abonnement Unibet Coolblue
pi_98192410
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 10:09 schreef PdeHoog het volgende:
Ik geloof dat ik een dagje te vroeg ben gaan werken :') Ben niet vooruit te branden :') Nu maar een dubbele Wiener Melange gepakt :P
sterkte, hopelijk helpt de koffie :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98192440
fokken vanaf mob doet pijn :'). Maandag had ik tijdens ui snijden in mn duim gesneden :')
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 15 juni 2011 @ 10:37:36 #253
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_98192953
Zo op de VU :). Werken aan scriptie.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_98193238
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 10:19 schreef FutureFairytale het volgende:
fokken vanaf mob doet pijn :'). Maandag had ik tijdens ui snijden in mn duim gesneden :')
Ai das vervelend :Y
pi_98193272
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 09:03 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

goed zo, 7 uur is echt te vroeg ja ;)
Maar 10 uur is een beetje laat....moet een tussenweg zien te vinden
Eigenlijk moet ik niet mijn bed uit gaan om 7 uur maar gewoon verder slapen.
Maarja ik maak heel lief de bammetjes voor mijn vriend hahaha
pi_98193342
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 10:47 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar 10 uur is een beetje laat....moet een tussenweg zien te vinden
Eigenlijk moet ik niet mijn bed uit gaan om 7 uur maar gewoon verder slapen.
Maarja ik maak heel lief de bammetjes voor mijn vriend hahaha
De bofkont :o Als je nou eens die bammetjes de avond ervoor maakt...... ;)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_98193353
:W vanaf het piaza maggiore in Bologna!

Wat een weer! Lekker eten en tis hier mooi, kortom Italië is echt super!

O+
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_98193385
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 10:49 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

De bofkont :o Als je nou eens die bammetjes de avond ervoor maakt...... ;)
Das vies :P en ik vind het niet erg hoor
Moet alleen nog een goed ritme zien te vinden voor mezelf, zeker nu ik niet naar de uni moet maar hele dagen zit te fokken schrijven aan mijn scriptie
pi_98194975
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 10:47 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar 10 uur is een beetje laat....moet een tussenweg zien te vinden
Eigenlijk moet ik niet mijn bed uit gaan om 7 uur maar gewoon verder slapen.
Maarja ik maak heel lief de bammetjes voor mijn vriend hahaha
wekker zetten op half 9 :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98195017
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2011 10:50 schreef DarkElf het volgende:
:W vanaf het piaza maggiore in Bologna!

Wat een weer! Lekker eten en tis hier mooi, kortom Italië is echt super!

O+
:W vanaf regenachtig NL. Klinkt goed DE! Geniet van het weer, eten, omgeving en de mensen. En doe DH de groeten ;)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98195380
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 11:42 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

wekker zetten op half 9 :)
Ja maar meestal ben ik wakker van 7 tot 8
Nouja misschien gewoon leren om op 7 uur op te staan :D
pi_98196172
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2011 10:50 schreef DarkElf het volgende:
:W vanaf het piaza maggiore in Bologna!

Wat een weer! Lekker eten en tis hier mooi, kortom Italië is echt super!

O+
Heerlijk! Hier is het maar een druilerige toestand!

Zometeen de akte van aanvaarding van het testament tekenen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Blues op 15-06-2011 12:33:11 ]
pi_98196299
Zijn jullie er nog onderling uitgekomen, Bluezz?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_98196530
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 12:23 schreef Isabeau het volgende:
Zijn jullie er nog onderling uitgekomen, Bluezz?
Mn zus praat niet meer tegen/met me dus nee.
En mn gebrouilleerde broer (niet met mij) denkt er over na om van alles af te zien... is het laatste nieuws.
Spulletjes die weg zijn en zich bijna allemaal bij de kinderen van mn andere broer bevinden is om gevraagd, maar ik heb er weinig vertrouwen in dat degenen voor wie het bestemd was dat ook eerlijk zullen terugkrijgen.
Dus eigenlijk is er niks veranderd. We wachten ook nog op de as... daar moet ik ook goed op letten dat dat ook niet ergens bij die familie in een kast komt te staan, want andere zus en ik willen dat uitstrooien.
  woensdag 15 juni 2011 @ 12:34:52 #265
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_98196709
Bluezzz wat ontzettend klote dat het zo gelopen is ;(
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  woensdag 15 juni 2011 @ 12:37:22 #266
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_98196813
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 12:29 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Mn zus praat niet meer tegen me dus nee :)
En mn gebrouilleerde broer (niet met mij) denkt er over na om van alles af te zien... is het laatste nieuws.
Spulletjes die weg zijn en zich bijna allemaal bij de kinderen van mn andere broer bevinden is om gevraagd, maar ik heb er weinig vertrouwen in dat degenen voor wie het bestemd was dat ook eerlijk zullen terugkrijgen.
Dus eigenlijk is er niks veranderd. We wachten ook nog op de as... daar moet ik ook goed op letten dat dat ook niet ergens bij die familie in een kast komt te staan, want andere zus en ik willen dat uitstrooien.
Is dat de zus die nog bij jullie was, een tijdje geleden? Of praat je daar nog wel mee?

Mijn familie besloot destijds plotseling met elkaar op vakantie te gaan (ze waren me vergeten mee te vragen... 8)7 ) en mijn vader uit te strooien in Normandië.
En dat hoorde ik vlak van te voren toevallig viavia. Heb ik nog snel wat as in een omgespoeld bakje van de chinees gelepeld en meegenomen. Kom nou, je neemt me niet zomaar mijn vadertje af. :{w

Toen ik Arty had ontmoet en hem had voorgesteld aan het doosje was het goed. Heb ik mijn stukje vader uitgestrooid bij mijn moeders graf. :)

Jaaaaaaaaaa, altijd leuk families en erfenissen/as/uitvaarten/testamenten. :')
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_98197171
Eigenlijk vind ik het maar triest dat dat in sommige families zo moet gaan -O- er is iemand overleden en dan gaan we maar met zn allen motten -O-

bij overlijden van mijn oma zijn de broers/zussen er onderling gelukkig uitgekomen, nu viel er financieel weinig te halen en qua kosten uitvaart ed zouden er nog extra komen en alle 8 hadden toegezegd hun deel te betalen indien nodig, enige dat echt van waarde was qua spullen en wellicht gewild was, was een lcd tv, nou iedereen had een lcd tv behalve de oudste broer van mn moeder dus iedereen was het erover eens dat hij die moest krijgen. En verder is er gevraagd wie, wat graag wilde hebben en zo geschiedde. Ik heb een mooi borduurwerk van de Sneeker waterpoort van oma :) heb ik toch n stukje geboorteplaats in Maastricht en aandenken aan oma en opa :)

[ Bericht 5% gewijzigd door Memento-Mori op 15-06-2011 12:53:57 ]
  woensdag 15 juni 2011 @ 12:57:23 #268
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98197534
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 15:33 schreef Isabeau het volgende:
En kan je er nog wat mee? Wat was hun grootste kritiek en was het helemaal onverwacht?
Nog ff dit en bedankt voor alle :*

Ik had de resultaten pas net voor het weekend uitgewerkt, dus nog geen kans gehad om het mezelf eigen te maken en goed te presenteren. Ik denk dat het op de eindpresentatie wel beter gaat. :)
Confidence through competence
  woensdag 15 juni 2011 @ 12:58:25 #269
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98197564
Bij het overlijden van mijn vader en (stief)moeder is alles gelukkig ook in volle harmonie geregeld door mijn broers en mij. Alles is/wordt overlegd en democratisch besloten. Nooit een onvertogen woord over gevallen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 15 juni 2011 @ 12:59:06 #270
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98197589
Hoe voel je je trouwens vandaag, Dude?
Alweer een beetje opgeknapt?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_98197723
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 12:37 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Is dat de zus die nog bij jullie was, een tijdje geleden? Of praat je daar nog wel mee?

Mijn familie besloot destijds plotseling met elkaar op vakantie te gaan (ze waren me vergeten mee te vragen... 8)7 ) en mijn vader uit te strooien in Normandië.
En dat hoorde ik vlak van te voren toevallig viavia. Heb ik nog snel wat as in een omgespoeld bakje van de chinees gelepeld en meegenomen. Kom nou, je neemt me niet zomaar mijn vadertje af. :{w

Toen ik Arty had ontmoet en hem had voorgesteld aan het doosje was het goed. Heb ik mijn stukje vader uitgestrooid bij mijn moeders graf. :)

Jaaaaaaaaaa, altijd leuk families en erfenissen/as/uitvaarten/testamenten. :')
Sjeesus dat is ook erg :o Wat lief, dat met Arty O+ :D
Die andere zus komt nog wel eens hier ja, niet te vaak en niet te lang is ze best te pruimen en qua moeder zitten we op dezelfde lijn.

@ Memo, het komt niet door het overlijden, hier worden gevoelens die bij mijn oudste zus in de beerput goed verstopt zaten op dezelfde manier tegen mij gebruikt dus is ze mij ook kwijt.
Het gaat niet écht om geld of spullen het zit dieper. Bovendien is mijn moeder spulletjes die ze zelf beschreven had aan andere kleink. weg gaan geven... lekker handig ook.
En ja, het is een 'warme' familie he? :D
pi_98197817
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juni 2011 12:58 schreef golfer het volgende:
Bij het overlijden van mijn vader en (stief)moeder is alles gelukkig ook in volle harmonie geregeld door mijn broers en mij. Alles is/wordt overlegd en democratisch besloten. Nooit een onvertogen woord over gevallen.
Ja, zo had ik het ook graag gewild idd ;(
pi_98197841
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:02 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Sjeesus dat is ook erg :o Wat lief, dat met Arty O+ :D
Die andere zus komt nog wel eens hier ja, niet te vaak en niet te lang is ze best te pruimen en qua moeder zitten we op dezelfde lijn.

@ Memo, het komt niet door het overlijden, hier worden gevoelens die bij mijn oudste zus in de beerput goed verstopt zaten op dezelfde manier tegen mij gebruikt dus is ze mij ook kwijt :')
Het gaat niet écht om geld of spullen het zit dieper. En ja, het is een 'warme' familie he? :D
mja maar wat ik dan denk, kan men die gevoelens dan niet ff opzij flikkeren, alles qua overlijden netjes afhandelen en daarna hoeven jullie elkaar nooit meer te zien desnoods, vind het toch pijnlijk/triest dat zoiets gewoon niet netjes kan worden afgehandeld
pi_98197898
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:04 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja, zo had ik het ook graag gewild idd ;(
:*
pi_98197948
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:04 schreef Memento-Mori het volgende:

mja maar wat ik dan denk, kan men die gevoelens dan niet ff opzij flikkeren, alles qua overlijden netjes afhandelen en daarna hoeven jullie elkaar nooit meer te zien desnoods, vind het toch pijnlijk/triest dat zoiets gewoon niet netjes kan worden afgehandeld
Je hebt helemaal gelijk.
Bovendien vind ik dat je bij onenigheid niet je mond moet houden en alleen maar in de verdediging moet gaan maar praten en goed luisteren naar wat er tegen je gezegd wordt, afstand doen van je ego :P Maar dat hebben zij nooit geleerd en nooit gedaan en zie hier het resultaat.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')