En gelijk beginnen met een dergelijke tragische kutgrap. Verwacht je nog veel reacties?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zoals beloofd hier het algemene topic over douchen op LWL: done or not done?
TS begint: Ik douche tijdens Lowlands, want ik ben er niet.
Uitstekende keuze, ik ging ook meestal rond die tijd. Rustig, net schoongemaakt en een prima, warme straal.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:11 schreef TWP het volgende:
Toch wel zeker 1 keer. Zaterdag rond 5 uur, als het lekker rustig is.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:03 schreef N-E-R-D het volgende:
Vrijdag, zaterdag en zondag. 'S ochtend rond 9 uur, 1 uur of 's middags rond 5 uur.
Elke dag rond 5 uur 's middags. Dan staat er (op 4 in ieder geval) geen rij, zelfs nogal rustig.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:30 schreef Nothingwoman het volgende:
Ik overweeg deze Lowlands te douchen.
Edit; welke tijdstippen raden jullie aan om te gaan douchen? als het rustig is enzo
Okequote:Op donderdag 16 juni 2011 12:46 schreef TWP het volgende:
[..]
Elke dag rond 5 uur 's middags. Dan staat er (op 4 in ieder geval) geen rij, zelfs nogal rustig.
5u 's ochtends.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:30 schreef Nothingwoman het volgende:
Ik overweeg deze Lowlands te douchen.
Edit; welke tijdstippen raden jullie aan om te gaan douchen? als het rustig is enzo
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:33 schreef galtfactory het volgende:
Als je een Festival als dit ervaart dan moet je de hygiëne even laten voor wat het is
en gewoon je als oermens gedragen en van het moment genieten. Thuisgekomen
was je je weer schoon van top tot teen en merk je pas hoe heerlijk "schoon zijn" is.
Hij heeft wel gelijk!quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:18 schreef TWP het volgende:
Even douchen, terug een snikhete tent in en je bent weer smerig. Daarom vind ik het eigenlijk onzin. Maar aan de andere kant is het wel lekker om weer wat opgewekter door te kunnen met feesten.
Update, TS gaat wel en waarschijnlijk nog steeds douchen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zoals beloofd hier het algemene topic over douchen op LWL: done or not done?
TS begint: Ik douche tijdens Lowlands, want ik ben er niet.
Dat is de ware instelling!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:21 schreef Lastpost het volgende:
Ik maak me wel om andere zaken druk tijdens een festival dan het douchen, gewoon even met een washandje voor de tent en wat water uit een fles en dan kan ik er weer tegenaan.
De bandjes boeien mij geen flikker dus in de middag even douchen kan wel. Over het algemeen ga ik toch pas na het eten het terrein op. Na sluiting van het terrein douchen is geen optie, dan kan ik niks meerquote:Op zondag 17 juli 2011 04:06 schreef kesselman het volgende:
of je nou douched of niet is niet belangrijk.
Als je je maar wast,4 dagen niet wassen is smerig.
Ik snap mensen niet als ze overdag gaan douchen,want dan mis je veel te veel op het festivalterrein.
Ik ga zo als altijd douchen als ik uit de bravo/india/x-ray kom gerold in de nacht van vrijdag op zaterdag,zo rond een uur of 5.30
Niets lekkerder dan schoon in je slaapzak kruipen,is ook wel zo prettig voor de dag erna,want dan moet je toch in die zelfde slaapzak he!!
En op za douche ik meestal nog een keer,weer als ik van t festivalterrein terug kom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |