quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:04 schreef Quyxz_ het volgende:
Ga nog maar ff door met de discussie. Het topic moet vol.
Snel doorposten dan!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:05 schreef Ireyon het volgende:
We hebben nog tot 14:27 om de eerste plek in het "snelst vol" lijstje te halen
Het is 'Bij dezen'.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:05 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Bij deze. Je hebt gelijk, maar krijgt geen punt...
Het gaat om de kwaliteit, niet om de kwantiteitquote:
Maar ik heb gelijkquote:
Dat toon je hiermee inderdaad.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:09 schreef MREn het volgende:
[..]
Het gaat om de kwaliteit, niet om de kwantiteit
Ik heb er wel tien:quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:07 schreef MREn het volgende:
[..]
Gewoon iedereen een middag vrij nemen en ook al 10 vragen de man klaar hebben staan.
Jij hebt altijd gelijk, tenzij ik gelijk heb en je wat anders zegt dan ik.quote:
Noem alle getallen in R op het interval <0;10> doet het ook wel goed om het topic te vullen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb er wel tien:
1. Welk geheel getal volgt er op 1?
2. Welk geheel getal volgt er op 2?
3. Welk geheel getal volgt er op 3?
enz
Da's weer te moeilijk voor sommigen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:11 schreef MREn het volgende:
[..]
Noem alle getallen in R op het interval <0;10> doet het ook wel goed om het topic te vullen.
Sommige dingen benadrukken en vastleggen voor het nageslacht is niet erg.quote:
Wanneer?quote:
Wel een vraag zonder discussie omdat niemand dat ooit volledig gaat hebbenquote:
binnen 5 minuten.quote:
We kunnen Danny de schuld geven omdat je niet genoeg tekens in een post kan plaatsen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:13 schreef MREn het volgende:
[..]
Wel een vraag zonder discussie omdat niemand dat ooit volledig gaat hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |