Ik heb er 450 gebatst. Dat was fantastisch!quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:19 schreef SicSicSics het volgende:
Ik heb er wel eens een gebatst. Dat was echt fantastisch!Verder zijn ze nergens goed voor...
De hele tokkie buurt bij jou om de hoek?quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:26 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik heb er 450 gebatst. Dat was fantastisch!
Omdat je dan kunt laten zien dat je :quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:16 schreef Morton_Koopa het volgende:
Waarom zou je vrijwillig met een merk om je nek willen rond wandelen?
Denken dat je gelijk moet wonen in een tokkiewijk om tokkies te spotten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:32 schreef alors het volgende:
In welke tokkiewijk woon jij dan?
Ik zie meer heren dan vrouwen met grote merklogo's, vooral G star is echt verschrikkelijk
Rond lopen met G-star broek is niet eens zo storend, want het is een broek.quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:32 schreef alors het volgende:
In welke tokkiewijk woon jij dan?
Ik zie meer heren dan vrouwen met grote merklogo's, vooral G star is echt verschrikkelijk
Mislukte poging om grappig te zijnquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:51 schreef Nyce het volgende:
Of mensen met een Rolls, klap lekker je engeltje naar binnen of zo![]()
[ afbeelding ]
Eigenlijk is het een poging om je te laten inzien dat je klacht nergens op slaat.quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:53 schreef Morton_Koopa het volgende:
[..]
Mislukte poging om grappig te zijn
quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:17 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Is een bepaald slag mensen. Ik zou me pas zorgen maken als je dit soort figuren in je omgeving aantreft.
Blijkbaar snap je de klacht niet. Het gaat hier om sieraden en andere prullaria voor vrouwen met een gigantisch logo van een merk. Een rolls royce kan je tenminste nog mee rond rijden want het is immer een auto of het nou een status object is of niet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:56 schreef Nyce het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een poging om je te laten inzien dat je klacht nergens op slaat.
Of een ketting nou een logo of een bloempje heeft je kunt er net zo weinig mee en is met jou beredenering dus allebei even nutteloos. Dus blijft je klacht onzin.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:05 schreef Morton_Koopa het volgende:
[..]
Blijkbaar snap je de klacht niet. Het gaat hier om sieraden en andere prullaria voor vrouwen met een gigantisch logo van een merk. Een rolls royce kan je tenminste nog mee rond rijden want het is immer een auto of het nou een status object is of niet.
Een logo om je nek is onzin en nutteloos, daarbij komt dat merendeel replica's zijn en dus dubbel zo nutteloos. Je faalt met een logo als sieraad.
Ondertussen loop je met een Chanel logo om je nek er wel als een reclamebord bij en met een bloem niet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:10 schreef Nyce het volgende:
[..]
Of een ketting nou een logo of een bloempje heeft je kunt er net zo weinig mee en is met jou beredenering dus allebei even nutteloos. Dus blijft je klacht onzin.
Bah hij heeft destijds een rol bemachtigd bij audities voor een film, ik was tweedequote:
Doet het niet. Die kerel moet vergeten worden.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:17 schreef McBlackLake het volgende:
[..]
Bah hij heeft destijds een rol bemachtigd bij audities voor een film, ik was tweede
Uiteraard kan ik nu de KFC reclame niet uitstaan, misschien maak ik er een topic over.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:17 schreef McBlackLake het volgende:
[..]
Bah hij heeft destijds een rol bemachtigd bij audities voor een film
Maar het was heel triest, ik werd gebeld dat ik of 'een andere jongen' (hij dus) de rol zou krijgen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doet het niet. Die kerel moet vergeten worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |