http://twitter.com/#!/Lowlands_2011quote:Lowlands_2011
Hurts, een van de hoogtepunten van #pp11 heeft kansen op #LL11: 18 aug in Oostenrijk, 20 en 21 aug op V Festival
Editors heb ik nog nooit gezien, ik zou er naartoe gaanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:20 schreef Fuszy het volgende:
Er bestaat trouwens wel een kans dat Editors weer op Lowlands staan. Ze zijn volgens mij nu bezig met een nieuwe plaat en ze hebben al wel een aantal festivals gepland. Er zit nu een groot gat tussen het optreden op 12 augustus in Hamburg en het volgende optreden dat op 15 oktober gepland staat in Mexico.
Voor mij zou het fantastisch zijn mochten ze op Lowlands staan, maar wat ik hier heb gemerkt is dat veel mensen ze te vaak op een festival hebben gezien.
Idem!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:13 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Editors heb ik nog nooit gezien, ik zou er naartoe gaan.
Aan dat twitteraccount heb je alleen geen flikkerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:02 schreef Fuszy het volgende:
Daarnaast zou Hurts ook nog een kanshebber kunnen zijn op de vrijdag volgens:
[..]
http://twitter.com/#!/Lowlands_2011
Het is geen officieel twitteraccount van de grote mannen van Lowlands, maar aan de hand van de dagen die Hurts spelen, zou je eventueel kunnen afleiden wie de kanshebbers zijn. Het is nog altijd afwachten waar Rapid Razor Bob mee komtquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:16 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Aan dat twitteraccount heb je alleen geen flikker.
Waarom niet? Geruchten zijn toch altijd leuk? :-)quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:16 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Aan dat twitteraccount heb je alleen geen flikker.
lol, diva'squote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:29 schreef bibliophile het volgende:
over KOL ben ik het wel met je eens, de diva's
In dit geval wel, maar zeker in het verleden was het vaak nergens op gebaseerd.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het is geen officieel twitteraccount van de grote mannen van Lowlands, maar aan de hand van de dagen die Hurts spelen, zou je eventueel kunnen afleiden wie de kanshebbers zijn. Het is nog altijd afwachten waar Rapid Razor Bob mee komt
http://www.lowlands.nl/#nieuwsbericht_750quote:WinLoserWin een Paradiso-tent!
Langzaam kunnen de poorten van 'A Campingflight to Lowlands Paradise 2011' op een kiertje. Want nu het pinksterweekeinde voorbij is, is het aftellen geblazen! Tijd om alvast voorzichtig door dat kiertje te koekeloeren en te fantaseren over al die hoogtepunten die straks gaan komen. En jawel, dan wordt het ook eens tijd om na te gaan denken over de voorbereidende zaken. Het fixen van een tentje is daarbij wel zo handig en Paradiso helpt je daarbij graag op weg. Want deze WinLoserWin kun je in plaats van gastenlijstplekken voor te gekke concerten, een exclusief Paradiso-tentje winnen! Check de Llowlife om te ontdekken wat je moet doen voor het winnen van deze tent die in slechts 2 seconden is op te zetten!
Was dat niet het twitter account dat in hoofdletters aannames publiceerde? Ik kan me vaag iets herinneren over zo'n account.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:22 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
In dit geval wel, maar zeker in het verleden was het vaak nergens op gebaseerd.
Ik heb ze drie keer gezien, maar ze mogen blijven komen van mequote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:20 schreef Fuszy het volgende:
Er bestaat trouwens wel een kans dat Editors weer op Lowlands staan. Ze zijn volgens mij nu bezig met een nieuwe plaat en ze hebben al wel een aantal festivals gepland. Er zit nu een groot gat tussen het optreden op 12 augustus in Hamburg en het volgende optreden dat op 15 oktober gepland staat in Mexico.
Voor mij zou het fantastisch zijn mochten ze op Lowlands staan, maar wat ik hier heb gemerkt is dat veel mensen ze te vaak op een festival hebben gezien.
Volgens mij wel inderdaad.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Was dat niet het twitter account dat in hoofdletters aannames publiceerde? Ik kan me vaag iets herinneren over zo'n account.
Goed interview! Wel jammer dat ik SP niet heb gezien als ik dat zo hoor.quote:
Mumford&Sons*quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Goed interview! Wel jammer dat ik SP niet heb gezien als ik dat zo hoor.
Deze is ook mooi.quote:
twitter:Lowlands_2011 twitterde op maandag 28-03-2011 om 14:35:07Arcade Fire komt 29 augustus in de HMH, Amsterdam. Wie weet daarom ook op Lowlands 2011 als afsluiter in de Alpha tent ?!#LL11 reageer retweet
twitter:Lowlands_2011 twitterde op maandag 28-03-2011 om 15:06:17Arcade Fire in de HMH... normaal gezien zullen ze dan niet op Lowlands komen, aangezien het een 'headliner' is...#jammer#LL11 reageer retweet
Hij is wel goed in open deuren intrappen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Deze is ook mooi.twitter:Lowlands_2011 twitterde op maandag 28-03-2011 om 14:35:07Arcade Fire komt 29 augustus in de HMH, Amsterdam. Wie weet daarom ook op Lowlands 2011 als afsluiter in de Alpha tent ?!#LL11 reageer retweet
twitter:Lowlands_2011 twitterde op maandag 28-03-2011 om 15:06:17Arcade Fire in de HMH... normaal gezien zullen ze dan niet op Lowlands komen, aangezien het een 'headliner' is...#jammer#LL11 reageer retweet
twitter:Lowlands_2011 twitterde op donderdag 09-06-2011 om 13:42:57Rapid_Razor_Bob "ik heb zin in wat techno...." --> Zo misschien nieuwe officiële techno namen voor Lowlands?!#LL11 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |