Dat word ook nergens beweerd.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:56 schreef Serene het volgende:
Ga emigreren naar Turkije dan.
Haha, dat Turkije snel groeit betekent niet dat het in de buurt komt van het westen.
Niet helemaal.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:49 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
je zegt dat ik het goed doe tegenover de taalnazi's van fok en dan kom je met dat ik slechte argumenten heb omdat ik je aanviel?beetje ...
en de daaruit ontstane turkije bijna ten onder gegaan in het jaar 2001 waarna erdogan op z'n witte paard kwam en turkije reddequote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:58 schreef Prullenbak6 het volgende:
Ottomaanse rijk![]()
Ten onder gegaan door de hebzucht van hun leiders.
WTF man.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:58 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Niet helemaal.
Je schreef "te veel" correct inderdaad en dat vond ik wel een pluimpje waard (maar erna deed je het alsnog fout). Verder had ik weinig om op in te gaan omdat ik zoals meermaals gezegd Turkije niet zo boeiend vind en dus geen verstand heb van wat de AKP allemaal voor positiefs/negatiefs heeft gedaan.
Echter jij ging opeens beweren dat mensen niet durfden te reageren omdat je zo goed kon discussiėren. Dat terwijl je mij (als neutrale meelezer) nou niet echt hebt weten te overtuigen dat de AKP zo goed is, omdat je namelijk helemaal geen argumenten gebruikt. Het leek me wel gepast om je dus te wijzen op het feit dat het misschien niet aan je geweldige argumenten lag dat mensen even niet meer zo snel reageerden, maar dat het ook nog wat te maken kan hebben met het feit dat voor de gemiddelde inwoner van Nederland niet heel boeiend is wat de AKP zoal voor Turkije heeft gedaan.
Wat bescheidenheid zou je niet misstaan, daar ging het me vooral om.
Serieusquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:32 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
@trippledistilled
je praat nu echt wat je op sbs 6 ziet
ik ben heel bescheiden IRL en dat je zo lang doet over 1 reactie zegt meer dan alles in je postquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:58 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Niet helemaal.
Je schreef "te veel" correct inderdaad en dat vond ik wel een pluimpje waard (maar erna deed je het alsnog fout). Verder had ik weinig om op in te gaan omdat ik zoals meermaals gezegd Turkije niet zo boeiend vind en dus geen verstand heb van wat de AKP allemaal voor positiefs/negatiefs heeft gedaan.
Echter jij ging opeens beweren dat mensen niet durfden te reageren omdat je zo goed kon discussiėren. Dat terwijl je mij (als neutrale meelezer) nou niet echt hebt weten te overtuigen dat de AKP zo goed is, omdat je namelijk helemaal geen argumenten gebruikt. Het leek me wel gepast om je dus te wijzen op het feit dat het misschien niet aan je geweldige argumenten lag dat mensen even niet meer zo snel reageerden, maar dat het ook nog wat te maken kan hebben met het feit dat voor de gemiddelde inwoner van Nederland niet heel boeiend is wat de AKP zoal voor Turkije heeft gedaan.
Wat bescheidenheid zou je niet misstaan, daar ging het me vooral om.
Ik ben geen turk als je dat denktquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:59 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
en de daaruit ontstane turkije bijna ten onder gegaan in het jaar 2001 waarna erdogan op z'n witte paard kwam en turkije redde
Dit.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:00 schreef Jeff89 het volgende:
TS is een troll, en Moslimpartijen zijn kut..
Turkije gaat zijn seculariteit verpatsen voor economische groei. Hoera.
zo lang doen over 1 postquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:00 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Serieus![]()
![]()
![]()
Als ik dit zo allemaal lees dan heb ik het idee dat juist jij hier de Telegraaf lezen en SBS6 kijker
bent, welke vatbaar is voor populisme. Of ik feitenkennis heb over Turkije nee, pretendeer ik dat,
nee. Waar ik het over heb is abstracter. Jij pretendeert dat je wel 'feitenkennis' hebt en komt
vervolgens aan met een paar internetartikeltjes van het niveau FOXnews en Wikipedia. Ja dat
wordt het. Jullie (Turken in dit topic) zijn vatbaar voor mongolen in dezelfde maten als Henk en
Ingrid vatbaar zijn voor Geert Wilders.
As regards political parties, the closure cases against the AKP and the DTP (see section on
Parliament) illustrate that the current legal provisions applicable to political parties do not
provide political actors with an adequate level of protection from the state's interference in
their freedom of association and freedom of expression.
Conservatisme![]()
Theocratie/aseculier![]()
Mensen die alleen kijken naar Economische welvaart![]()
Ultranationalistische Turk zijn en zich in Nederland bevinden![]()
Turken met vmbo opleiding![]()
Turken en Palestina![]()
Turken die pretenderen later weer terug te gaan naar Turkije![]()
Daarnaast lijkt het hier meer een Turken ontmoetingsplek. Pas ik niet tussen.![]()
Lekker slapen
Volgens mij is je spatiebalk stuk man.. Beter doe je er iets aan..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:00 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Serieus![]()
![]()
![]()
Als ik dit zo allemaal lees dan heb ik het idee dat juist jij hier de Telegraaf lezen en SBS6 kijker
bent, welke vatbaar is voor populisme. Of ik feitenkennis heb over Turkije nee, pretendeer ik dat,
nee. Waar ik het over heb is abstracter. Jij pretendeert dat je wel 'feitenkennis' hebt en komt
vervolgens aan met een paar internetartikeltjes van het niveau FOXnews en Wikipedia. Ja dat
wordt het. Jullie (Turken in dit topic) zijn vatbaar voor mongolen in dezelfde maten als Henk en
Ingrid vatbaar zijn voor Geert Wilders.
As regards political parties, the closure cases against the AKP and the DTP (see section on
Parliament) illustrate that the current legal provisions applicable to political parties do not
provide political actors with an adequate level of protection from the state's interference in
their freedom of association and freedom of expression.
Conservatisme![]()
Theocratie/aseculier![]()
Mensen die alleen kijken naar Economische welvaart![]()
Ultranationalistische Turk zijn en zich in Nederland bevinden![]()
Turken met vmbo opleiding![]()
Turken en Palestina![]()
Turken die pretenderen later weer terug te gaan naar Turkije![]()
Daarnaast lijkt het hier meer een Turken ontmoetingsplek. Pas ik niet tussen.![]()
Lekker slapen
seculariteit wil bijna niemand in Turkije itt economische groeiquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:00 schreef Jeff89 het volgende:
TS is een troll, en Moslimpartijen zijn kut..
Turkije gaat zijn seculariteit verpatsen voor economische groei. Hoera.
We blijven langer hangen dan de wallen van Wim Kok.quote:
Nadenken voor je praat, probeer het eens.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:00 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
ik ben heel bescheiden IRL en dat je zo lang doet over 1 reactie zegt meer dan alles in je post
Dat is de enter, faalhaas.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:01 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Volgens mij is je spatiebalk stuk man.. Beter doe je er iets aan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |