kick omdat bezemsteelquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:07 schreef Internepper het volgende:
http://www.solomio.nl/chat_5326_t1.html
Pedo John is back!
Je moet er 'meisjevan' voor zetten. Dan wordt je wss niet gekicked.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:08 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Waarom word ik steeds gekicked als ik 12jr achter me naam zet??
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:09 schreef GZ1000 het volgende:
[..]
Je moet er 'meisjevan' voor zetten. Dan wordt je wss niet gekicked.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:20 schreef XIIY het volgende:
Ga jij maar even afkoelen!
Je hebt een ban gekregen en moet daarom eventjes afkoelenJe hebt een kick gehad van een moderator en moet daarom 15 minuten afkoelen. Dit houdt in dat je 15 minuten lang geen gebruik kunt maken van de videochat. Na deze 15 minuten zal de ban automatisch worden verwijdert en kun je weer videochatten!
Je ban wordt verwijderd over 8 minuten en 48 seconden.
ALWEER
Klote he die afkick verschijnselen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:20 schreef XIIY het volgende:
Je hebt een ban gekregen en moet daarom eventjes afkoelenJe hebt een kick gehad van een moderator en moet daarom 15 minuten afkoelen. Dit houdt in dat je 15 minuten lang geen gebruik kunt maken van de videochat. Na deze 15 minuten zal de ban automatisch worden verwijdert en kun je weer videochatten!
ALWEER
Hoe dat?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:20 schreef XIIY het volgende:
ALWEER
zat die mod bij Gebruik me?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:24 schreef Internepper het volgende:
[..]
![]()
Waar zitten we?
Ik ben gekickt door Gebruik me.. Die mod was dat nou echt?![]()
Ik vrees van wel. Ga je mailen naar solomio voor een mod-functiequote:Op woensdag 15 juni 2011 19:24 schreef Internepper het volgende:
[..]
![]()
Waar zitten we?
Ik ben gekickt door Gebruik me.. Die mod was dat nou echt?![]()
Neje manquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:25 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Ik vrees van wel. Ga je mailen naar solomio voor een mod-functie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |