abonnement Unibet Coolblue
pi_98283134
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 03:13 schreef Exxon19 het volgende:
Sommige caissières nemen ook abrupt passen in als iemand kaartjes komt halen met meerdere pucpassen (hij is even naar het toilet of zij is even parkeren). Kaartje wordt geprint maar persoon mag zelf kaartje en pas op komen halen. Allemaal om fraude tegen te gaan.
wat een zeikersds :')
ding heeft foto+ pincode, je kan er maar 1 per persoon aanmaken; en het gemiddelde van het volk dat er komt is volgens mijn niet slim of handig genoeg een pas 100% na te maken (waarvan je dus niet weet of deze werkt!)

gezeik om niks dus..
pi_98284547
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 09:13 schreef mschol het volgende:

[..]

wat een zeikersds :')
ding heeft foto+ pincode, je kan er maar 1 per persoon aanmaken; en het gemiddelde van het volk dat er komt is volgens mijn niet slim of handig genoeg een pas 100% na te maken (waarvan je dus niet weet of deze werkt!)

gezeik om niks dus..
Heeft niets met het namaken van de pas te maken, maar meer met de regels dat je iemand anders zijn pas niet mag gebruiken. Als iemand met een stapel pasjes aankomt, weet de caissiere nooit of diegene er ook echt is, of of je voor iemand anders een kaartje haalt. Zelf sta ik het wel altijd toe, ivm met de vaste zitplaatsen, als er iets niet klopt komen ze er bij de kaartcontrole wel achter.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 13:05:00 #228
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_98290263
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:16 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Je hebt er jankerds bij die tijdens een film nog een hele consternatie gaan maken omdat er iemand op hun plek zit. Terwijl er genoeg lege plaatsen zijn. Zelfs nog eens keer de hele film stilgelegd daarom :{
Als PUC-houder zocht ik op de automaat ook altijd een mooie plaats uit. mocht daar dan al iemand zitten ging ik er in de buurt zitten zodat ik iig nog min of meer "mijn"plek had. Mocht ik echter al een paar dagen vantevoren een bepaalde plek hebben gereserveerd en ik kom wat laat de bijna volle zaal binnen vind ik het niet meer dan terecht dat ik de plek kan krijgen die ik gereserveerd heb en waarvoor ik reserveringskosten betaald heb.

waar ik wel een schijthekel aan heb zijn mensen die tijdens de trailers, of erger nog: tijdens de film, binnenkomen. Zodra de deuren dicht zijn vind ik dat er niemand meer in mag, tenzij het mensen zijn die nog even snel naar de wc moesten. Popcorn en drinken halen doe je maar voordat je naar de zaal gaat, je hebt 9 vd 10 keer toch vaste plaatsen.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_98293596
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 10:13 schreef chocoladekoekjes het volgende:

[..]

Heeft niets met het namaken van de pas te maken, maar meer met de regels dat je iemand anders zijn pas niet mag gebruiken. Als iemand met een stapel pasjes aankomt, weet de caissiere nooit of diegene er ook echt is, of of je voor iemand anders een kaartje haalt. Zelf sta ik het wel altijd toe, ivm met de vaste zitplaatsen, als er iets niet klopt komen ze er bij de kaartcontrole wel achter.
Vanwege de vaste zitplaatsen wordt altijd wel alvast het kaartje uit het systeem gehaald, zodat ze iig verzekerd zijn van (goede) plekken of hun reservering, maar ze moeten hem alsnog zelf opkomen halen.

Kaartcontrole is bij de Kuip wel goed, maar gele kaartjes lopen sneller door dan oranje kaartjes. :P
pi_98294159
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 13:05 schreef 3rdRock het volgende:
waar ik wel een schijthekel aan heb zijn mensen die tijdens de trailers, of erger nog: tijdens de film, binnenkomen.
Wat is er mis om tijdens de trailers binnen te komen ? (probeer die zelf altijd te ontlopen)
En als er iemand op mijn plek zit zeg ik er wel wat van, anders zit ik straks weer op iemand z'n plek.
Vaak ga ik wel plekje ernaast zitten als het mogelijk is, maar meld het altijd toch even dat die persoon eigenlijk op mijn plek zit.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 15:02:45 #231
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_98294696
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:51 schreef ddx het volgende:

[..]

Wat is er mis om tijdens de trailers binnen te komen ? (probeer die zelf altijd te ontlopen)
En als er iemand op mijn plek zit zeg ik er wel wat van, anders zit ik straks weer op iemand z'n plek.
Vaak ga ik wel plekje ernaast zitten als het mogelijk is, maar meld het altijd toch even dat die persoon eigenlijk op mijn plek zit.
nja, tijdens de trailers vind ik bij nader inzien ook niet zo'n ramp, hoewel ik ze zelf altijd graag zie, maar de mensen die tijdens het begin van de film binnenkomen....die moeten ze de toegang ontzeggen. te laat is te laat en je vergalt het plezier van de mensen die wel op tijd zijn.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_98295168
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:02 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

nja, tijdens de trailers vind ik bij nader inzien ook niet zo'n ramp, hoewel ik ze zelf altijd graag zie, maar de mensen die tijdens het begin van de film binnenkomen....die moeten ze de toegang ontzeggen. te laat is te laat en je vergalt het plezier van de mensen die wel op tijd zijn.
je kan het ook overdrijven
  vrijdag 17 juni 2011 @ 15:20:01 #233
332861 MrBarros
intens en verfijnd van smaak
pi_98295337
haha. ik wacht altijd met een stel vrienden die persoon op en eis het geld voor al onze kaartjes omdat we de rest van de film helemaal gedesoriënteerd waren door zijn late binnenkomst.. Als hij weigert te betalen gaat ie neer. :D
  vrijdag 17 juni 2011 @ 15:24:54 #234
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_98295517
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:15 schreef mschol het volgende:

[..]

je kan het ook overdrijven
Maar het is wel bok-irritant...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_98295520
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:02 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

nja, tijdens de trailers vind ik bij nader inzien ook niet zo'n ramp, hoewel ik ze zelf altijd graag zie, maar de mensen die tijdens het begin van de film binnenkomen....die moeten ze de toegang ontzeggen. te laat is te laat en je vergalt het plezier van de mensen die wel op tijd zijn.
Scheelt ook wel of je fatsoenlijk langs de mensen kan lopen.
Schouwburgplein in het donker is flink lastig, Pathe de Kuip goed te doen.
Hell To The Liars
pi_98295523
Ik kom bijna standaard tijdens de trailers binnen _O- Als je een PUC hebt ga je toch iets makkelijker nog even snel naar de bios.

Maar goed, dan kom ik niet luid schreeuwend binnen. En ik gebruik zélfs niet mijn telefoon om licht te creëren. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Goodbye op 17-06-2011 15:30:36 ]
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_98295573
Als ik voor de trailers binnen kom doe ik dat overigens ook niet schreeuwend, hoor :')
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 15:28:46 #238
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_98295666
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:24 schreef Droopie het volgende:

[..]

Scheelt ook wel of je fatsoenlijk langs de mensen kan lopen.
Schouwburgplein in het donker is flink lastig, Pathe de Kuip goed te doen.
Schouwburg is echt verschrikkelijk ja; die zalen met die uitgezakte vaal groene stoelen pas ik niet eens met m'n benen tussen zo krap is dat :{
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_98295670
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:24 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Maar het is wel bok-irritant...
tis maar net waar je je aan ergert:
ik heb er opzich geen problemen mee als mensen na het begin binnen komen, zolang ze maar zo rustig mogelijk binnen komen en niet al pratend e.d.

een telefoon om te zien welke rij je bij staat vind ik dan ook niet echt een probleem, maar meestal zal het licht van de film genoeg moeten zijn..
pi_98295721
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:24 schreef Droopie het volgende:

[..]

Scheelt ook wel of je fatsoenlijk langs de mensen kan lopen.
Schouwburgplein in het donker is flink lastig, Pathe de Kuip goed te doen.
dat is idd wel waar: pathe spui kan je makkelijk voor mensen langs lopen
maar in buitenhof heb je dat liever niet (daar is het een stuk krapper)
  vrijdag 17 juni 2011 @ 15:48:50 #241
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_98296573
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:15 schreef mschol het volgende:

[..]

je kan het ook overdrijven
vergallen is misschien wat overdreven, maar als de film begint met een spannende scene, belangrijk voor het verhaal is het verdraaid irritant als 1 of andere buttplug binnenkomt, door het beeld loopt, z'n jas uit gaat doen, z'n telefoon uitdoet en met nog wat lawaai gaat zitten. en met een beetje pech zijn ze met z'n tweeën of drieën. natuurlijk is niet iedere laatkomer gelijk, maar het merendeel vind ik bloedje-irritant.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  vrijdag 17 juni 2011 @ 15:56:53 #242
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_98296909
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:28 schreef mschol het volgende:

[..]

tis maar net waar je je aan ergert:
maar meestal zal het licht van de film genoeg moeten zijn..
En dat is het vaak dus niet, komt men met een meute binnen om in het donker op zoek te gaan naar de aangewezen stoel. Ik vind het overigens erger dat niemand zijn popcorn IN de beker kan houden maar daar de lege stoel mee naast zich bezaaid, de rommel niet op kan ruimen of op zijn minst de bekers mee kan nemen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_98297960
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:48 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

vergallen is misschien wat overdreven, maar als de film begint met een spannende scene, belangrijk voor het verhaal is het verdraaid irritant als 1 of andere buttplug binnenkomt, door het beeld loopt, z'n jas uit gaat doen, z'n telefoon uitdoet en met nog wat lawaai gaat zitten. en met een beetje pech zijn ze met z'n tweeën of drieën. natuurlijk is niet iedere laatkomer gelijk, maar het merendeel vind ik bloedje-irritant.
Mooi verhaal vorige week vrijdag.
Ik spreek af met een vriendin om naar the hangover te gaan.
2 vriendinnen en 1 gozer willen ook mee, is goed ik bestel 5 kaarten.
s'middags wou er nog een meisje mee, oke. Totzover normaal verhaal
die vriendin heeft een PUC en ik zeg joh bestel een kaartje 4 plaatsen naast ons.
dan kan je best vragen of 4 mensen een plaats kunnen opschuiven.
reserveren lukt haar niet want ze heeft pincode nodig en zij heeft een puc zonder pincode zegt ze :')

om 1915 afgesproken voor film van 1945. om 1940 zijn ze er nog niet, en ik ga met mijn afspraak naar binnen, geef de kaarten aan de ticketscheurder.
om 2000 komen er dus 4 mensen binnen en die komen bij schouwburgplein gewoon halverwege terwijl er natuurlijk maar 3 plaatsen zijn. nog beetje lachen ook met hun dronken kop en toen konden er dus 2 weer terug want er was dus een plaats te weinig.
echt he.. dus we deden maar net of we ze niet kende..
nog een klacht, die wc was zo druk, leek wel een discotheek..

vanavond naar the source code
Hell To The Liars
pi_98298229
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:23 schreef Droopie het volgende:

nog een klacht, die wc was zo druk, leek wel een discotheek..
die wc's van schouwburgplein zijn altijd drama, met het IFFR zijn die rijen soms zo groot dat sommige dames gewoon in de rij voor de heren wc's staan :')

sowieso dames en wc's :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_98298638
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:30 schreef Slayage het volgende:

[..]

die wc's van schouwburgplein zijn altijd drama, met het IFFR zijn die rijen soms zo groot dat sommige dames gewoon in de rij voor de heren wc's staan :')

sowieso dames en wc's :')
Ik deed die deur open en het leek wel gezellig in die drukte.
Maar was nuchter dus dan irriteer ik me er aan.. Toen in de kroeg 50 cent betaald en het zeikte heerlijk in alle rust :D

Oja.. hebben jullie dat ook, ik schaam me een beetje ervoor om nacho's te eten.
Soms zit je in de bioscoop en dan ruik je al 3 rijen voor je iemand die dat zit te eten.
Ook is het nogal een behoorlijke klus om in het donker het netjes op te eten.
Hell To The Liars
pi_98299013
De sfeer is helaas veranderd de laatste jaren in Pathé Schouwburgplein. Heb je een vaste plek en je komt binnen, zit er iemand op je plek, je vraagt vriendelijk : Meneer, zou u alstublieft een andere plek willen opzoeken want ik heb deze plek gereserveerd. Na 4x vragen ging hij eindelijk weg. En dit is al meerdere keren gebeurd... hier kan Pathé natuurlijk niks aan doen maar ik kijk nu liever een blu-raytje die ik via de videotheek heb gehoord of via Video on Demand.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 17:14:27 #247
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_98300128
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:30 schreef Slayage het volgende:

[..]

die wc's van schouwburgplein zijn altijd drama, met het IFFR zijn die rijen soms zo groot dat sommige dames gewoon in de rij voor de heren wc's staan :')

sowieso dames en wc's :')
Sowieso als het spits is qua films of er net een paar grote klaar zijn, dan is het file bij de dames _O- Vriendelijk glimlachen als je na een minuut weer omhoog komt en de rij nog steeds niet verschoven is :+
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_98308168
Ik weet nooit zogoed wat ik moet zeggen als mensen klagen over wachtrijen bij het toilet... wat wil je dat ik er aan doe? dat toilet binnen lopen en zeggen dat iedereen maar weg moet gaan want de rijen zijn te lang? Wachtrijen bij het toilet hebben we helaas geen enkele invloed op.

Wat stoelnummers betreft: Ik vind het ook altijd schijtirritant dat als ik een fijn plaatje uitgekozen heb, er ineens al iemand zit. Met mijn pas kan ik pas half uur van tevoren kaartjes halen, en als er op zo'n moment nog fijne plekken zijn, dan kies ik die uit. dan wil ik daar ook zitten als ik de zaal binnen kom. Anders ga ik weer op iemand zn plek zitten etc. Op mijn kaartje staat dat stoelnummer, dan ga ik daar zitten ook.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 23:20:51 #249
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_98315783
Net naar Tree of Life geweest, mooie film.

Gekeken in Buitenhof, waar in het restaurant/cafe een feestje was zodat je in de zaal de bassen hoorde en voelde. Kon op een gegeven moment zelfs Sweet Dreams onderscheiden
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 17 juni 2011 @ 23:26:46 #250
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_98316118
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:23 schreef Droopie het volgende:
echt he.. dus we deden maar net of we ze niet kende..
Koop betere vrienden...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')