abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98180108
Ik ben sinds 6 maanden stapelverliefd geworden op mijn beste vriendin. Vanwege mijn gevoelens voor haar heb ik het zelfs uitgemaakt met mijn vriendin. Maar het probleem is.....mijn beste vriendin valt op meisjes.....

We zijn echt de allerbeste vrienden, zijn zoveel mogelijk samen, smsen 100x per dag, etc. Maar een relatie gaat er gewoon niet inzitten.

Ik weet echt niet wat ik met mijn gevoelens moet. Ookal weet ik dat een relatie niks gaat worden, ik blijf stapelverliefd op haar. Weet iemand hoe ik deze gevoelens kwijt kan raken?
  dinsdag 14 juni 2011 @ 22:35:40 #2
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_98180219
Vertellen.
Prrrrr
  dinsdag 14 juni 2011 @ 22:35:47 #3
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_98180232
-edit- ga gewoon weg ofzo

[ Bericht 71% gewijzigd door Re op 15-06-2011 11:54:47 ]
pi_98180356
"mijn beste vriendin valt op meisjes", hier stopte ik met lezen. Niet zeggen anders kan je vriendschapsrelatie een niet leuke wending krijgen.
Failure is success if we learn from it.
pi_98180696
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:35 schreef mrspoeZ het volgende:
Vertellen.
Dat durf ik dus niet, ze gaat binnenkort op vakantie naar een vriendin die ze wel ziet zitten. Ik ben bang dat ik haar hele vakantie hiermee verpest...

Beste zou zijn als we gewoon verder kunnen leven als "bff's", maar dan zonder die stomme gevoelens van mij.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 22:53:21 #6
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_98181378
Welnee. Als je het niet vertelt blijft het hangen, zo gauw je het vertelt is er een hoop spanning weg.
Prrrrr
pi_98181490
Valt ze uitsluitend op meisjes?
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_98182193
weetje wat grappig zou zijn...

Als je ex-vriendin ineens een relatie heeft met je "beste" vriendin XD
pi_98182581
Hoe kun je verliefd blijven op een onbereikbaar iemand? Echt nooit begrepen..
Get over it..
pi_98182715
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:53 schreef mrspoeZ het volgende:
Welnee. Als je het niet vertelt blijft het hangen, zo gauw je het vertelt is er een hoop spanning weg.
Daar heb je wel gelijk in en ik weet ook wel dat ze dit niet erg gaat vinden, maartoch, ik blijf het doodeng vinden. :@

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:54 schreef daftme het volgende:
Valt ze uitsluitend op meisjes?
Yep

quote:
10s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 23:06 schreef firebladex het volgende:
weetje wat grappig zou zijn...

Als je ex-vriendin ineens een relatie heeft met je "beste" vriendin XD
Dan ga ik huilen :P Mja, ze weet wel waarom ik niet meer met haar verder wil en dat begrijpt ze gelukkig ook :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 23:12 schreef TheaTraal het volgende:
Hoe kun je verliefd blijven op een onbereikbaar iemand? Echt nooit begrepen..
Get over it..
Wacht maar eens totdat je het zelf meemaakt ;)
pi_98182975
quote:
[
[..]

Wacht maar eens totdat je het zelf meemaakt ;)
Zo ver zou ik het niet laten komen
pi_98183355
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 23:18 schreef TheaTraal het volgende:

[..]

Zo ver zou ik het niet laten komen
Tja, het overkomt je gewoon...
pi_98183609
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 23:26 schreef keeszify het volgende:

[..]

Sterkte dan
  dinsdag 14 juni 2011 @ 23:33:19 #14
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98183673
quote:

[..]

Inderdaad, begrijp ook niet waarom iemand dat niet kan begrijpen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_98183705
Euhm, het is je beste vriendin, ze is pot en je maakt het uit met je eigen vriendin?

Zit je nou een verhaaltje te verzinnen, je hebt niet echt een beste vriendin (tenminste niet eentje die je echt kent blijkbaar) en dit kwam als een donderslag. vind je het geil om mannen op te geilen, ben je niet zo slim, is het een excuus van die beste vriendin of is het iets anders wat je vergeet te vertellen?
  Moderator woensdag 15 juni 2011 @ 00:22:09 #16
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_98185528
quote:

[..]

Ja he, mensen worden op een hele mysterieuze en magische manier verliefd :')
What can change the nature of a man?
pi_98190907
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 23:34 schreef Kabolter het volgende:
Euhm, het is je beste vriendin, ze is pot en je maakt het uit met je eigen vriendin?

Zit je nou een verhaaltje te verzinnen, je hebt niet echt een beste vriendin (tenminste niet eentje die je echt kent blijkbaar) en dit kwam als een donderslag. vind je het geil om mannen op te geilen, ben je niet zo slim, is het een excuus van die beste vriendin of is het iets anders wat je vergeet te vertellen?
Dit is niet verzonnen!
Jij weet niet hoe hecht onze band is, dus kom niet met praatjes dat ik haar niet goed ken....
pi_98190978
Ja, die band is misschien hecht, maar niet meer gebaseerd op vriendschap. Jij wil meer, zij kan het niet geven. Heb je twee opties; alle contact verbreken en op zoek gaan naar iemand die jou wel gelukkig kan maken, of alles opbiechten en keihard bidden dat de band niet gaat veranderen en jij van je verliefdheid af komt.
  woensdag 15 juni 2011 @ 09:32:33 #19
347320 Velma
nerdy vamp
pi_98191328
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 09:16 schreef Scorpie het volgende:
Ja, die band is misschien hecht, maar niet meer gebaseerd op vriendschap. Jij wil meer, zij kan het niet geven. Heb je twee opties; alle contact verbreken en op zoek gaan naar iemand die jou wel gelukkig kan maken, of alles opbiechten en keihard bidden dat de band niet gaat veranderen en jij van je verliefdheid af komt.
Hier ben ik het mee eens.
I lost my glasses again
pi_98191481
quote:
Dit.... gecombineerd met een dosis discipline die er voor moet zorgen dat jij haar niet in een akward positie zet
pi_98195274
Verliefd worden op je beste vriendin, lastig maar oké; maar je verliefd worden op je beste vriendin die niet op mannen valt.. dan heb je echt een probleem..

Hoe zou jij je voelen als je beste mannelijke vriend zegt; hey, ik ben homo en ik ben verliefd op je... :{ Have you lost it? :{ Zeker als hij moet weten dat jij dat niet bent, waar hoopt hij dan op? :{ Vergelijkbare situatie voor je beste vriendin.. so seriously.. are you out of your mind? :{ Begin jezelf er overheen te zitten, want dit is het meest kansloze wat ik ooit gezien heb :')

[ Bericht 5% gewijzigd door VanHelsing op 15-06-2011 11:59:33 ]
pi_98196630
Als jullie vriendschap echt zo sterk is als dat je zegt dan zal het geen probleem moeten zijn om het haar te vertellen. Als je erbij zegt dat je verder niks verlangt...maar dat je het gewoon kwijt wilt, dan zou ik ( als ik haar was ) het volledig begrijpen. Ik heb ook een beste vriendin en ben homo, maar als zij op een dag zou vertellen dat ze verliefd op me is maar verder niks verlangt dan zou ik samen met haar een oplossing proberen te bedenken en er voor haar zijn. Dus als je echt goede vrienden bent, vertel het gewoon......en accepteert ze het niet of of iets dergelijks...dan is jullie vriendschap ook niet zo ijzersterk als je zelf zegt. Heb je twijfels over hoe sterk jullie vriendschap is....dan zou ik proberen er zelf overheen te komen, maar ik vrees dat het je alleen goed zou doen om het haar te vertellen en misschien tijdelijk afstand te nemen. Maar geef dan als reden, de echte waarheid ; want dan weet zij dat ook. Als je opeens minder contact toont zal ze zich ook gaan afvragen waarom je je opeens zo gedraagt.
  woensdag 15 juni 2011 @ 12:39:09 #23
344562 Oda_Nobunaga
haters gonna hate
pi_98196877
Chasing Amy?
I'm sorry Kyru - But this burrito is-a too derricious!
pi_98197373
Misschien is ze wel in voor een biseksueel avontuur, niet luisteren naar die zeikerds hier, vertel het gewoon... het ergste wat kan gebeuren is dat ze je een knuffel geeft en zegt: ''gekkie ik val niet op jongens''

maar dat is natuurlijk een enge nare gedachte... :')
Rustig aan.
pi_98197867
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 11:51 schreef VanHelsing het volgende:
Hoe zou jij je voelen als je beste mannelijke vriend zegt; hey, ik ben homo en ik ben verliefd op je...
Dat hij homo was wist je al dus die vergelijking van je is al fockt up, maar dan nog... tjah sorry man, ik niet op jou, verder even goede vrienden hoor! :O
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')