Echt een geniale docu. Ik had m vlak voor Pinkpop gekeken. Kreeg vooral kippenvel toen ik Pat weer samen met de Foo's zagquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:35 schreef The_Dean het volgende:
Eindelijk even tijd gehad Back And Forth te kijken. Geniaal
Ik vind die intro helemaal geweldig op dat albumquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:17 schreef The_Dean het volgende:
Zit pas nu voor het eerst de 'nieuwe' Disturbed te luisteren. Wat een plaat
Ja, heerlijkquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:06 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik vind die intro helemaal geweldig op dat album
Succesquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:21 schreef brother52 het volgende:
2 snaren minder. Hoe moeilijk kan het zijn.....
Bassen is toch pittiger dan ik dacht. Maar wel tof. Je gaat op een hele andere manier naar nummers kijken.
Lukt wel, maar het moet ook een leuke kamer zijn, geen zolderkamer waar ik geen gitaren aan de muur kan hangenquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:40 schreef Muchachooo het volgende:
In Breda moet dat toch niet al te moeilijk zijn?
Depends!quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:42 schreef The_Dean het volgende:
Wat kost dat tegenwoordig, op kamers wonen?
Ik zoek een vrij grote kamer (20 tot 25m^2)quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:00 schreef The_Dean het volgende:
Och, er zijn genoeg goede standaards
Depends... maar je hebt wel een soort gemiddelde toch? Neem aan dat je niet nu pas gaat zoeken...
Toch veel ruimte, 10 gitaren in standaards. Rekken vind ik jammerquote:
Lekker!quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zit met 20m2 voor 290 per maand. Dat is dan ook inclusief alles gas/water/licht/internet enz
Via de Duwo, maar dat is neit voor iedere stadquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:11 schreef KaMo het volgende:
[..]
Lekker!
En hoe heb jij hem gevonden, ik zoek via kamernet.nl
Wat ga je met al die ruimte doen als ik vragen mag? Bed, bureau, kast en een stoel nemen toch niet zo veel plek in?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:04 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik zoek een vrij grote kamer (20 tot 25m^2)
En de prijzen variėren tussen de 300 en de 400 per maand
2 persoonsbed, bureau, kast, electronisch drumstel, amps en hopelijk een chille bank.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:26 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Wat ga je met al die ruimte doen als ik vragen mag? Bed, bureau, kast en een stoel nemen toch niet zo veel plek in?
Ah ja ok, dan heb je nogal wat ruimte nodig jaquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:29 schreef KaMo het volgende:
[..]
2 persoonsbed, bureau, kast, electronisch drumstel, amps en hopelijk een chille bank.
Het is niet nodig, maar het lijkt me zeer vervelend om een te kleine kamer te hebben.
20 a 21 zou ideaal zijn, meer is mooi meegenomen
Ik ook, dus als ik niks kan vinden, gaat het idd kleiner wordenquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:32 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ah ja ok, dan heb je nogal wat ruimte nodig ja
Kleine kamer vind ik op zich niet erg, ik wil gewoon in het begin van het jaar al meteen een kamer hebben. Dan kan ik daarna eventueel een kamer zoeken die wat luxer is.
We worden trouwens bijna buren!quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:10 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik ook, dus als ik niks kan vinden, gaat het idd kleiner worden
gefeliciteerd, ben je er al achter wat je wilt worden ?quote:
Gitarist. Maar ik ga eerst Internationaal en Europees Recht in Tilburg studerenquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
gefeliciteerd, ben je er al achter wat je wilt worden ?
Band beginnen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:12 schreef wimjongil het volgende:
[..]
We worden trouwens bijna buren!Ik ga naar Tilburg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |