Ga iig meer vezels eten, moet je vaker poepequote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:18 schreef VeniVidiViciV het volgende:
*Geen idee of dit wel in LIF hoort, voel je vrij om het te verplaatsen.
Vanochtend ging ik dus naar de toilet omdat ik een boodschapje moest doen (poepen, niet urineren). Alles verliep normaal totdat ik wat toiletpapier pakte en het schoonmaakte: ik zag helder rood bloed (niet veel, paar druppels) en dat hoort daar absoluut niet thuis (het deed niet pijn bij het persen). Ik ben dus aardig geschrokken (altijd als het om gezondheid gaat). Wat kan het volgens jullie zijn, en is het erg (dodelijk). Ik weet verder niet of de bloeding eenmalig was/is aangezien ik niet zo vaak naar de toilet moet. HELP!!![]()
*Pas als er de volgende keer weer bloed is, ga ik naar de dokter.
Ben nog niet geweest (aangezien het pas vanochtend is gebeurd en ik pas naar m'n huisarts ga als het bij de volgende keer weer bloed)quote:
Dit dusquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:19 schreef Shivo het volgende:
Niks om je al te druk om te maken, gewoon een geknapt adertje in je rectum. Kan een aanwijzing zijn voor (al dan niet inwendige) aambeien.
Ik perste niet hard, alles ging er gewoon soepel uit.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:28 schreef Sofi het volgende:
[..]
Dit dus
Helderrood bloed duidt erop dat het vanuit onderste deel van dikke darm komt. Meest waarschijnlijke is idd een geknapt klein adertje, aangezien je verder ook geen pijn hebt.
Overigens is hard persen erg slecht. Tijd voor meer vezels in je voeding, zodat je niet zo hard hoeft te persen
Ik heb er ook wel eens last van, ene moment bloed, andere moment niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:18 schreef VeniVidiViciV het volgende:
*Geen idee of dit wel in LIF hoort, voel je vrij om het te verplaatsen.
Vanochtend ging ik dus naar de toilet omdat ik een boodschapje moest doen (poepen, niet urineren). Alles verliep normaal totdat ik wat toiletpapier pakte en het schoonmaakte: ik zag helder rood bloed (niet veel, paar druppels) en dat hoort daar absoluut niet thuis (het deed niet pijn bij het persen). Ik ben dus aardig geschrokken (altijd als het om gezondheid gaat). Wat kan het volgens jullie zijn, en is het erg (dodelijk). Ik weet verder niet of de bloeding eenmalig was/is aangezien ik niet zo vaak naar de toilet moet. HELP!!![]()
*Pas als er de volgende keer weer bloed is, ga ik naar de dokter.
En meer drinken.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:43 schreef jimjim1983 het volgende:
volgens mijn huisarts moet je dan meer groente en fruit eten
Als er een ader is gesprongen rond je anus bijv, dan komt er bloed op je toiletpapier. Als je echter lang blijft zitten, dan kan het op je ontlasting bloeden (druppelen vanaf je anus), dus ik zie niet zo'n grote verschil tussen bloeden op/door ontlasting en bloed alleen op toiletpapier. Wel is er een verschil of het om een inwendige of uitwendige bloeding gaat.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:06 schreef starla het volgende:
Bloed op/door ontlasting = niet bien
Bloed alleen op toiletpapier = bien
Proficiat TS, je kunt nog steeds 110 worden.
Nee. (heb ook geen koorts, diarree o.i.d. wat op EHEC zou duiden volgens mij)quote:
Maand is toch echt te lang?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:36 schreef Infinti het volgende:
Zou een aambei kunnen zijn of een haarvaatje waneer het over een maand nog niet over is naar de huisartsgaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |