De Stulp is de place to be.quote:
Wel the Prodigy!!! Had ze in 2009 op Werchter kunnen zien maar ik had op dat moment zo'n extreme last van m'n rug dat ik naar de camping heb moeten gaan... Dus ik stem voor wel The Prodigyquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:01 schreef Beaudelaire het volgende:
Nee, even geen The Prodigy.
Laat ze eerst even nieuwe shit maken, dan mogen ze pas komen.
Lang geleden dat je geweest bent zekerquote:
Een jaar of 8 terug ofzoquote:Op zondag 19 juni 2011 12:17 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Lang geleden dat je geweest bent zekerdie is er al een tijdje niet meer.
quote:Ik had niet gedacht dat ik het ooit zou typen, maar toch: "Eind augustus komt Jezus naar Biddinghuizen." Morgen meer info.
wehquote:
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op maandag 20-06-2011 om 18:14:11Morgenochtend valt er bij Giel op 3FM veel te lachen. Wel om 07:45u, dus dat is misschien iets minder leuk.... #LL11 reageer retweet
Morgen cabaret namen ofzo gok ik dan?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:16 schreef PiRANiA het volgende:
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op maandag 20-06-2011 om 18:14:11Morgenochtend valt er bij Giel op 3FM veel te lachen. Wel om 07:45u, dus dat is misschien iets minder leuk.... #LL11 reageer retweet
Waren die er niet al?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:24 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Morgen cabaret namen ofzo gok ik dan?
Ja dat zal ja.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:24 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Morgen cabaret namen ofzo gok ik dan?
Oja, dat was het denk ik. Toch maar even luisteren morgenochtend.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:31 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Bedoel je niet LL University of de schrijvers?
Volgens mij nam ik mij dat vorig jaar ook voor, om daar naartoe te gaan. Uiteindelijk ben ik amper naar cabaret geweest. Ik ga wel voornamelijk voor de muziek het festivalterrein op.quote:
Meld je het hier dan?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:32 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Oja, dat was het denk ik. Toch maar even luisteren morgenochtend.
quote:
En hier ook: De lineupquote:Op maandag 20 juni 2011 18:34 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]Als iemand me niet al voor is
wel ja.
Wij zaten de hele tijd grappen te maken over Peter Pannekoek.
Uiteindelijk wilden we 'm dus ook echt gaan zien maar het was al te druk.
Het was maar een vraagquote:Op maandag 20 juni 2011 18:39 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ja, baas. Ik ben toch vroeg wakker denk ik want morgen herexamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |