Ik zou voor een 81/60 gaan, vind het een mooiere combinatiequote:Op woensdag 15 juni 2011 12:48 schreef The_Dean het volgende:
Ik koop binnenkort ook een setje 81/85
Weet alleen nog niet welke gitaar ik het ga zetten, denk ik mijn V, omdat ik die momenteel het meest gebruik voor de band.
leeft blckbb eigenlijk nog wel? Ik heb 'm al tijden niet meer zien posten geloof ik.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Niet haten blckbb
[TK] Ibanez ART 120 + EMG 81/60
Mooiere clean in de nek toch?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zou voor een 81/60 gaan, vind het een mooiere combinatie
Ik doe het nog niet, maar dat staat er vast eens aan te komen. Als ik nu dingen doe doe ik het trouwens gewoon op het brugelementquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:57 schreef Dribbel_ het volgende:
yep en mooier solo geluid
maar is persoonlijk
Nice...quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:36 schreef elplato het volgende:
okee..dan ik het niet laten ook plaatjeslinken te geven naar mijn recent aangekochte speeltje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo'n cigarbox geval? Dat zou wel heel erg tof zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:09 schreef Gitaarmat het volgende:
Op lowlands kun je je eigen gitaar maken. Lijkt me vet. Die dingen zien er ook nog te gek uit.
Check de website maar eens. Staan toffe ontwerpen op.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo'n cigarbox geval? Dat zou wel heel erg tof zijn.
Zo, wat een hopeloze website is dat ook altijd!quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:18 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Check de website maar eens. Staan toffe ontwerpen op.
Gelukkig is er ook een mobiele versie. Die is wel goed leesbaar.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:10 schreef Cynic het volgende:
[..]
Zo, wat een hopeloze website is dat ook altijd!
Zou je toch eens moeten doenquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:21 schreef The_Dean het volgende:
Ik kom er gewoon helemaal niet, nog makkelijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |