ik heb sommige mensen aardig gepowned heb ik het idee en dat is altijd goedquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:32 schreef coban het volgende:
het heeft eigenlijk geen zin zo'n topic op dit forum te openenniemand neemt serieus
Uhuh, gaat de goede kant op. Waarom zijn er nog steeds zoveel Koerden boos?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:30 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Mensenrechten in Turkije zijn aanzienlijk verbeterd. De Koerden in het oosten van Turkije hebben miljarden toegekend gekregen om scholen, ziekenhuizen en dergelijke op te bouwen.
Het slaat ook nergens op, hoeveel actieve Turken zullen hier rondhangen? 10? 20? Dan is het toch fucking onzin om een topic aan te gaan maken over de binnenlandse politiek van Turkije.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:32 schreef coban het volgende:
het heeft eigenlijk geen zin zo'n topic op dit forum te openenniemand neemt serieus
Omdat ze land willen stelen en die krijgen ze niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Uhuh, gaat de goede kant op. Waarom zijn er nog steeds zoveel Koerden boos?
dat zijn de domme koerden zeg ik zelf als koerd/zazaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jij hebt waarschijnlijk al het idee dat je iemand hard hebt gedisst als je zegt 'je moeder'.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:33 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
ik heb sommige mensen aardig gepowned heb ik het idee en dat is altijd goed
neequote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:34 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Jij hebt waarschijnlijk al het idee dat je iemand hard hebt gedisst als je zegt 'je moeder'.
ben jij echt nieuw nieuw op fok? volgens mij ben jij iemand die hier eerder actief was. Kan het mis hebbenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:34 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
tevens 2de topic en gelijk 10 pagina's binnen een paar uur![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vandaag geregistreerdquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:36 schreef coban het volgende:
[..]
ben jij echt nieuw nieuw op fok? volgens mij ben jij iemand die hier eerder actief was. Kan het mis hebben
Koerden zijn helemaal niet boos. De Koeden in Turkije en Irak zijn redelijk tevreden en hebben gelijke rechten als elk ander. De separatistische Koerden in Turkije, Irak, Iran en Syrië zijn boos omdat zij strijden voor een eigen land die ze waarschijnlijk niet zullen krijgen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Aha, nu snap ik ook meteen die genocidequote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:34 schreef menszonderwens het volgende:
[..]
Omdat ze land willen stelen en die krijgen ze niet.
Ok bedankt voor je bijdrage voor dit topic. Doei!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Aha, nu snap ik ook meteen die genocide
fijne avond
Gaat ie mij een troll noemen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |