Mooiquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:13 schreef GuitarJJ het volgende:
Vakantie! Eindelijk weer eens tijd om wat gitaar te spelen
Ja, nouja die zat er al op toen ik hem overnam, maar die zadeltjes waren kwijt. Ik heb ze weer ergens weten te bestellen. Het werkt wel echt zalig met die fine tuners nu. Hij ontstemt ook echt nauwelijks.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Is die locking nut er later opgezet ?
Fender heeft stats met zowel Kahler als Floyd Rose tremlo's gemaakt met een topnut achter de topkam.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Is die locking nut er later opgezet ?
Het is inderdaad een Kahler lock en floyd rose brug... Ik heb geen idee of het origineel zo was want ik heb de gitaar 2e hands gekocht van iemand die er duidelijk geen verstand van afstellen had.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:11 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Fender heeft stats met zowel Kahler als Floyd Rose tremlo's gemaakt met een topnut achter de topkam.
Het kan dus origineel zijn
Ja die hoek is wat scherp inderdaad, maar ik merk er eigenlijk niks van... Een te flauwe hoek is volgens mij eerder een probleem omdat je dan te weinig druk hebt op je topkam waardoor je geratel krijgt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja het leek me dat de snaar dan wel een hele rare hoek maakt.
Ultimate-guitar.comquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:35 schreef mr-green het volgende:
Wat vinden jullie de beste website voor tabs?
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:35 schreef mr-green het volgende:
www.songsterr.comquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:35 schreef mr-green het volgende:
En daar ook niet, dan:quote:
quote:
Dat is waarschijnlijk toch 1 keer goed stemmen en dan is het wel te doen met die tunertjes op je brug. Dat is mijn ervaring met mijn Floyd kopietje. Ik gebruik alleen nog maar de tuners op mijn brug. Die op de nek alleen indien er nieuwe snaren op moeten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:20 schreef savale het volgende:
[..]
Ja die hoek is wat scherp inderdaad, maar ik merk er eigenlijk niks van... Een te flauwe hoek is volgens mij eerder een probleem omdat je dan te weinig druk hebt op je topkam waardoor je geratel krijgt.
Het enige wat niet zo handig is, is dat de tuner van de lage e nogal dicht op de locking nut zit.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:55 schreef KaMo het volgende:
Ok, de drumopnametesten beginnen eindelijk ergens op te lijken!
http://cl.ly/3P0u2I0W2k0o0P0Z2Q0x
crash is nog beetje brak vind ik en niet helemaal strak? Maar voor de rest wel goede sound zoquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:55 schreef KaMo het volgende:
Ok, de drumopnametesten beginnen eindelijk ergens op te lijken!
http://cl.ly/3P0u2I0W2k0o0P0Z2Q0x
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:26 schreef Muchachooo het volgende:
Raad eens wat ik op mijn kamer heb staan3 plasma tv's, een gevonden brommer, een microfoon, 2 gevonden gitaren, 4 versterkers, 5 dvd spelers, een muur vol graffiti, 3 computers, drugs, sigaretten, drank, een pruik met krullen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
3 plasma tv's, een gevonden brommer, een microfoon, 2 gevonden gitaren, 4 versterkers, 5 dvd spelers, een muur vol graffiti, 3 computers, drugs, sigaretten, drank, een pruik met krullen.
En 12 Playstationsquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
3 plasma tv's, een gevonden brommer, een microfoon, 2 gevonden gitaren, 4 versterkers, 5 dvd spelers, een muur vol graffiti, 3 computers, drugs, sigaretten, drank, een pruik met krullen.
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |