Hey Fokkers. Ik ben nog niet zo lang hier in de club aan het posten. Maar het bevalt zeer goed. Ik ben afgelopen zondag mezelf wezen introduceren bij de crew. Moet zeggen dat ik een leuke avond heb gehad. Ook al was de reis terug lang genoeg.
Het enige wat ik hier kwijt wil is het bedanken in het vertrouwen wat mij geschonken is.. Enne voor de fokkers.. Kom op lui.. Vorig jaar was druk .. dit jaar kan veel en veel drukker worden.. BB2 zal heel wat mensen de nek laten keren..
Dat rustige gedoe is over. Je zult zien dat iedereen los komt.. Iedereen wil de prijs hebben. Het lijkt wel op Highlander
Maarre veel plezier hier !
Ik wil jou ook op deze wijze succes wensen met je leuke taak want dat is het echt. BB deel 1 is hier een topper geweest en oliebol kan het weten . Dat moet vast weer lukken. Heel erg veel BB plezier en maak er wat moois van.
Ik hoop op een knallende BB2 !
[Dit bericht is gewijzigd door just me op 20-08-2000 12:18]
quote:Welkom havoc en gefeliciteerd met je eerste slotje
De posts van ULX en LMK kunnen opgevat worden als zijnde racistisch. Hier komt een slotje op
Dit zijn denk ik zo'n beetje de tools die je nodig hebt om een forum als het BB forum te runnen en in goede banen te lei(ij)den.
Havoc: gefeliciteerd en heel veel succes!
HAVOC succes! Enne, leuk hier weer bekende namen en icoontjes 'van weleer' te zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |