SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou heb ik zelf wel redelijk dik/stevig haar dus ik heb altijd van die ''dure'' potten Schwarzkopf nodig gehad, en zodra het langer werd ook nog wat haarlak erbij, anders bleef het niet zitten. In eerdere pogingen tot het laten groeien van mijn haar ging het bij dit gedeelte dan ook altijd mis. Ik kon geen geschikte gel/wax vinden. Die potten Schwarzkopf zijn met name voor mij voor wat korter haar en dan het haar wat omhoog.
Met die gel kan je niks (vind ik) als het wat langer is, maar goed, ik heb dus meerdere waxen geprobeerd, waaronder Syoss wat als goed bekend lijkt te staan, maar na een uurtje is het allemaal zo weer uit m'n haar.. ondanks de haarlak er nog bij(gister nog geprobeerd)
Nu heb ik een aantal vragen.
- Hoe kom ik de tussenperiode door? Hoe moet ik m'n haar een beetje doen? Ik ben nooit verder gekomen dan dat omdat ik altijd gek werd dat m'n haar nooit meer zo leuk zat als normaal..
- Welke gel/wax voor in die tussenperiode en eventueel ook daarna?
- Hoe lang duurt het om m'n haar te laten groeien van de foto's in onderstaande spoilers naar het haar in de bovenste spoilers.
Ook bij vraag 1 en 2 horen deze foto's eigenlijk (dit is dus hoe ik het in de tussenperiode het liefst zou willen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch weer een lap tekst geworden..Maar ik hoop op goede reacties!
Thanks
"geen gel of waxquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:06 schreef Golden_Pauper het volgende:
heb t ook ongeveer zolang. maar hou t meestal bij elkaar met een elastiek of clipje. geen gel of wax plxzolang het maar niet voor m'n ogen of voorhoofd hangt ben ik tevreden.
ja hoef ik het tenminste niet elke dag te wassen met zeep omdat er allemaal aids in zit.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:09 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
"geen gel of wax" maar wel een elastiekje
Een clipje.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:06 schreef Golden_Pauper het volgende:
heb t ook ongeveer zolang. maar hou t meestal bij elkaar met een elastiek of clipje. geen gel of wax plxzolang het maar niet voor m'n ogen of voorhoofd hangt ben ik tevreden.
Ja, daar heb ik ook al aan gedacht.. Maar aan de andere kant, er zijn genoeg mensen waarbij het haar ongeveer zo zit en die niet 24/7 een stylist hebben..quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:52 schreef maffemaniak het volgende:
Je weet dat er dag en nacht een team stylisten om hem heen staan die elk plukje goed doen?
Thanks! Ik heb die Di:fi en American Crew Fiber op YouTube opgezocht! Lijken echt 1000000x beter dan die Syoss zooi. Waarom zouden mensen dat eigenlijk nog kopen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:57 schreef El_Borracho het volgende:
- Haar groeit ongeveer 1,25 cm per maand dus kan je zelf uitrekenen hoe lang het zal duren vooraleer het lang genoeg voor je is.
- Ashton Kutcher gebruikt waarschijnlijk wax/crème (vb. D:fi D:struct of American Crew Fiber) en voor extra glans zal hij er pomade (vb. American Crew Pomade) over doen.
- Als je een bepaald kapsel van hem mooi vindt kan je een afbeelding gewoon printen en meenemen naar je kapper.
- Als je je zorgen maakt dat de wax niet blijft zitten raad ik je aan om D:fi extreme cream te gebruiken (moet je maar eens op youtube opzoeken, is een wax met stevige hold die zeer geschikt is voor tussenkapsels).
Bij sommige kapperszaken zijn ze wel te koop denk ik, op ebay vind je het alleszins wel en mag gewoon ingevoerd worden vanuit Engeland of Duitsland.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:41 schreef LeNick het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook al aan gedacht.. Maar aan de andere kant, er zijn genoeg mensen waarbij het haar ongeveer zo zit en die niet 24/7 een stylist hebben..
Dus het moet wel mogelijk zijn zoiets, ook zonder stylist
[..]
Thanks! Ik heb die Di:fi en American Crew Fiber op YouTube opgezocht! Lijken echt 1000000x beter dan die Syoss zooi. Waarom zouden mensen dat eigenlijk nog kopen?Als je weet hoe die American Crew en Di:fi zijn dan
Maar weet jij of die producten ook in Nederland te koop zijn? Kan bij webshops niet 1,2,3 iets vinden (wel de merken zelf, maar niet die twee producten).
Weet niet of je die dingen vanuit Engeland kan bestellen ivm de vloeistof regels.
Ik ga denk ik binnenkort eens op zoek naar zo'n goede kapsalon. Zit nu ook bij een hele goede hippe, maar daar is het altijd wel druk en niet heel lang persoonlijk de tijd nemen voor kapsels (kan miss er ook aan liggen dat ik al 4 jaar bij dezelfde kapster ga, dus ben wel eens benieuwd naar wat anders voor een keer).
Site ziet er goed uit! Ga denk ik die d:fi extreme bestellen. Of raad jij toch een andere aan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:45 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Bij sommige kapperszaken zijn ze wel te koop denk ik, op ebay vind je het alleszins wel en mag gewoon ingevoerd worden vanuit Engeland of Duitsland.
Op deze site http://www.feelunique.com(...)e-moulding-cream-75g denk ik dat je de producten het goedkoopst vindt; ze claimen gratis verzending wereldwijd.
Deze gast http://www.youtube.com/user/mhrrasmus heeft véél te veel filmpjes met allerlei haarstijlproducten maar het geeft wel een idee
Ik twijfel zelf tussen de blauwe d:struct en de groene extremequote:Op woensdag 15 juni 2011 22:54 schreef LeNick het volgende:
[..]
Site ziet er goed uit! Ga denk ik die d:fi extreme bestellen. Of raad jij toch een andere aan?
Ja had hem idd al gevonden, heb al enkele filmpjes zitten kijken, vind sommige haarstylen echt cool bij hem maar betwijfel of het bij mij dan ook leuk zou zijn.. Maar ja eerst maar beetje voor de Ashton Kutcher look
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |