abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98183556
Hallo,

Afgelopen weekend heb ik de film Killers gekeken met Ashton Kutcher. Ik vond zijn haar daar erg tof, en zoals ik het vanaf een film kan beoordelen kan het wel eens zo zijn dat zijn haartype redelijk gelijk ligt aan die van mij. Zie hier de trailer voor een redelijke indruk van hoe zijn haar er daar uitziet.

Qua lengte op dit moment scheelt dat niet veel met wat ik nu heb (wel nog een stukje) maar ik roep al jaren dat ik m'n haar wil laten groeien. Even een aantal pics van hoe ik het dan zou willen (Ashton Kutcher maar als voorbeeld)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou heb ik zelf wel redelijk dik/stevig haar dus ik heb altijd van die ''dure'' potten Schwarzkopf nodig gehad, en zodra het langer werd ook nog wat haarlak erbij, anders bleef het niet zitten. In eerdere pogingen tot het laten groeien van mijn haar ging het bij dit gedeelte dan ook altijd mis. Ik kon geen geschikte gel/wax vinden. Die potten Schwarzkopf zijn met name voor mij voor wat korter haar en dan het haar wat omhoog.

Met die gel kan je niks (vind ik) als het wat langer is, maar goed, ik heb dus meerdere waxen geprobeerd, waaronder Syoss wat als goed bekend lijkt te staan, maar na een uurtje is het allemaal zo weer uit m'n haar.. ondanks de haarlak er nog bij }:| (gister nog geprobeerd)

Nu heb ik een aantal vragen.

- Hoe kom ik de tussenperiode door? Hoe moet ik m'n haar een beetje doen? Ik ben nooit verder gekomen dan dat omdat ik altijd gek werd dat m'n haar nooit meer zo leuk zat als normaal..
- Welke gel/wax voor in die tussenperiode en eventueel ook daarna?
- Hoe lang duurt het om m'n haar te laten groeien van de foto's in onderstaande spoilers naar het haar in de bovenste spoilers.

Ook bij vraag 1 en 2 horen deze foto's eigenlijk (dit is dus hoe ik het in de tussenperiode het liefst zou willen)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch weer een lap tekst geworden.. :( Maar ik hoop op goede reacties!

Thanks
pi_98183621
-edit: ONZ is een paar deuren verder

[ Bericht 79% gewijzigd door Mylene op 15-06-2011 08:14:55 ]
pi_98183640
-edit: ONZ is een paar deuren verder

[ Bericht 95% gewijzigd door Mylene op 15-06-2011 08:15:04 ]
pi_98184126
Maak je niet zo druk kerel, laat 't gewoon groeien.
  woensdag 15 juni 2011 @ 00:52:22 #5
235465 maffemaniak
'My home is in my head!&#
pi_98186616
Je weet dat er dag en nacht een team stylisten om hem heen staan die elk plukje goed doen?
  woensdag 15 juni 2011 @ 01:29:36 #6
308729 Ciatach
Heeft geen gevatte ondertitel.
pi_98187664
Je kan je haar gewoon in een tussenkapsel knippen dat er ook gewoon oké uitziet.
En hoe lang het duurt ligt natuurlijk aan je haargroeisnelheid.

Voor gel of iets gewoon even bij de kapper laten adviseren?
pi_98211246
-edit: spam is niet gewenst

wil je toch adverteren? neem dan contact op met pr@fok.nl

[ Bericht 45% gewijzigd door Mylene op 15-06-2011 18:28:33 ]
- edit: adverteren kan middels een mail naar pr@fok.nl -
pi_98211524
Eerst pics van hoe je haar nu is.

Sowieso eerst je haar uit laten dunnen, dan heb je ook minder zooi nodig.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_98213828
- Haar groeit ongeveer 1,25 cm per maand dus kan je zelf uitrekenen hoe lang het zal duren vooraleer het lang genoeg voor je is.
- Ashton Kutcher gebruikt waarschijnlijk wax/crème (vb. D:fi D:struct of American Crew Fiber) en voor extra glans zal hij er pomade (vb. American Crew Pomade) over doen.
- Als je een bepaald kapsel van hem mooi vindt kan je een afbeelding gewoon printen en meenemen naar je kapper.
- Als je je zorgen maakt dat de wax niet blijft zitten raad ik je aan om D:fi extreme cream te gebruiken (moet je maar eens op youtube opzoeken, is een wax met stevige hold die zeer geschikt is voor tussenkapsels).

[ Bericht 3% gewijzigd door El_Borracho op 15-06-2011 19:40:05 ]
the pleasure - the privilege is mine
pi_98214269
heb t ook ongeveer zolang. maar hou t meestal bij elkaar met een elastiek of clipje. geen gel of wax plx :r zolang het maar niet voor m'n ogen of voorhoofd hangt ben ik tevreden.
.
pi_98214400
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:06 schreef Golden_Pauper het volgende:
heb t ook ongeveer zolang. maar hou t meestal bij elkaar met een elastiek of clipje. geen gel of wax plx :r zolang het maar niet voor m'n ogen of voorhoofd hangt ben ik tevreden.
"geen gel of wax :r" maar wel een elastiekje ;(
pi_98216200
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:09 schreef El_Borracho het volgende:

[..]

"geen gel of wax :r" maar wel een elastiekje ;(
ja hoef ik het tenminste niet elke dag te wassen met zeep omdat er allemaal aids in zit.
.
pi_98221114
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:06 schreef Golden_Pauper het volgende:
Een clipje. :')_!
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_98223145
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 00:52 schreef maffemaniak het volgende:
Je weet dat er dag en nacht een team stylisten om hem heen staan die elk plukje goed doen?
Ja, daar heb ik ook al aan gedacht.. Maar aan de andere kant, er zijn genoeg mensen waarbij het haar ongeveer zo zit en die niet 24/7 een stylist hebben..

Dus het moet wel mogelijk zijn zoiets, ook zonder stylist :P

quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 18:57 schreef El_Borracho het volgende:
- Haar groeit ongeveer 1,25 cm per maand dus kan je zelf uitrekenen hoe lang het zal duren vooraleer het lang genoeg voor je is.
- Ashton Kutcher gebruikt waarschijnlijk wax/crème (vb. D:fi D:struct of American Crew Fiber) en voor extra glans zal hij er pomade (vb. American Crew Pomade) over doen.
- Als je een bepaald kapsel van hem mooi vindt kan je een afbeelding gewoon printen en meenemen naar je kapper.
- Als je je zorgen maakt dat de wax niet blijft zitten raad ik je aan om D:fi extreme cream te gebruiken (moet je maar eens op youtube opzoeken, is een wax met stevige hold die zeer geschikt is voor tussenkapsels).
Thanks! Ik heb die Di:fi en American Crew Fiber op YouTube opgezocht! Lijken echt 1000000x beter dan die Syoss zooi. Waarom zouden mensen dat eigenlijk nog kopen? :') Als je weet hoe die American Crew en Di:fi zijn dan :P

Maar weet jij of die producten ook in Nederland te koop zijn? Kan bij webshops niet 1,2,3 iets vinden (wel de merken zelf, maar niet die twee producten).

Weet niet of je die dingen vanuit Engeland kan bestellen ivm de vloeistof regels.

Ik ga denk ik binnenkort eens op zoek naar zo'n goede kapsalon. Zit nu ook bij een hele goede hippe, maar daar is het altijd wel druk en niet heel lang persoonlijk de tijd nemen voor kapsels (kan miss er ook aan liggen dat ik al 4 jaar bij dezelfde kapster ga, dus ben wel eens benieuwd naar wat anders voor een keer).
pi_98227795
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 21:41 schreef LeNick het volgende:

[..]

Ja, daar heb ik ook al aan gedacht.. Maar aan de andere kant, er zijn genoeg mensen waarbij het haar ongeveer zo zit en die niet 24/7 een stylist hebben..

Dus het moet wel mogelijk zijn zoiets, ook zonder stylist :P

[..]

Thanks! Ik heb die Di:fi en American Crew Fiber op YouTube opgezocht! Lijken echt 1000000x beter dan die Syoss zooi. Waarom zouden mensen dat eigenlijk nog kopen? :') Als je weet hoe die American Crew en Di:fi zijn dan :P

Maar weet jij of die producten ook in Nederland te koop zijn? Kan bij webshops niet 1,2,3 iets vinden (wel de merken zelf, maar niet die twee producten).

Weet niet of je die dingen vanuit Engeland kan bestellen ivm de vloeistof regels.

Ik ga denk ik binnenkort eens op zoek naar zo'n goede kapsalon. Zit nu ook bij een hele goede hippe, maar daar is het altijd wel druk en niet heel lang persoonlijk de tijd nemen voor kapsels (kan miss er ook aan liggen dat ik al 4 jaar bij dezelfde kapster ga, dus ben wel eens benieuwd naar wat anders voor een keer).
Bij sommige kapperszaken zijn ze wel te koop denk ik, op ebay vind je het alleszins wel en mag gewoon ingevoerd worden vanuit Engeland of Duitsland.
Op deze site http://www.feelunique.com(...)e-moulding-cream-75g denk ik dat je de producten het goedkoopst vindt; ze claimen gratis verzending wereldwijd.

Deze gast http://www.youtube.com/user/mhrrasmus heeft véél te veel filmpjes met allerlei haarstijlproducten maar het geeft wel een idee :)
pi_98228431
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 22:45 schreef El_Borracho het volgende:

[..]

Bij sommige kapperszaken zijn ze wel te koop denk ik, op ebay vind je het alleszins wel en mag gewoon ingevoerd worden vanuit Engeland of Duitsland.
Op deze site http://www.feelunique.com(...)e-moulding-cream-75g denk ik dat je de producten het goedkoopst vindt; ze claimen gratis verzending wereldwijd.

Deze gast http://www.youtube.com/user/mhrrasmus heeft véél te veel filmpjes met allerlei haarstijlproducten maar het geeft wel een idee :)
Site ziet er goed uit! Ga denk ik die d:fi extreme bestellen. Of raad jij toch een andere aan?

Ja had hem idd al gevonden, heb al enkele filmpjes zitten kijken, vind sommige haarstylen echt cool bij hem maar betwijfel of het bij mij dan ook leuk zou zijn.. Maar ja eerst maar beetje voor de Ashton Kutcher look :P
pi_98232935
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 22:54 schreef LeNick het volgende:

[..]

Site ziet er goed uit! Ga denk ik die d:fi extreme bestellen. Of raad jij toch een andere aan?

Ja had hem idd al gevonden, heb al enkele filmpjes zitten kijken, vind sommige haarstylen echt cool bij hem maar betwijfel of het bij mij dan ook leuk zou zijn.. Maar ja eerst maar beetje voor de Ashton Kutcher look :P
Ik twijfel zelf tussen de blauwe d:struct en de groene extreme :)

Edit: ik ga voor de gewone d:struct, de extreme cream lijkt me te moeilijk om mee te werken. Indien het een te matt effect geeft bestel ik de american crew pomade er nog bij, je kan ze mengen bij het aanbrengen..

[ Bericht 5% gewijzigd door El_Borracho op 16-06-2011 11:23:46 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')