Wil misschien iets kopen wat handig is voor als ze straks in september gaat studeren, of is dat te afgezaagd ?quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:39 schreef pl4kkie het volgende:
Wat maak de prijs uit? Koop iets wat jij bij der vind passen. Boeiend dat het mss duurder is als wat een ander koopt. Tevens gaat hun dat geen zak aan.
Kan je dan niet beter kijken naar wat zij wil of leuk vindt, in plaats van eerst te beslissen hoeveel het moet/mag kosten?quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:40 schreef obsama het volgende:
[..]
Ja geen idee, daarom wil ik het graag hier vragen. 100 euro ?
Dan koop je dat toch gewoon. Het is iets wat ze kan gebruikenquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:40 schreef obsama het volgende:
[..]
Wil misschien iets kopen wat handig is voor als ze straks in september gaat studeren, of is dat te afgezaagd ?
Nee dat snap ik. Maar bedoel het meer in de trant van dat ik geen rare situaties wil opwekken als ik iets duurs koop en dat de vriendinnen bijv zich dan misplaatst voelen. Misschien koop ik wel een koffiezetapparaatquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:41 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter kijken naar wat zij wil of leuk vindt, in plaats van eerst te beslissen hoeveel het moet/mag kosten?
Klopt, dat was ook onze gedachte. Maar we gaan ons best doen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:43 schreef bioloogje het volgende:
Ik zou niet iets te duurs doen... Het valt mij altijd op dat elke middelbare schoolrelatie uitgegaan is in de eerste paar maanden studeren.
Afgunst of scheve gezichten zou het laatste zijn waar ik me druk om zou maken. Het is toch jouw vriendin?quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:44 schreef obsama het volgende:
[..]
Nee dat snap ik. Maar bedoel het meer in de trant van dat ik geen rare situaties wil opwekken als ik iets duurs koop en dat de vriendinnen bijv zich dan misplaatst voelen. Misschien koop ik wel een koffiezetapparaat
Heel goed, natuurlijk ik ken ook twee gevallen die nog wel bij elkaar zijn, je weet het natuurlijk nooit. Maar koffiezetapparaat klinkt goed. Dat soort dingen kan ze gebruiken op haar kamer. Maar wat ze allemaal nodig heeft weet jij beter dan wij. Ik weet niet of ze al weet waar ze terecht komt? Dan weet je namelijk pas echt wat ze nodig gaat hebben.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:44 schreef obsama het volgende:
[..]
Klopt, dat was ook onze gedachte. Maar we gaan ons best doen.
Ja ik weet het maar wil geen minder bedeelde vriendinnen in een vervelende hoek drukken. Ze had het er laatst al over dat ze een koffiezetapparaat nodig had dus volgens mij is dat een prima idee. Nu nog iets persoonlijks bedenken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:49 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Afgunst of scheve gezichten zou het laatste zijn waar ik me druk om zou maken. Het is toch jouw vriendin?
Iets functioneels is zeker een goed idee, maar zou er ook iets 'leuks' bijdoen, zodat ze, als het koffieapparaat sneuvelt, iig nog een aandenken heeft.
thanks casanova. Je hebt wel gelijk trouwens, geeeeeen idee wat ik moet halen/doenquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:55 schreef Silenus het volgende:
Een koffiezetapparaat is wel echt een romantisch cadeau zeg!Misschien kun je ook denken aan een waterkoker, een wekker en een paar nieuwe sokken?
Aangezien -zoals eerder gememoreerd- bijna elke relatie uit elkaar klapt zodra er eentje gaat studeren (en dus wil gaan rondneuken), zou ik er niet teveel geld aan uitgeven. Niet dat 100 euro nou echt onoverkomelijk is, maar toch. Doe dus iets waar je zelf ook wat aan hebt, EN iets wat romantisch is.
Kortom, verzamel al je foto's van jullie samen bij elkaar en maak er een boekje van. Bij de Hema ofzo. Je kunt ook wat eigen tekst toevoegen, dat jullie zoveel van elkaar houden en die onzin...je kent het. Een mooi aandenken aan de middelbare schooltijd.
Voor de 80 euro die je dan overhoudt kun je lekker een dagje uit doen met z'n tweeen, of je boekt een klein weekendje weg naar Noordwijk oid. Kamer met jacuzzi nemen en het er daar nog even van nemen.
Misschien blijven jullie wel bij elkaar, dan is het in ieder geval altijd nog een stuk leuker dan een fakkin' koffie. zet. apparaat.
Is je vriendin een sieradenvrouw? Of is er iets anders waar ze van houdt? En dat dan customizen, zodat je een cadeautje hebt voor 'meteen'?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:09 schreef obsama het volgende:
Maar ik kan toch niet met lege klauwen daar aankomen ?
Je kan een mooie 'cheque' maken waarop staat 'Romantisch Weekendje Weg' oid. Inclusief foto's van de jacuzzi, champagne, etc.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:09 schreef obsama het volgende:
Maar ik kan toch niet met lege klauwen daar aankomen ?
Je ze had het er laatst eens van dat ze een hele mooie horloge had gezien maar geen idee welke ze bedoelde.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:12 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Is je vriendin een sieradenvrouw? Of is er iets anders waar ze van houdt? En dat dan customizen, zodat je een cadeautje hebt voor 'meteen'?
Je kan het ook overdrijven ?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je kan een mooie 'cheque' maken waarop staat 'Romantisch Weekendje Weg' oid. Inclusief foto's van de jacuzzi, champagne, etc.
Opzich wel een goede tussenstap.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:20 schreef cYbErTiM het volgende:
toen ik ooit jong was en me toenmalige gf geslaagd was (we hebben het hier over mdidelbare school?) had ik een bos bloemen met een kaart eraan waar ik wat in geschreven had.
Overigens wel rozen geloof ik. En dat verliep perfect
Weekendjes weg (al helemaal parijs) is op die leeftijd niet echt betaalbaar (ligt wel aan het nest waar je uit komt natuurlijk) en nog redelijk wat gedoe als je het op budget doet, meer iets om 'later' te doen of is in een vakantie.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:22 schreef obsama het volgende:
[..]
Opzich wel een goede tussenstap.
Is Parijs leuk of te standaard ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |