wow internationaal én europeesquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:09 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Gitarist. Maar ik ga eerst Internationaal en Europees Recht in Tilburg studeren
Ehmmm..neequote:Op donderdag 16 juni 2011 16:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
wow internationaal én europeeswie verzint die namen van die opleidingen ?
(dat is ongeveer hetzelfde zeggen als dat je nederlandse en drentse handel gaat studeren)
Drenthe is ook compleet anders dan de rest van Nederland.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ehmmm..nee![]()
Aangezien de eu compleet anders functioneert dan de rest van de wereld los daarvan.
dat is limburg of frieslandquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:32 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Drenthe is ook compleet anders dan de rest van Nederland.
ja maar eu is toch ook internationaal of zijn wij tegenwoordig 1 natie met de euquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ehmmm..nee![]()
Aangezien de eu compleet anders functioneert dan de rest van de wereld los daarvan.
Nederland zit inderdaad bij de EU.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja maar eu is toch ook internationaal of zijn wij tegenwoordig 1 natie met de eu
Maurice zegt: doen.quote:
Ik gelukkig niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
wow internationaal én europeeswie verzint die namen van die opleidingen ?
(dat is ongeveer hetzelfde zeggen als dat je nederlandse en drentse handel gaat studeren)
Internationale EU wetgevingen overkoepelen de EU waardoor dat heel erg samenwerkt op bepaalde vlakken. Dus in veel gevallen hoort het dus wel bij elkaar.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja maar eu is toch ook internationaal of zijn wij tegenwoordig 1 natie met de eu
Ah oke. Dan zoek ik verder naar mogelijke opneemmanierenquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarschijnlijk kán het wel, maar klinkt het kut omdat je de speaker simulatie mist
Zoom G2.1u multi-effect pedaal kun je via bijgeleverde kabel op de pc aansluiten en met bijgeleverde QBase software opnemen, kost rond de 200 euro.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah oke. Dan zoek ik verder naar mogelijke opneemmanieren
Iemand nog iets om op te namen wat goed klinkt hier? Het liefst onder de 300 euro
Koop zo'n dingquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah oke. Dan zoek ik verder naar mogelijke opneemmanieren
Iemand nog iets om op te namen wat goed klinkt hier? Het liefst onder de 300 euro
Dat dusquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Koop zo'n ding
http://www.bax-shop.nl/us(...)product-details.html
Dan haal je alle geluiden uit je computer en heb je het gelijk ook opgenomen
Versterkers, effecten enz zit dan al erop. Ben je voor ver onder je budget klaar
Of wil je ook een microfoon optie ?
Ja Amplitube en Guitar Rig zijn fijner, en daar hoef je niet handig voor te zijn, werkt precies hetzelfde als de line 6 software je moet ze alleen ff "legaal kopen"quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:43 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat dusEn als je een beetje handig bent kan je ook Amplitube 3 daarmee gebruiken. Vind ik veel meer uitgebreider dan Pod Farm wat erbij zit
Dat bedoelde ik dus ook met handig zijnquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja Amplitube en Guitar Rig zijn fijner, en daar hoef je niet handig voor te zijn, werkt precies hetzelfde als de line 6 software je moet ze alleen ff "legaal kopen"
Achja tegenwoordig weet elke debiel wel hoe hij moet downloadenquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:45 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus ook met handig zijn
Ja.. en tegelijkertijd downloaden ze virussen omdat ze eigenlijk nog steeds niet weten wat ze doenquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Achja tegenwoordig weet elke debiel wel hoe hij moet downloaden
Is die locking nut er later opgezet ?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:08 schreef savale het volgende:
Kijk ook eens naar Overloud TH2. Ik vind dit zelf nog net ff fijner dan amplitube of guitar rig.
Net trouwens echt even een keer de tijd genomen (koste 2 uur) om mijn gitaar af te stellen.
http://i51.tinypic.com/2myrfht.jpg
Hij speelde al erg lekker licht, maar nu ook op de hele nek alle snaren binnen 4cents nauwkeurig. Heerlijk als je ook op de hoge fretten nog alles kan spelen zonder dat het vals klinkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |