abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98172986
Dat vraag ik me eigenlijk dus af? Wanneer je bent afgewezen door iemand of de liefde van jou door de ander om wat voor reden niet beantwoord wordt ben je dan gevoeliger bij een tweede keus/persoon?
pi_98173526
Nee, natuurlijk niet! Ik ga eerst die deuk uit mijn ego weer terug duwen en sta dan pas opnieuw weer open voor iemand anders. Ik ga nog steeds niet voor minder dan verliefd zijn, dus als ik dat niet ben/wordt dan maar geen relatie.
Alleen mensen die zichzelf niet genoeg waard vinden of zichzelf te weinig respecteren en bang zijn om alleen te blijven gaan voor minder. Al zou ik het willen, dan nog zou het me niet lukken.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 20:58:53 #3
347320 Velma
nerdy vamp
pi_98173771
Er zullen geheid mensen zijn die daar last van hebben. Uiteraard ben ik daar niet één van.
I lost my glasses again
pi_98174438
Zolang je maar geen relatieverslaving hebt.
pi_98175040
quote:
4s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 20:54 schreef Cactus1 het volgende:
Nee, natuurlijk niet! Ik ga eerst die deuk uit mijn ego weer terug duwen en sta dan pas opnieuw weer open voor iemand anders. Ik ga nog steeds niet voor minder dan verliefd zijn, dus als ik dat niet ben/wordt dan maar geen relatie.
Alleen mensen die zichzelf niet genoeg waard vinden of zichzelf te weinig respecteren en bang zijn om alleen te blijven gaan voor minder. Al zou ik het willen, dan nog zou het me niet lukken.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 22:08:20 #6
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_98178300
Wel wanneer je iemand bent die slecht alleen kan zijn. Elke afwijzing zal dan leiden tot het verlagen van je standaarden, tot je een "Ja" vangt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')