abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 juni 2002 @ 01:41:01 #1
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_4723825
Ik ben een nogal emotioneel ventje, kan soms van verdrietig naar vrolijk schieten en andersom, als ik dit typ krijg ik het al warm (en da's niet alleen de benauwdheid).. Waar ik soms van baal is dat er altijd zoveel rondmaalt in m'n kop, ik denk over van alles na en sommige dingen lijken oneindig lang rond te razen..

Ik besef me net dat het lekker rustig is daarboven.. Heb een heerlijk dagje gehad, veel met vrienden gekletst, gezellig naar de film geweest en ik zit nu te genieten van superlekkere muziek..

Ik geniet gewoon van de rust, voel me super! Dat wilde ik alleen maar even kwijt..

pi_4723867
Ik ken het Normaliter je overal zorgen over maken (ook onbewust, dat je denkt dat je relaxt bent maar toch niet). En soms opeens... dat heerlijke rustige gevoel dat alles op zn pootjes terecht komt en je echt nergens aan denkt. Heerlijk Het is een bepaald gevoel altijd bij mij die spontaan moet komen. Kan ik zo van genieten... pilsje erbij, lichtjes gedimd, rustig muziekje op.
pi_4724068
Tis alweer een tijdje geleden dat ik me zo voelde, maar ik weet precies wat je bedoeld. Heerlijk gevoel! Ik ben van mening dat dat het is waarom we hier zijn: om dat gevoel te krijgen, op wat voor manier dan ook.
pi_4724128
quote:
Op maandag 24 juni 2002 01:41 schreef TripleM het volgende:
Ik ben een nogal emotioneel ventje, kan soms van verdrietig naar vrolijk schieten en andersom, als ik dit typ krijg ik het al warm (en da's niet alleen de benauwdheid).. Waar ik soms van baal is dat er altijd zoveel rondmaalt in m'n kop, ik denk over van alles na en sommige dingen lijken oneindig lang rond te razen..

Ik besef me net dat het lekker rustig is daarboven.. Heb een heerlijk dagje gehad, veel met vrienden gekletst, gezellig naar de film geweest en ik zit nu te genieten van superlekkere muziek..

Ik geniet gewoon van de rust, voel me super! Dat wilde ik alleen maar even kwijt..

Ik ben ook erg emotioneel, en die stemmingswisselingen horen daar jammer genoeg bij ja. Das minder. De laatste keer dat ik die rust had is te lang geleden maar die komt denk ik wel als ik op vakantie ben. Alles hier ff achterlaten voor 15 dagen. Maar iid die rust is super, alleen de laatste tijd denk ik echt constant iedere moment v/d dag na, en dat kan je behoorlijk slopen.
SAPPIG!! SAPPIG!! "Shit negro, that's all you had to say!"
  maandag 24 juni 2002 @ 02:39:12 #5
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_4724328
quote:
Op maandag 24 juni 2002 01:41 schreef TripleM het volgende:

heerlijk toch
pi_4724938
wat is een huissie in Zuid-Frankrijk toch eigenlijk lekker .

ennem, ja, vanaf mijn 8e ofzo heb ik al dat ik tot diep in de nacht na lig te denken over van alles en nog wat; of het mij wat aangaat of niet, echt VANALLES......kon/kan onwijs irritant zijn, als je bedenkt dat ik op een gegeven moment ook weer vroeg doordeweeks op moest/moet staan....heb het nog steeds.....gelukkig alleen geen last van wisselende buien ofzo....ik denk altijd maar: altijd positief blijven, zodat er tenminste 1 iemand is die lacht, dan lacht de rest op een gegeven moment ook wel..de stemm...laat ook maar, is niet uit te leggen..

| Foto's |
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')