abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98153022
In augustus gaat mijn zus trouwen. Tegen die tijd is ze 7 maanden zwanger. Ze wil echter wel een leuke jurk aan. Nu is zijn wel enigszins allergisch voor plukkerige, bruidsmode vrouwen die direct je hokje induiken om je overal in te heisen.
Ze heeft nu een aantal jurken online besteld, maar deze zijn het allemaal niet en bij winkels met positiekleding kan ze het ook niet vinden.

Heeft er iemand een goede, redelijk betaalbare tip? Wellicht een leuk kledingmerk (buiten de standaard Mama Licious, Queen Mum, Vida Vita etc)?
  dinsdag 14 juni 2011 @ 13:02:45 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98153129
Mss gewoon wel een bruidszaak in gaan een aangeven dat ze geen plukkerige vrouwen om zich heen wil? :?
pi_98153186
Weet iemand dan een leuke bruidszaak? Ik ben namelijk net getrouwd en heb alleen maar slechte ervaringen gehad. Ik heb uiteindelijk een jurk laten maken, maar waar ik hem heb laten maken hebben ze alleen zware stoffen.
pi_98153378
Gouden gids? google?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 13:11:41 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98153438
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 13:04 schreef Vitapientje het volgende:
Weet iemand dan een leuke bruidszaak? Ik ben namelijk net getrouwd en heb alleen maar slechte ervaringen gehad. Ik heb uiteindelijk een jurk laten maken, maar waar ik hem heb laten maken hebben ze alleen zware stoffen.
M'n zus was heel tevreden over haar winkeltje, was ergens in Apeldoorn, maar waar precies...

Je kan het evt in het trouwtopic vragen?
Trouwen enzo #69
pi_98154110
Victors wedding design in Rotterdam, echt een geweldige bruidszaak waar ze ontzettend met je mee denken. Ze passen zich aan aan jouw budget. Ik ben daar echt superfijn geholpen en vond mijn bruidspak echt geweldig. Ik draag delen ervan nog steeds.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 15:00:03 #7
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_98157062
Shotgun wedding.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_98158772
Sure, id_do_her. Als je niet weet waar je het over hebt, reageer dan niet
pi_98168747
in arnhem zit een leuk zaakje, assepoester, ik hoor er goede verhalen over.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_98168929
Ik ben getrouwd toen ik 34 weken zwanger was van mijn dochter en heb toen trouwkleding gekocht bij Future Maman in Rotterdam. Ze hebben ook trouwkleding in Breda en Den Bosch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')