Dat durf ik dus niet, ze gaat binnenkort op vakantie naar een vriendin die ze wel ziet zitten. Ik ben bang dat ik haar hele vakantie hiermee verpest...quote:
Daar heb je wel gelijk in en ik weet ook wel dat ze dit niet erg gaat vinden, maartoch, ik blijf het doodeng vinden.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:53 schreef mrspoeZ het volgende:
Welnee. Als je het niet vertelt blijft het hangen, zo gauw je het vertelt is er een hoop spanning weg.
Yepquote:
Dan ga ik huilenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:06 schreef firebladex het volgende:
weetje wat grappig zou zijn...
Als je ex-vriendin ineens een relatie heeft met je "beste" vriendin XD
Wacht maar eens totdat je het zelf meemaaktquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:12 schreef TheaTraal het volgende:
Hoe kun je verliefd blijven op een onbereikbaar iemand? Echt nooit begrepen..
Get over it..
Inderdaad, begrijp ook niet waarom iemand dat niet kan begrijpen.quote:
Ja he, mensen worden op een hele mysterieuze en magische manier verliefdquote:
Dit is niet verzonnen!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:34 schreef Kabolter het volgende:
Euhm, het is je beste vriendin, ze is pot en je maakt het uit met je eigen vriendin?
Zit je nou een verhaaltje te verzinnen, je hebt niet echt een beste vriendin (tenminste niet eentje die je echt kent blijkbaar) en dit kwam als een donderslag. vind je het geil om mannen op te geilen, ben je niet zo slim, is het een excuus van die beste vriendin of is het iets anders wat je vergeet te vertellen?
Hier ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:16 schreef Scorpie het volgende:
Ja, die band is misschien hecht, maar niet meer gebaseerd op vriendschap. Jij wil meer, zij kan het niet geven. Heb je twee opties; alle contact verbreken en op zoek gaan naar iemand die jou wel gelukkig kan maken, of alles opbiechten en keihard bidden dat de band niet gaat veranderen en jij van je verliefdheid af komt.
Dit.... gecombineerd met een dosis discipline die er voor moet zorgen dat jij haar niet in een akward positie zetquote:Ja, die band is misschien hecht, maar niet meer gebaseerd op vriendschap. Jij wil meer, zij kan het niet geven. Heb je twee opties; alle contact verbreken en op zoek gaan naar iemand die jou wel gelukkig kan maken, of alles opbiechten en keihard bidden dat de band niet gaat veranderen en jij van je verliefdheid af komt.
Dat hij homo was wist je al dus die vergelijking van je is al fockt up, maar dan nog... tjah sorry man, ik niet op jou, verder even goede vrienden hoor!quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:51 schreef VanHelsing het volgende:
Hoe zou jij je voelen als je beste mannelijke vriend zegt; hey, ik ben homo en ik ben verliefd op je...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |