Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3quote:Mister Sm1th (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Timnation (Timnation)
Rijstbal (Rijstbal)
DANNYDEKO (DannyDeKo)
mathijs93 (Kamikazie)
The Vital (Shadeauw)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Supergeinig (Darkestrah)
fr1tsie (Idioteque)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
EliteXXL (Fenomeno)
Ze hadden vandaag 5k offline toernooi erop gezet semi-pro, is weer weggehaald.quote:
Die begint toch pas over 3 dagen ofzo?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:23 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ze hadden vandaag 5k offline toernooi erop gezet semi-pro, is weer weggehaald.
Maximum DNF-modifier is 1.25quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:13 schreef Bonzoo het volgende:
Even serieus, EA nakt mij de hele tijd. Heb ik eindelijk weer een lekker DNF opgebouwd van 1.5 ofzo, opeens bam disconnect weg DNF in de finale van een 3200 coins toernooi terwijl ik 4-2 voor sta.
Gisteren ook al uit het niets. Zo krijg ik natuurlijk nooit coins.
Ow oke, nee ik dacht dat hij met 0.02 per wedstrijd omhoog ging ofzo en had ongeveer 25 wedstrijdjes gedaan zonder te disconnecten.quote:
Xbox of ps3?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:37 schreef Tobi-wan het volgende:
Mijn VP is 81 Left winger. Maar ik kan wel op meer plaatsen staan denk ik. Is er nog iemand aan de gang met clubs?
Nu dus niet meer.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:36 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Die begint toch pas over 3 dagen ofzo?
Idd. Wou Nesta gaan halen. Heb er net genoeg voor en dan eind van de week alles terug verdienen. Maar dat zit er niet meer in.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:35 schreef Kamikazie het volgende:
Kut, dacht daarvan me Di Natale IF te financieren, 24 keer winnen maar!
Dit klopt, elke keer als je wedstrijd volbrengt gaat hij 0.02 omhoog.. het maximale is 1.25, het minimale wat je kan hebben 0.5quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:37 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ow oke, nee ik dacht dat hij met 0.02 per wedstrijd omhoog ging ofzo en had ongeveer 25 wedstrijdjes gedaan zonder te disconnecten.
Nee oke, bedanktquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:39 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dit klopt, elke keer als je wedstrijd volbrengt gaat hij 0.02 omhoog.. het maximale is 1.25, het minimale wat je kan hebben 0.5
Er is ook nog geen toernooi met dikke payout geweest waarbij je maar maximaal 2 sterren mag hebben, of alleen bronze players... Dan maak je de toernooien juist divers en naar mijn mening leuker.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:39 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Nu dus niet meer.
En btw:
Tournaments are fun to play, but then you make a tournament with max 4 star rating, and people just put bronze players on bench.
Dat is zo waar
FC Zolderkamer. Voeg me maar toequote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:40 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
360, weet iemand nog hoe die club heette voor de 360? iets met Slaapkamer ofzo toch
FC Zolderkamer heet ie, kan je zo joinen. Maar heb nu geen zin meer in clubs maar er werd wel eens gespeeld op de xbox.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:40 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
360, weet iemand nog hoe die club heette voor de 360? iets met Slaapkamer ofzo toch
Of gewoon een 3 sterren toernooi met max silver ofzo.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:40 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Er is ook nog geen toernooi met dikke payout geweest waarbij je maar maximaal 2 sterren mag hebben, of alleen bronze players... Dan maak je de toernooien juist divers en naar mijn mening leuker.
Er zijn zoveel varianten te bedenken, en als je daar 2 uurtjes voor gaat zitten heb je voor een heel jaar leuke toernooien. Maar goed, er kan nog zoveel beter aan FIFAquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:41 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Of gewoon een 3 sterren toernooi met max silver ofzo.
Ja daarom zei ik dat je me toe moet voegenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:43 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik kan hem niet vinden, heb niet echt ervaring met Pro Clubs.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:44 schreef Bonzoo het volgende:
Weet iemand of er ook 4-3-3 player cards zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |