Kortom, verzamel al je foto's van jullie samen bij elkaar en maak er een boekje van. Bij de Hema ofzo. Je kunt ook wat eigen tekst toevoegen, dat jullie zoveel van elkaar houden en die onzin...je kent het. Een mooi aandenken aan de middelbare schooltijd.

Voor de 80 euro die je dan overhoudt kun je lekker een dagje uit doen met z'n tweeen, of je boekt een klein weekendje weg naar Noordwijk oid. Kamer met jacuzzi nemen en het er daar nog even van nemen.

Misschien blijven jullie wel bij elkaar, dan is het in ieder geval altijd nog een stuk leuker dan een fakkin' koffie. zet. apparaat.
thanks casanova. Je hebt wel gelijk trouwens, geeeeeen idee wat ik moet halen/doen
pi_98193791
Neem d'r wel een weekendje mee en dat we dan wat leuks uitzoeken ofzo. Meh ik ben echt een slecht vriendje.
  woensdag 15 juni 2011 @ 11:06:58 #18
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_98193841
Een koffiezetapparaat geef je aan je verjaardag, of aan tante Annie als ze gaat trouwen.

Het is gewoon niet bepaald een situatie dat ze bijna flauwvalt van verliefdheid en zegt: Ohhh obsama...hier heb ik jarenlang van gedroomd! ....een...KOFFIEZETAPPARAAT! Je bent echt de liefste en de leukste! Neem me, hier, op de keukentafel! Ik druk intussen even op het Senseo-knopje!

Nee, ze denkt: oh, dat is handig, nu heb ik straks koffie. Nou, gebakje erbij dan maar?

Geen romantiek, geen passie, geen seks. Een koffiezetapparaat heeft geen sex-appeal.

Wat dus te denken van een leuk boekje waarin ze al jullie mooie momenten ziet? En ZEKER als jullie samen in de jacuzzi zitten (nakend) en jij dat boekje overhandigt en zegt: 'hier schatje, omdat ik zoveel van je hou'. Nou, maak je borst maar nat! Dat is 'ie al, maar je wordt compléét uit elkaar getrokken door haar. ( >:) :9 ) Vrouwen zijn daar heel gevoelig voor, zulke dingen. Vinden ze vaak leuker zelfs dan een koffiezetapparaat.
pi_98193926
Maar ik kan toch niet met lege klauwen daar aankomen ?
pi_98193984
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 11:09 schreef obsama het volgende:
Is je vriendin een sieradenvrouw? Of is er iets anders waar ze van houdt? En dat dan customizen, zodat je een cadeautje hebt voor 'meteen'?
  woensdag 15 juni 2011 @ 11:13:35 #21
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_98194025
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 11:09 schreef obsama het volgende:
Je kan een mooie 'cheque' maken waarop staat 'Romantisch Weekendje Weg' oid. Inclusief foto's van de jacuzzi, champagne, etc.
pi_98194125
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 11:12 schreef Dauntl3ss het volgende:

[..]

Is je vriendin een sieradenvrouw? Of is er iets anders waar ze van houdt? En dat dan customizen, zodat je een cadeautje hebt voor 'meteen'?
Je ze had het er laatst eens van dat ze een hele mooie horloge had gezien maar geen idee welke ze bedoelde.
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 11:13 schreef Silenus het volgende:

[..]

Je kan een mooie 'cheque' maken waarop staat 'Romantisch Weekendje Weg' oid. Inclusief foto's van de jacuzzi, champagne, etc.
Je kan het ook overdrijven ?
  woensdag 15 juni 2011 @ 11:20:51 #23
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_98194240
toen ik ooit jong was en me toenmalige gf geslaagd was (we hebben het hier over mdidelbare school?) had ik een bos bloemen met een kaart eraan waar ik wat in geschreven had.
Overigens wel rozen geloof ik. En dat verliep perfect :)
Je leeft maar één keer...
pi_98194288
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 11:20 schreef cYbErTiM het volgende:
toen ik ooit jong was en me toenmalige gf geslaagd was (we hebben het hier over mdidelbare school?) had ik een bos bloemen met een kaart eraan waar ik wat in geschreven had.
Overigens wel rozen geloof ik. En dat verliep perfect :)
Opzich wel een goede tussenstap.

Is Parijs leuk of te standaard ?
  woensdag 15 juni 2011 @ 11:25:28 #25
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_98194373
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 11:22 schreef obsama het volgende:

[..]

Opzich wel een goede tussenstap.

Is Parijs leuk of te standaard ?
Weekendjes weg (al helemaal parijs) is op die leeftijd niet echt betaalbaar (ligt wel aan het nest waar je uit komt natuurlijk) en nog redelijk wat gedoe als je het op budget doet, meer iets om 'later' te doen of is in een vakantie.
Koffiezet apparaat zou ik overigens echt niet doen :')
Je leeft maar één keer...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')