abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 juni 2011 @ 12:00:30 #51
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_98151276
Ik eis een speciale TAX op de zachte G, ieder die met zo een G praat dient 20e te dokken bij aankomst in de Randstad en 50e bij vertrek! wat denken ze wel niet, met hun Wilders :') kom nou 1 en al ellende daar in het zuiden, lopen de kantjes er vanaf eten elke dag vlaai en verpesten de taal met hun uitspraak :')
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
  dinsdag 14 juni 2011 @ 12:00:33 #52
345021 Tyrone_Biggums
I'll suck your dick man
pi_98151279
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 11:50 schreef KrokanteKrab het volgende:
Wel grappig dat de meeste van die limburg-haters nooit in limburg zijn geweest laat staan met de mensen daar ooit gepraat te hebben . :)
Limburgs gebrabbel. _O-
...and that, kids, was the first time I sucked a dick for crack.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 14 juni 2011 @ 12:02:56 #53
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_98151374
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 11:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Om geld te halen omdat Limburg niet op eigen benen kan staan?
De laatste keer dat ik keek, was Nederland een geheel... Dus dat geld komt vanzelf wel hierheen, hoef ik niet voor naar dat overbevolkte, overgewaardeerde gebied beneden alle (zee)peil te gaan :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_98151407
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 12:02 schreef Sjeen het volgende:
De laatste keer dat ik keek, was Nederland een geheel... Dus dat geld komt vanzelf wel hierheen, hoef ik niet voor naar dat overbevolkte, overgewaardeerde gebied beneden alle (zee)peil te gaan :)
Oh, dan voor bijvoorbeeld de zoveelste bouwfraudezaak door al het nepotisme en vriendjespolitiek daar.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 14 juni 2011 @ 12:05:55 #55
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_98151499
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 12:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Oh, dan voor bijvoorbeeld de zoveelste bouwfraudezaak door al het nepotisme en vriendjespolitiek daar.
Daar heb ik toch geen last van, ik ben er mee opgegroeid... Alleen de buitenstaander (lees: hollander die in een mooie omgeving wil gaan wonen) heeft daar last van *)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 17:31:31 #56
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_98163593
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 11:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Om geld te halen omdat Limburg niet op eigen benen kan staan?
Lol. Vergeet daarbij even niet dat Nederland door Limburg en haar steenkool wel op de kaart is gezet ten koste van tienduizenden stoflongpatienten. En toen Holland uit de stront getrokken was sloten ze de mijnen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_98168741
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 12:00 schreef mymoodfentje het volgende:
Ik eis een speciale TAX op de zachte G, ieder die met zo een G praat dient 20e te dokken bij aankomst in de Randstad en 50e bij vertrek! wat denken ze wel niet, met hun Wilders :') kom nou 1 en al ellende daar in het zuiden, lopen de kantjes er vanaf eten elke dag vlaai en verpesten de taal met hun uitspraak :')
Die zachte G klinkt idd niet, maar het is nog altijd beter dan een Hollander met een mocro accent.
Waarom praten autochtone Nederlanders eigenlijk steeds meer zo? Wordt het verplicht gesteld nu ze in de minderheid zijn?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_98168766
wie is TS
  Moderator dinsdag 14 juni 2011 @ 19:35:33 #59
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_98168837
Parkstad is dan ook een smet op de kaart van Limburg.
F.K.A. SuperwormJim
pi_98168933
Wanneer wordt Limburg aan Duitsland verkocht?
pi_98169334
Landgraaf ligt vlakbij Heerlen, daar wonen alleen maar paupers.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 22:12:09 #62
188728 Lyzio
why do we fall
pi_98178569
Blijkbaar wel sympathieke tokkies: http://www.spitsnieuws.nl(...)coort_het_beste.html

En overigens snap ik die haat van Randstedelingen jegens Limburg totaal niet. Misplaatst, ondoordacht, doorspekt met vooroordelen en stereotyperingen. Achja, zoals iemand boven mij al zei, als het niet aan de Limburgers en hun kolen had gelegen stond Nederland heden ten dagen inderdaad niet zo op de kaart als nu. Denk maar even aan wat daar van overgebleven is: DSM. Of zoals het nu heet 'Sabic'.

Limburg is een prachtige provincie, waarmee ik niet wil zeggen dat andere provincies lelijk zijn. Iedere provincie heeft zijn voor en nadelen. Ik ben geboren en getogen in Limburg (Sittard, to be exactly) en ik zou er voor geen goud weg willen.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_98180170
Pinkpop is de jaarlijkse etter die uit de puist met de naam Landgraaf stroomt.
U MAD?
pi_98180441
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:12 schreef Lyzio het volgende:
Blijkbaar wel sympathieke tokkies: http://www.spitsnieuws.nl(...)urg_scoort_het_beste
.html

En overigens snap ik die haat van Randstedelingen jegens Limburg totaal niet. Misplaatst, ondoordacht, doorspekt met vooroordelen en stereotyperingen. Achja, zoals iemand boven mij al zei, als het niet aan de Limburgers en hun kolen had gelegen stond Nederland heden ten
dagen inderdaad niet zo op de kaart als nu. Denk maar even aan wat daar van overgebleven is: DSM. Of zoals het nu heet 'Sabic'.
DSM en SABIC zijn twee verschillende bedrijven.

ps. Maak je wat druk man :')
U MAD?
  woensdag 15 juni 2011 @ 00:06:54 #65
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_98184984
Zeker weer een stel marcherende limburgers.
  woensdag 15 juni 2011 @ 00:13:16 #66
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_98185209
waarom zijn Limburg bashers toch altijd van die arrogante klapmongolen uit het westen? :')

nou ik vind de randstad ronduit kut. wat loop je bovendien allemaal te zeveren over kampers? kampers zijn inderdaad niet het meest plezante volk, maar ik heb liever te doen met een kamper dan zo'n straatmarrokaantje.

HOH! nu ben ik weer een PPV-stemmende racist. maar natuurlijk mag jij wel lopen zeiken over wat er allemaal niet goed is aan Limburg, Limburgers etc. :r
pi_98225683
ik wil even tegen iedereen uit de rest van nederland kwijt dat wij limburgers gewoon bij nederland horen. Ik ga ook niemand uit groningen friesland of waar dan ook discrimineren omdat ze een raar taaltje hebben. En ik kom zelf uit landgraaf maar de woonwagens zijn hier echt super weinig. En die mensen zijn ook mensen en aso mensen heb je overal dus niet perse iemand van het kamp. Ik woon graag in landgraaf en als jullie allemaal zo'n hekel hebben aan limburg landgraaf of wat dan ook in limburg BLIJF DAN WEG. ga niet naar pinkpop jullie hoeven niet te komen als het zo'n straf is hoor! En mijn opa's en oma's hebben wel gezorgd dat nederland na de oorlog weer nederland werd dus wij horen er ook bij.
  woensdag 15 juni 2011 @ 22:19:30 #68
188728 Lyzio
why do we fall
pi_98225986
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 22:15 schreef ikwoonhier het volgende:
ik wil even tegen iedereen uit de rest van nederland kwijt dat wij limburgers gewoon bij nederland horen. Ik ga ook niemand uit groningen friesland of waar dan ook discrimineren omdat ze een raar taaltje hebben. En ik kom zelf uit landgraaf maar de woonwagens zijn hier echt super weinig. En die mensen zijn ook mensen en aso mensen heb je overal dus niet perse iemand van het kamp. Ik woon graag in landgraaf en als jullie allemaal zo'n hekel hebben aan limburg landgraaf of wat dan ook in limburg BLIJF DAN WEG. ga niet naar pinkpop jullie hoeven niet te komen als het zo'n straf is hoor! En mijn opa's en oma's hebben wel gezorgd dat nederland na de oorlog weer nederland werd dus wij horen er ook bij.
Speciaal hiervoor een account aangemaakt? :')
- james 'jimmy' dean
pi_98226139
Mensen die denken dat de zachte G een letter is. :') Lucht tegen je gehemelte aanblazen is gewoon lucht en geen letter.
pi_98226270
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 22:19 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Speciaal hiervoor een account aangemaakt? :')
Niet bepaalt goede reclame voor Limburg...
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  woensdag 15 juni 2011 @ 22:30:23 #71
188728 Lyzio
why do we fall
pi_98226702
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 22:23 schreef eight het volgende:

QFT. Maar dat zijn we wel gewend in Limburg. Het is ook al-tijd hetzelfde als Limburg in het nieuws is op de commerciële zender of op de NOS. Ze halen altijd iemand met het meest dikke accent uit de regio Parkstad voor de camera. Terwijl er genoeg Limburgers zijn die weliswaar met een accent spreken, maar die je derhalve nog heel behoorlijk kunt verstaan.
- james 'jimmy' dean
  woensdag 15 juni 2011 @ 22:36:38 #72
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_98227104
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 22:23 schreef eight het volgende:

[..]

Toch altijd sneu dat dergelijke faalhazen dan zelf taalfouten maken in hun aantijgingen. :')
  woensdag 15 juni 2011 @ 22:40:03 #73
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_98227343
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 22:30 schreef Lyzio het volgende:

[..]

QFT. Maar dat zijn we wel gewend in Limburg. Het is ook al-tijd hetzelfde als Limburg in het nieuws is op de commerciële zender of op de NOS. Ze halen altijd iemand met het meest dikke accent uit de regio Parkstad voor de camera. Terwijl er genoeg Limburgers zijn die weliswaar met een accent spreken, maar die je derhalve nog heel behoorlijk kunt verstaan.
Kan me er iets bij voorstellen, maar zo gaat het altijd met de goedkoop scorende media die op bezoek zijn in de provincie. Wel nog een puntje van de goede orde: de betekenis van het woord 'derhalve' is je volgens mij niet helemaal duidelijk.
  woensdag 15 juni 2011 @ 22:41:15 #74
188728 Lyzio
why do we fall
pi_98227431
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 22:40 schreef PfenisBaron het volgende:

Kan me er iets bij voorstellen, maar zo gaat het altijd met de goedkoop scorende media die op bezoek zijn in de provincie. Wel nog een puntje van de goede orde: de betekenis van het woord 'derhalve' is je volgens mij niet helemaal duidelijk.
Daar bedoel ik 'ondanks' mee. In de zin van: ondanks dat ze een accent hebben. En wat is er overigens mis met een accent? Niemand spreekt Nederlands in Nederland.
- james 'jimmy' dean
  woensdag 15 juni 2011 @ 22:45:59 #75
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_98227803
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 22:41 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Daar bedoel ik 'ondanks' mee. In de zin van: ondanks dat ze een accent hebben. En wat is er overigens mis met een accent? Niemand spreekt Nederlands in Nederland.
Ja precies, terwijl derhalve toch echt daarom betekent.

Maar los daarvan heb ik ook verder niks tegen accenten, kom zelf uit ass'n dus daar kunnen we er ook het een en ander van. Hoor liever iemand met accent dan een rifmannetje die het niveau van een 5 jarige van zijn levensdagen nog niet zal halen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')