Een bestelling van mij staat momenteel in de wachtrij om bezorgd te worden door AMP Logistics en hiervoor moest ik een afspraak maken met de koerier.
Via mijnorderstatus.nl heb ik een halve week geleden een afspraak met de koerier gemaakt en bevestigd voor Woensdag 15 Juni.
(Hier heb ik toen nog een bevestiging van gekregen)
Op de website van mijnorderstatus.nl staat duidelijk dat AMP nog contact via mail en sms met mij zou opnemen de dag voordat het pakket bezorgt zou worden om 21:00, echter is dit helemaal niet gebeurd.
Dus ik bel natuurlijk naar AMP toe en zodoende krijg ik hun robot aan de lijn (medewerkers gingen ook om 21:00 naar huis) en werd mij gevraagd om mijn postcode en huisnummer in te toetsen voor informatie over de tijd waarop het pakket morgen bezorgd zou moeten worden. Dit doe ik .... en vervolgens zegt de robot dat er geen informatie te vinden is met betrekking tot mijn postcode en huisnummer...... AAAAAAAAARGGGHHHHH!!!!!!!!
Ik wacht al een tijd op dit pakket en ik heb voor morgen al mijn afspraken aan de kant gezet zodat ik eens een dag thuis zou zijn om het pakket in ontvangst te kunnen nemen (aangezien legitimatie verplicht is bij de koerier van AMP). Als ze morgen opeens besluiten om niet te komen ben ik echt witheet van woede! Hoe moeilijk is het nu om met een bedrijf een afspraak te maken wanneer ze een pakketje bezorgen.....
Zijn er meer mensen geweest die dit probleem hebben ondervonden bij AMP Logistics B.V.?