Keep Yourself Alive? Tie Your Mother Down? Stone Cold Crazy?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:26 schreef Muchachooo het volgende:
Ben ermee bezig
Oh, ik heb ook nog iets waar braddie wel jaloers op wordt! ()
Die vond ik een paar meter verderop...
[ afbeelding ]
Misschien later, nu moet ik eerst de nummers instuderen die in de We Will Rock You musical zittenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Keep Yourself Alive? Tie Your Mother Down? Stone Cold Crazy?.
Workin' on the mixquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:07 schreef savale het volgende:
[..]
crash is nog beetje brak vind ik en niet helemaal strak? Maar voor de rest wel goede sound zo
Mag je hem houden achteraf?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:39 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Misschien later, nu moet ik eerst de nummers instuderen die in de We Will Rock You musical zitten
Damn. Ik heb helaas al wat anders wat ik niet af kan zeggen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:29 schreef Cynic het volgende:
Vanavond Primus in Paradiso!
Ziet er naar uit dat we een kaartje over hebben, nog mensen interesse hier?
Oh moet ik ook nog iets rondbellenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:29 schreef Cynic het volgende:
Vanavond Primus in Paradiso!
Ziet er naar uit dat we een kaartje over hebben, nog mensen interesse hier?
Kan geen kwaad, niemand die ik ken kan. Volwassen mensen hebben het ook altijd zo druk!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Oh moet ik ook nog iets rondbellen
bram belt wat rondquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:55 schreef Cynic het volgende:
[..]
Kan geen kwaad, niemand die ik ken kan. Volwassen mensen hebben het ook altijd zo druk!
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:33 schreef The_Dean het volgende:
Lopen mijn gitaren nu ook gevaar?
[ afbeelding ]
Aaahhwquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:33 schreef The_Dean het volgende:
Lopen mijn gitaren nu ook gevaar?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |