Ik vraag me af waarom je 3 dagen lang hebt gekeken en geklaagd dat er zo weinig over Pinkpop op tv was als de bandjes je sowieso al niet aanstaan. Wat had jij daar willen zien staan om je dat terrein op te jagen? Als je dat überhaupt ooit al zou doen? Is geen verwijt, maar echt een vraag.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat. Geen enkel moment zal over een jaar of vijf nog aangehaald worden zoals dat wel momenten van eerdere PP-edities gebeurt. Wordt es tijd dat niet 3FM maar de PP-organisatie zelf weer es de programmering bepaalt. 3FM heeft sws een veel te grote vinger in de pap bij Nederlandse festivals.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom je 3 dagen lang hebt gekeken en geklaagd dat er zo weinig over Pinkpop op tv was als de bandjes je sowieso al niet aanstaan. Wat had jij daar willen zien staan om je dat terrein op te jagen? Als je dat überhaupt ooit al zou doen? Is geen verwijt, maar echt een vraag.
Stiekem hoop je toch op spetterende of geweldige momenten. Heb overigens niet drie dagen gekeken, want druk met inpakken. En met alleen 3FM-stream..... Dat was niet iets om geweldig enthousiast van te worden (want steeds weer dezelfde nummers).quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom je 3 dagen lang hebt gekeken en geklaagd dat er zo weinig over Pinkpop op tv was als de bandjes je sowieso al niet aanstaan. Wat had jij daar willen zien staan om je dat terrein op te jagen? Als je dat überhaupt ooit al zou doen? Is geen verwijt, maar echt een vraag.
Alleen 3FM-stream moet wel een ergernis zijn geweest..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Stiekem hoop je toch op spetterende of geweldige momenten. Heb overigens niet drie dagen gekeken, want druk met inpakken. En met alleen 3FM-stream..... Dat was niet iets om geweldig enthousiast van te worden (want steeds weer dezelfde nummers).
Op Cultura stream was het prima te volgen en veel verschillende artiesten te zien.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Stiekem hoop je toch op spetterende of geweldige momenten. Heb overigens niet drie dagen gekeken, want druk met inpakken. En met alleen 3FM-stream..... Dat was niet iets om geweldig enthousiast van te worden (want steeds weer dezelfde nummers).
maar die is niet op de IPad te zienquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:14 schreef alors het volgende:
[..]
Op Cultura stream was het prima te volgen en veel verschillende artiesten te zien.
Is Silverlight, op zondag kwam Gerben met een HTML5-stream.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:14 schreef alors het volgende:
[..]
Op Cultura stream was het prima te volgen en veel verschillende artiesten te zien.
met een kleine google is toch ook wel de gewone link van de stream te vinden? Die gebruikte ik vrijdag al en heb ik ook wel eens gepost in de topicsquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is Silverlight, op zondag kwam Gerben met een HTML5-stream.
Dan is het vast Flash, en dat werkt ook niet op zn iPadquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:16 schreef alors het volgende:
[..]
met een kleine google is toch ook wel de gewone link van de stream te vinden? Die gebruikte ik vrijdag al en heb ik ook wel eens gepost in de topics
maak er maar een Apple-stream er is geen browser die het ondersteunt op pc zelfs chrome niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is Silverlight, op zondag kwam Gerben met een HTML5-stream.
Dacht ik al ja, opende op mn telefoon ook al niet lekker.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:17 schreef hole1988 het volgende:
[..]
maak er maar een Apple-stream er is geen browser die het ondersteunt op pc zelfs chrome niet.
flash streams bestaan niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan is het vast Flash, en dat werkt ook niet op zn iPad.
quote:[{
"videostream_id": 3,
"videostream_name": "3FM",
"videostream_url": "http:\/\/livestreams.omroep.nl\/npo\/3fm_vsr-bb",
"videostream_codec": "asx",
"videostream_audiocodec": "asx",
"videostream_videocodec": "asx",
"videostream_container": "",
"videostream_kbps": null,
"videostream_description": null,
"videostream_protocol": null,
"videostream_mobile": 0
}, {
"videostream_id": 6,
"videostream_name": "3FM sb",
"videostream_url": "http:\/\/livestreams.omroep.nl\/npo\/3fm_vsr-sb",
"videostream_codec": "asx",
"videostream_audiocodec": "asx",
"videostream_videocodec": "asx",
}, {
"videostream_id": 43,
"videostream_name": "3fmmp4200",
"videostream_url": "rtsp:\/\/mp4livestreams.omroep.nl\/npo\/npo_3fm_vsr.sdp",
"videostream_codec": "mp4",
"videostream_audiocodec": "aac",
"videostream_videocodec": "mp4",
"videostream_container": "mp4",
"videostream_kbps": 200,
"videostream_mobile": 1
}, {
"videostream_id": 44,
"videostream_name": "3fmmp4400",
"videostream_url": "rtsp:\/\/mp4livestreams.omroep.nl\/npo\/npo_3fm_vsr_3g.sdp",
"videostream_codec": "mp4",
"videostream_audiocodec": "aac",
"videostream_videocodec": "mp4",
"videostream_container": "mp4",
"videostream_kbps": 400,
"videostream_mobile": 1
}, {
"videostream_id": 49,
"videostream_name": "smoothstream",
"videostream_url": "http:\/\/pilot.livecontent.omroep.nl\/live\/npo\/visualradio\/3fm_vsr_nf.isml\/3fm_vsr_nf.m3u8",
"videostream_codec": "H264",
"videostream_audiocodec": "",
"videostream_videocodec": "H264",
}]
Hmm, die heb ik eigenlijk niet eens langs zien komenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:19 schreef alors het volgende:
http://livestreams.omroep.nl/npo/cultura24-bb
deze gewoon, daar heb je toch niks bijzonders voor nodig, ik ben niet zo'n computernerd, maar deze kun je toch in alle mediaplayer gooien?
Nee?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:20 schreef Evertjan het volgende:
Zeuren er nu nog steeds mensen over PP??
quote:Trackinformatie
Artiest: Black Keys
Titel: Tighten Up
Niet op iPhone of iPad.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:19 schreef alors het volgende:
http://livestreams.omroep.nl/npo/cultura24-bb
deze gewoon, daar heb je toch niks bijzonders voor nodig, ik ben niet zo'n computernerd, maar deze kun je toch in alle mediaplayer gooien?
wees blij dat ik de audiosteams niet geefquote:
SPOILER: vooruit danOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Moet ome Steve maar iets fatsoenlijks verzinnen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh inderdaad ja, het is natuurlijk Windows Media Audio+Video
nou idd, kinderachtig zeg, wat heb je dan aan die apparatenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Moet ome Steve maar iets fatsoenlijks verzinnen.
twitter:
twitter:
twitter:gerardekdom twitterde op dinsdag 14-06-2011 om 23:59:44@TjibbeTjibsma rustig Tjibsma! reageer retweet
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:00 schreef hole1988 het volgende:
twitter:twitter:twitter:gerardekdom twitterde op dinsdag 14-06-2011 om 23:59:44@TjibbeTjibsma rustig Tjibsma! reageer retweet
Helaasch.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:15 schreef borisz het volgende:
Er moet eens een goede android app komen voor UG
de app is wel beschikbaar (http://www.androidplanet.(...)d-pre-releaseversie/) , maar borisz bedoelt meer dat de indeling wat beter kan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Helaasch.
De ontwikkelaars zijn als de dood voor de racisten die Apple-producten bezitten.
Waar ik voor sta, zijn producten die voor 99,9% van de klanten beschikbaar moet zijn. Niet voor een zeer select groepje...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Wel een kippenjinglequote:Op woensdag 15 juni 2011 07:25 schreef Cee het volgende:
Het is verdomme alsof ie een microfoon in een kippenhok heeft gehangen.
Zo , ik werd ermee gewekt, dan wil je ook liever nooit meer wakker worden zeg, als het zo moetquote:Op woensdag 15 juni 2011 07:25 schreef Cee het volgende:
Het is verdomme alsof ie een microfoon in een kippenhok heeft gehangen.
Jaquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:46 schreef Paul-89 het volgende:
Is #geslaagt al TT ?
http://search.twitter.com/search?q=geslaagt
quote:Van de hak op de tak. De week is al halverwege. Je hoeft alleen nog effe door te slaan!
Interactive - Forever young
Perplexer - Acid Folk
Technohead - I wanna be a hippy
http://presents.3fm.nl/page/rabradio_uitjediptip/rabradio
quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:46 schreef Paul-89 het volgende:
Is #geslaagt al TT ?
http://search.twitter.com/search?q=geslaagt
quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:13 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
De wijntrein van Roel naar Eindhoven is onderweg
Vara Gids zegt hetzelfdequote:Op woensdag 15 juni 2011 16:44 schreef 3rdRock het volgende:
just wondering, maar ik zit hier ff in de avrobode te bladeren en die geeft aan dat er geen Ekstra Weekend is, maar wel Stenders Eetvermaak. iemand enig idee of dat waar is? Dan zit ik namelijk vrijdag om 22u klaar voor de radio. die rommel van Blof en billematen hoef ik niet te horen.....
Speciaal voor Dré:quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:01 schreef TheZapster het volgende:
http://m.at5.nl/artikelen/63994/dre-hazes-gezakt-voor-vmbo-examen
mmm, misschien dan toch maar even concert at sea meepikken....quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:46 schreef themauster het volgende:
[..]
Vara Gids zegt hetzelfdeEn volgens diezelfde gids presenteert Domien Concert at sea
![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
GBTTZ een van de hoogtepunten van PP noemen. Of hoort dat bij de MH-aankondiging van komende week?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Das dus logisch.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Verschrikkelijk irritant kutnummer is hetquote:
Schrijft tenminste wel haar eigen nummers en zorgt voor haar eigen geluid.quote:
Ik vind het bagger. En het geluid is net zo eigen als dat van Amy Winehouse.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Schrijft tenminste wel haar eigen nummers en zorgt voor haar eigen geluid.
Obama last er een extra persconferentie voor in en de protesten in Griekenland worden even stilgelegd.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:13 schreef alors het volgende:
'Wereldwijde' primeur van Destine morgen, nou ik denk dat de hele wereld zijn wekker gaat zetten
je bedoelt deze tweetquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:56 schreef themauster het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die weet waar ik dit nummer kan vinden zag net dat Astrid de Jong hem op twitter plaatste
twitter:astridislief twitterde op woensdag 15-06-2011 om 17:37:10Oh my, lijk nu wat zoonlief onder de kast vandaan trekt! http://t.co/TaATY8c http://t.co/HjeF9nu reageer retweet
Tof idd. De nr1. Reporter failquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:13 schreef Pino112 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)pump_up_the_jam.html
Staakt het vuren in Syrie en Libiequote:Op woensdag 15 juni 2011 20:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Obama last er een extra persconferentie voor in en de protesten in Griekenland worden even stilgelegd.
Kun je een hint geven? Cee Lo, Green Lizard, daar krijg ik geen sjoege op...quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:23 schreef Cee het volgende:
Dat 3fm matje-spel is trouwens best verslavend. Wat is die groene L nou? Het lijkt zo simpel.
edit: Ah, ik heb 'm al.
heeft hij ook wat te doenquote:
Cee Lo Green?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:38 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Kun je een hint geven? Cee Lo, Green Lizard, daar krijg ik geen sjoege op...
Heel verslaven inderdaad
Ik vermoed dat zijn voornaam met een A begint.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:38 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Kun je een hint geven? Cee Lo, Green Lizard, daar krijg ik geen sjoege op...
Heel verslaven inderdaad
Ja, ik heb geen idee hoor, heb die site nog niet bekeken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Die groene L, spreek het eens hardop uit, in z'n engels.
Kan iemand uitleggen hoe dit z'n inslag zal hebben bij de 3fm'ers? Positief/negatief? Is het een beetje te vergelijken met je vriend die het uitmaakt en dan vervolgens gaat samenwonen met je aartsrivale?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:47 schreef Evertjan het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevard/nieuws/articleview/)/components/actueel/rtlboulevard/2011/06_juni/entertainment/Florent_Luyckx_nieuwe_programmadirecteur_538.xml
#ivhnw
Michiel én Domien vinden het nog al wat, dus ik denk dat dat laatste wel aardig in de buurt komt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Kan iemand uitleggen hoe dit z'n inslag zal hebben bij de 3fm'ers? Positief/negatief? Is het een beetje te vergelijken met je vriend die het uitmaakt en dan vervolgens gaat samenwonen met je aartsrivale?
weet ik niet Florent heeft wel een groot aandeel er in gehad dat 3FM weer terug is gekomen na de grote leegloop in 1999-2003 van Evers, Westbroek en de Wild (en Stenders ofc)quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Kan iemand uitleggen hoe dit z'n inslag zal hebben bij de 3fm'ers? Positief/negatief? Is het een beetje te vergelijken met je vriend die het uitmaakt en dan vervolgens gaat samenwonen met je aartsrivale?
Domien staat hem nu al weer de hemel in te prijzenquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Michiel én Domien vinden het nog al wat, dus ik denk dat dat laatste wel aardig in de buurt komt.
Ah juistquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Die groene L, spreek het eens hardop uit, in z'n engels.
Ik hoop toch wel dat ze nog wat lekkere urban kneiters blijven draaien. En dat van die dj's zou niet eens zo erg hoeven zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:53 schreef themauster het volgende:
538 gaat dus gewoon omgevormd worden tot de grote concurent van 3FM, ik denk niet dat we raar moeten opkijken dat er wat 3FM jocks naar 538 gaan op den duur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Frank en Domienquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:53 schreef themauster het volgende:
538 gaat dus gewoon omgevormd worden tot de grote concurent van 3FM, ik denk niet dat we raar moeten opkijken dat er wat 3FM jocks naar 538 gaan op den duur.
ze hebben geloof ik destijds voor Evers bijna 1 miljoen gulden aan de KRO moeten betalenquote:
Ze hebben dit jaar al een voorzet gegeven met die Amnesty International actie. Of was het War Child? Ik weet het niet meer. Dat ene, van een paar maanden geleden.quote:
welk nummer???quote:
Tja, jammer joh!quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:58 schreef alors het volgende:
Ik dacht ik kan wel even een uurtje missen, maar ik heb weer veel gemist zie ik
ik heb ook 49 pnt. en heb ook alles goed.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:56 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ah juist, dank u vriendelijk!
Blijkbaar heb ik ergens een bonus gemist...49 punten
twitter:Domien twitterde op woensdag 15-06-2011 om 23:22:58Hoezo, pas vijftien.#3wordsaftersex reageer retweet
twitter:
ik kom er net lekker in! mmm....dat zijn wel meer dan 3 woorden....quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:24 schreef Pino112 het volgende:
#3wordsaftersex wordt nu lichtelijk irritant.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:24 schreef Pino112 het volgende:
#3wordsaftersex wordt nu lichtelijk irritant.
Uhu. Ik zag in mijn taakbalk dat ik 22 nieuwe tweets in mijn tl had, ik dacht dat er eindelijk weer eens een ramp was gebeurd... Helaas [/ramptoerist]quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd, mijn hele fucking timeline staat er vol mee![]()
[ afbeelding ]
naar aanleiding van mijn tweet?quote:
neequote:
Doe dan maar beeld van Rudy idd, kan je wel soppenquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:53 schreef alors het volgende:
[..]
neeTorre flieberde bij dat brrr geluidje
soms is beeld geen toevoeging
ehm...Pino.....niet dat het verder wat uitmaakt, maar moet jij je papa niet iets vertellen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Doe dan maar beeld van Rudy idd, kan je wel soppen.
Ik had het over alors. Of ik snap jouw hintjes weer es nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm...Pino.....niet dat het verder wat uitmaakt, maar moet jij je papa niet iets vertellen?
Gaat ws over dat jij tegenwoordig sopt bij mannen, hadden we het van de week ook al over... Dat ik geen oma ga worden op die manierquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik had het over alors. Of ik snap jouw hintjes weer es niet.
Maar dat doe ik helemaal nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Gaat ws over dat jij tegenwoordig sopt bij mannen, hadden we het van de week ook al over... Dat ik geen oma ga worden op die manier
Och mien keerltie, wat ben ik daar blij mee!!! Toch kleine, huppelende kindertjes over een jaar of twee!quote:
over 2 jaar al! godsamme, dan moet ik toch snel lid worden van de seniorensportvereniging!quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Och mien keerltie, wat ben ik daar blij mee!!! Toch kleine, huppelende kindertjes over een jaar of twee!
Hij wordt groot, volwassen. Laat het wat meer los Rock! For crying out loud; het jong is twee koppen groter dan jij! En vroeg volwassen, moet de dames van zich afslaanquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
over 2 jaar al! godsamme, dan moet ik toch snel lid worden van de seniorensportvereniging!
je had hem wat minder schoppen onder zn hol moeten geven vroeger! en Pino112, papa vindt damesbezoek geen probleem hoor!quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Hij wordt groot, volwassen. Laat het wat meer los Rock! For crying out loud; het jong is twee koppen groter dan jij! En vroeg volwassen, moet de dames van zich afslaan
Nee, ik las hetquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je had hem wat minder schoppen onder zn hol moeten geven vroeger! en Pino112, papa vindt damesbezoek geen probleem hoor!
Ik ben nu 2m daardoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je had hem wat minder schoppen onder zn hol moeten geven vroeger! en Pino112, papa vindt damesbezoek geen probleem hoor!
que? ow, de twitterhype! niet allemaal waargebeurd hoor!quote:
Sorry schat, het was met de beste bedoelingen...quote:
Ow... Tja, ik ben nogal goedgelovigquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
que? ow, de twitterhype! niet allemaal waargebeurd hoor!
en daarom koppel ik dus niksquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry schat, het was met de beste bedoelingen...![]()
[..]
Ow... Tja, ik ben nogal goedgelovig![]()
En ik moet erop letten wat ik op Twitter gooi, wordt doorgelinkt naar Fb![]()
Scheelt dat @mentions en retweets niet worden doorgelinkt. Verder ook geen probleem, maar met die trending zooi snappen mensen daar geen zak van, heb het maar verwijderdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:julianvelard twitterde op zaterdag 11-06-2011 om 23:52:18Someone please tell @gerardekdom I want to be on his radio show. He rocks Joni like no one else - http://t.co/XsYvvry reageer retweet
twitter:3FMVideo twitterde op zondag 12-06-2011 om 00:42:59@julianvelard when can you come to Holland? @gerardekdom has al lunchshow (@effeekdom mo-tu 12-14) and a nightshow also on tv (friday 04-07) reageer retweet
twitter:julianvelard twitterde op zondag 12-06-2011 om 00:54:59@3FMVideo @gerardekdom @effeekdom I can come this month... Do you work for Gerard? Put me in touch and I'll come!
reageer retweet
twitter:3FMVideo twitterde op zondag 12-06-2011 om 01:11:46@julianvelard If you want to come in @effeekdom you can contact @pieterkok for the nightshow you must contact @gerardekdom himself. reageer retweet
twitter:julianvelard twitterde op zondag 12-06-2011 om 01:14:11@3FMVideo @effeekdom @pieterkok @gerardekdom Been trying to reach out to him. Do you have a direct contact for him? That would be awesome! reageer retweet
twitter:3FMVideo twitterde op zondag 12-06-2011 om 01:29:39@julianvelard you can email @gerardekdom on gerard@3fm.nl or effeekdom@avro.nl . It is very late in Holland now so i think he sleeps. reageer retweet
twitter:gerardekdom twitterde op zondag 12-06-2011 om 02:09:25@julianvelard Wow Julian! I realy LOVE your music! Are you in the Netherlands this month? You are more then welcome! reageer retweet
twitter:julianvelard twitterde op zondag 12-06-2011 om 05:07:39@gerardekdom in London June 14-30. I could take a trip though. Would love to come play on your show, maybe play a gig? Let's talk! reageer retweet
twitter:julianvelard twitterde op zondag 12-06-2011 om 05:09:01@gerardekdom how can I get hold of you? Pop me and email with your number and I'll holler at you Monday. Excited! javelard@gmail.com! reageer retweet
twitter:MrsEkdom twitterde op zondag 12-06-2011 om 02:25:47@julianvelard I didn't know Joni wasn't a hit yet. It's a high rotation song here at home. Great it's on CD now! reageer retweet
twitter:julianvelard twitterde op zondag 12-06-2011 om 05:12:11@MrsEkdom thanks for the love Mrs Ekdom! Hope to get to rock out with you and your husband this month in the Netherlands! reageer retweet
twitter:MrsEkdom twitterde op zondag 12-06-2011 om 12:26:05@julianvelard You are very welcome! reageer retweet
twitter:julianvelard twitterde op zondag 12-06-2011 om 18:13:43@MrsEkdom hope to hang in a couple weeks. Working on making it happen! reageer retweet
twitter:julianvelard twitterde op zondag 12-06-2011 om 21:11:30Just got off the phone with @gerardekdom. The Internet is fucking amazing... JV might be coming to the Netherlands! Stay tuned! reageer retweet
twitter:julianvelard twitterde op zondag 12-06-2011 om 22:51:18@pieterkok @gerardekdom get Holland warm, JVs coming (fingers crossed)! reageer retweet
twitter:gerardekdom twitterde op woensdag 15-06-2011 om 23:08:47@julianvelard It's looking good my friend! I talked to your management and i already arranged a great keyboard for you! reageer retweet
twitter:julianvelard twitterde op woensdag 15-06-2011 om 23:31:08@gerardekdom Ho snap! Looks like a weekend in the Netherlands for me!
Can't wait! I'm bringing the NYC thunder to 3FM! reageer retweet
twitter:julianvelard twitterde op woensdag 15-06-2011 om 23:31:08@gerardekdom Ho snap! Looks like a weekend in the Netherlands for me!
twitter:gerardekdom twitterde op woensdag 15-06-2011 om 23:41:45als het een b-tje meezit komt volgende week @julianvelard live spelen in de freaknacht mede vanwege dit filmpje: reageer retweet
twitter:3FMVideo twitterde op woensdag 15-06-2011 om 23:54:36@gerardekdom met all plezier gedaan reageer retweet
twitter:gerardekdom twitterde op donderdag 16-06-2011 om 00:01:58@3FMVideo is indd mede jouw schuld.! Thanks for that! reageer retweet
Tof!!quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:37 schreef hole1988 het volgende:
dus volgende week vrijdagnacht is er een artiest bij Gerard die enigszins dankzij mij langskomt
quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:37 schreef hole1988 het volgende:
dus volgende week vrijdagnacht is er een artiest bij Gerard die enigszins dankzij mij langskomtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:julianvelard twitterde op zaterdag 11-06-2011 om 23:52:18Someone please tell @gerardekdom I want to be on his radio show. He rocks Joni like no one else - http://t.co/XsYvvry reageer retweet
twitter:3FMVideo twitterde op zondag 12-06-2011 om 00:42:59@julianvelard when can you come to Holland? @gerardekdom has al lunchshow (@effeekdom mo-tu 12-14) and a nightshow also on tv (friday 04-07) reageer retweet
twitter:julianvelard twitterde op zondag 12-06-2011 om 00:54:59@3FMVideo @gerardekdom @effeekdom I can come this month... Do you work for Gerard? Put me in touch and I'll come!
reageer retweet
twitter:3FMVideo twitterde op zondag 12-06-2011 om 01:11:46@julianvelard If you want to come in @effeekdom you can contact @pieterkok for the nightshow you must contact @gerardekdom himself. reageer retweet
twitter:julianvelard twitterde op zondag 12-06-2011 om 01:14:11@3FMVideo @effeekdom @pieterkok @gerardekdom Been trying to reach out to him. Do you have a direct contact for him? That would be awesome! reageer retweet
twitter:3FMVideo twitterde op zondag 12-06-2011 om 01:29:39@julianvelard you can email @gerardekdom on gerard@3fm.nl or effeekdom@avro.nl . It is very late in Holland now so i think he sleeps. reageer retweet
twitter:gerardekdom twitterde op zondag 12-06-2011 om 02:09:25@julianvelard Wow Julian! I realy LOVE your music! Are you in the Netherlands this month? You are more then welcome! reageer retweet
twitter:julianvelard twitterde op zondag 12-06-2011 om 05:07:39@gerardekdom in London June 14-30. I could take a trip though. Would love to come play on your show, maybe play a gig? Let's talk! reageer retweet
twitter:julianvelard twitterde op zondag 12-06-2011 om 05:09:01@gerardekdom how can I get hold of you? Pop me and email with your number and I'll holler at you Monday. Excited! javelard@gmail.com! reageer retweet
twitter:MrsEkdom twitterde op zondag 12-06-2011 om 02:25:47@julianvelard I didn't know Joni wasn't a hit yet. It's a high rotation song here at home. Great it's on CD now! reageer retweet
twitter:julianvelard twitterde op zondag 12-06-2011 om 05:12:11@MrsEkdom thanks for the love Mrs Ekdom! Hope to get to rock out with you and your husband this month in the Netherlands! reageer retweet
twitter:MrsEkdom twitterde op zondag 12-06-2011 om 12:26:05@julianvelard You are very welcome! reageer retweet
twitter:julianvelard twitterde op zondag 12-06-2011 om 18:13:43@MrsEkdom hope to hang in a couple weeks. Working on making it happen! reageer retweet
twitter:julianvelard twitterde op zondag 12-06-2011 om 21:11:30Just got off the phone with @gerardekdom. The Internet is fucking amazing... JV might be coming to the Netherlands! Stay tuned! reageer retweet
twitter:julianvelard twitterde op zondag 12-06-2011 om 22:51:18@pieterkok @gerardekdom get Holland warm, JVs coming (fingers crossed)! reageer retweet
twitter:gerardekdom twitterde op woensdag 15-06-2011 om 23:08:47@julianvelard It's looking good my friend! I talked to your management and i already arranged a great keyboard for you! reageer retweet
twitter:gerardekdom twitterde op woensdag 15-06-2011 om 23:41:45als het een b-tje meezit komt volgende week @julianvelard live spelen in de freaknacht mede vanwege dit filmpje: reageer retweet
twitter:3FMVideo twitterde op woensdag 15-06-2011 om 23:54:36@gerardekdom met all plezier gedaan reageer retweet
twitter:gerardekdom twitterde op donderdag 16-06-2011 om 00:01:58@3FMVideo is indd mede jouw schuld.! Thanks for that! reageer retweet
welke man nou niet.quote:
Ja dat weet ik, dat snapt mijn gat ook nog wel... Ik bedoelde het overmatige "track"-gebruik, lijkt zeer besmettelijkquote:
hij heeft het zelfs bedacht [jingle]Wat Een Track[/jingle]quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, dat snapt mijn gat ook nog wel... Ik bedoelde het overmatige "track"-gebruik, lijkt zeer besmettelijk
Ow, dan is HIJ dus de schuldige... Ik dacht dat Domientje er mee was begonnen... Sorry Domienquote:Op donderdag 16 juni 2011 01:00 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hij heeft het zelfs bedacht [jingle]Wat Een Track[/jingle]
Wat een treak!quote:Op donderdag 16 juni 2011 01:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ow, dan is HIJ dus de schuldige... Ik dacht dat Domientje er mee was begonnen... Sorry Domien
Ik heb gewoon gehuild uit medelijden, ik dacht dat Domien niets te eten kreeg bij 3fm. Hij bleef zeggen "wat een trek"quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 01:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gehuild uit medelijden, ik dacht dat Domien niets te eten kreeg bij 3fm. Hij bleef zeggen "wat een trek"
Dan gaat hij toch een paar frikandellen uit de muur halen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 01:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gehuild uit medelijden, ik dacht dat Domien niets te eten kreeg bij 3fm. Hij bleef zeggen "wat een trek"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, hij is vandaag jarig. 18 al weer.quote:Op donderdag 16 juni 2011 07:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is die ook gezakt voor zijn examens?
Zo ja, dan stuur ik Jace Hall op hem af...
Aha, mag hij vanaf vandaag likken likken likken...quote:Op donderdag 16 juni 2011 07:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, hij is vandaag jarig. 18 al weer.
Dat zei Giel ook al ja, en toen vroeg ie of Jordy al in en uit was geweest, wilde hij niet op antwoorden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 07:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Aha, mag hij vanaf vandaag likken likken likken...
Ontwijkend gedrag.quote:Op donderdag 16 juni 2011 07:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat zei Giel ook al ja, en toen vroeg ie of Jordy al in en uit was geweest, wilde hij niet op antwoorden.
Mehquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:00 schreef themauster het volgende:
Wat een combinatie ook weer vrijdag met dat Concert at Sea Domien&Roosmarijn
quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:00 schreef themauster het volgende:
Wat een combinatie ook weer vrijdag met dat Concert at Sea Domien&Roosmarijn
En compleet uitverkochtquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:55 schreef borisz het volgende:
CaS.. Het feestje van Blof wat niet bereikbaar is vanuit de normale wereld.
Kan Anouk haar profiel niet op slot gooien?quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:52 schreef Pino112 het volgende:
Anouk![]()
![]()
Al je tweets verwijderen omdat er aandacht aan is geschonken[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:41 schreef 3rdRock het volgende:
als ik de twitter van Roos goed lees gaat zij samen met Domien Blof in de zee doen.....ik hoop op een herhaling van 1953....
Dit hele concert is eigenlijk een uitvloeisel van 1953. Als toen die overstromingen niet waren geweest was er geen Brouwersdam geweest, en dus geen locatie voor het concert en was Zeeland nog lekker onbereikbaar geweest.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:41 schreef 3rdRock het volgende:
als ik de twitter van Roos goed lees gaat zij samen met Domien Blof in de zee doen.....ik hoop op een herhaling van 1953....
Niet haten op Zeeland he :(quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dit hele concert is eigenlijk een uitvloeisel van 1953. Als toen die overstromingen niet waren geweest was er geen Brouwersdam geweest, en dus geen locatie voor het concert en was Zeeland nog lekker onbereikbaar geweest.
Eigenlijk is de ramp van 1953 dus nog veel groter dan we tot nu toe dachten.
ik ben gek op Zeeland, alleen jammer van Blof.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Niet haten op Zeeland he :(
Haten op Bloff mag wel
feli!quote:
Ze is gewoon een enorme troll.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:31 schreef alors het volgende:
omg gewoon koolmezen uit de tuin gepakt en in een kooitje stoppen vind ze wel humaan, maar slachten niet![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:35 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Gaan ze Jaap na twee jaar ook afzeiken?
Jordy van Loon hebben ze ook zwaar lopen hypen en nu zijn zij degene die hem het meest afzeiken...
god, dat ik dat niet door hadquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:38 schreef alors het volgende:
Lefou als achternaam hebben en doorgedraaid zijn![]()
Aslof het niet waar is.quote:
quote:Michael Pilarczyk vervangt Niels Hoogland als dj op Radio 538. Voorlopig neemt hij in de zomer de programma's over van de vertrokken programmadirecteur.
Jan-Willem Brüggenwirth, algemeen directeur van Radio 538, noemt het in de Telegraaf "een leuk vakantiebaantje" voor Pilarczyk. Er gingen al lange tijd geruchten dat Michael Pilarczyk naar 538 zou komen. Velen dachten dat hij de nieuwe programmadirecteur zou worden, maar gisteren werd bekend dat Florent Luyckx die baan heeft gekregen.
Niels Hoogland had wel aangegeven nog dj te willen blijven op 538, maar dat wilde Brüggenwirth niet. "Ik vond het geen optie om een ex-programmadirecteur onder de nieuwe man te laten werken, dat is niet handig."
Pilarczyk heeft een radioverleden. In 2005 verving hij Kas van Iersel nog op Radio Veronica. Daarvoor was hij onder andere te horen op Yorin FM. Op televisie had hij recent nog een autoprogramma bij RTL.
Tis wel de hele tijd hetzelfde hoor die plaat, denk dat je hem gauw zat bent.quote:
Welke?quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:11 schreef alors het volgende:
[..]
Tis wel de hele tijd hetzelfde hoor die plaat, denk dat je hem gauw zat bent.
de mensen die voor zijn mogen van mij meteen naar die 538quote:
Heb jij die nog steeds niet gehackt dan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:29 schreef hole1988 het volgende:
[..]
de mensen die voor zijn mogen van mij meteen naar die 538
[ afbeelding ] ps. wil je in radiomanager aangeven dat DER RUDY 3voor12 presenteert ipv Roos [ afbeelding ]
via http authentication is dat best wel lastig.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb jij die nog steeds niet gehackt dan?
domien heeft hetzelfde gedaan met zijn tweets over Florent naar 538 volgens mijquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:52 schreef Pino112 het volgende:
Anouk![]()
![]()
Al je tweets verwijderen omdat er aandacht aan is geschonken[ afbeelding ]
Vind ik eerlijk gezegd wel meevallen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:11 schreef alors het volgende:
[..]
Tis wel de hele tijd hetzelfde hoor die plaat, denk dat je hem gauw zat bent.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vind ik eerlijk gezegd wel meevallen.
Het hele album van Chase & Status is trouwens tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:09 schreef alors het volgende:
[..]Tja, Daft Punk - Around The World is maar één zinnetje maar die blijf ik ook goed vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |