abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98175538
Een bestelling van mij staat momenteel in de wachtrij om bezorgd te worden door AMP Logistics en hiervoor moest ik een afspraak maken met de koerier.
Via mijnorderstatus.nl heb ik een halve week geleden een afspraak met de koerier gemaakt en bevestigd voor Woensdag 15 Juni.
(Hier heb ik toen nog een bevestiging van gekregen)

Op de website van mijnorderstatus.nl staat duidelijk dat AMP nog contact via mail en sms met mij zou opnemen de dag voordat het pakket bezorgt zou worden om 21:00, echter is dit helemaal niet gebeurd.

Dus ik bel natuurlijk naar AMP toe en zodoende krijg ik hun robot aan de lijn (medewerkers gingen ook om 21:00 naar huis) en werd mij gevraagd om mijn postcode en huisnummer in te toetsen voor informatie over de tijd waarop het pakket morgen bezorgd zou moeten worden. Dit doe ik .... en vervolgens zegt de robot dat er geen informatie te vinden is met betrekking tot mijn postcode en huisnummer...... AAAAAAAAARGGGHHHHH!!!!!!!!

Ik wacht al een tijd op dit pakket en ik heb voor morgen al mijn afspraken aan de kant gezet zodat ik eens een dag thuis zou zijn om het pakket in ontvangst te kunnen nemen (aangezien legitimatie verplicht is bij de koerier van AMP). Als ze morgen opeens besluiten om niet te komen ben ik echt witheet van woede! Hoe moeilijk is het nu om met een bedrijf een afspraak te maken wanneer ze een pakketje bezorgen..... :(

Zijn er meer mensen geweest die dit probleem hebben ondervonden bij AMP Logistics B.V.?

;(
pi_98178379
-edit-

[ Bericht 99% gewijzigd door Adelante op 14-06-2011 23:06:18 (foei bo_wa) ]
U MAD?
  dinsdag 14 juni 2011 @ 22:11:22 #3
302853 themole
graaft totaal door.
pi_98178512
Oh ja ze kunnen ook pas om 22.30 nog een smsje sturen, was vorige week bij mij zo. :')
Niet altijd serieus
pi_98178864
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:11 schreef themole het volgende:
Oh ja ze kunnen ook pas om 22.30 nog een smsje sturen, was vorige week bij mij zo. :')
Oh hemel! :P Daar is die dan... een smsje....

Fijne interpretatie van 21:00 uur hanteren ze daar bij AMP.

^^ Nouja, gelukkig
  dinsdag 14 juni 2011 @ 23:06:49 #5
3185 Adelante
To let it go now
pi_98182231
DHL is ook een drama pakketbezorger, wacht nu al twee weken op wat spul uit Duitsland :(
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_98182298
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 23:06 schreef Adelante het volgende:
DHL is ook een drama pakketbezorger, wacht nu al twee weken op wat spul uit Duitsland :(
Als of TNT zo goed is? :') Raken regelmatig pakketjes kwijt.
Gadgets: iPhone 3GS, HP LaserJet P2035, Acer V193HQV
pi_98182726
Als ze die van mij maar niet kwijtraken :p

Nu moet ik zeggen dat AMP natuurlijk ook niet zomaar TNT of DHL is.... ik mag van zo'n bedrijf verwachten dat ze hun zaakjes een beetje op orde hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')