Nou dat valt nogal tegen hoor, dat 'kennen'. Want het nadeel hier is dat ze maar een uurtje per dag zitting in het durp hebben hier, normaal zitten ze een dorp verderop. En het is een dierenartsengebeuren met meerdere dierenartsen er in. En ik heb zo ongeveer elke keer een anderequote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:21 schreef oh-oh het volgende:
Greys , ik zou hier persoonlijk niet mee voor een second opinion gaan hoor. Je gaat toch al best lang met haar bij deze da of niet? Ze kennen haar en zo, ik zou er gewoon vertrouwen in hebben als ik jou was. Just my 2 cents.
Chico aan de tabak?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:37 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Zie ik net op mijn camera.
Kan niet eens meer ff gaan plassen als ik bezoek heb
Met de zapper hequote:
Maar is 'willen weten of het wel ECHT kanker is' dan echt het medisch circuit in gaan?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:42 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja door haar hoge leeftijd zijn de waardes toch al niet meer standaard. Dat telt mee. Of ze zouden vergelijkingsmateriaal moeten hebben van recent.
Je kan nog verder met haar het medisch circuit in gaan, maar dan moet je je wel echt afvragen of je dat wel wil vind ik...
Ja, want ze gaan dan prikken en zo.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar is 'willen weten of het wel ECHT kanker is' dan echt het medisch circuit in gaan?
Ik bedoel, ik zit nu met die controles toch ook in het medisch circuit?
Heb er vast geen reet aan, weet ik ook wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:58 schreef oh-oh het volgende:
Naja ff voelen, dat kunnen ze allemaal wel, dat kan geen kwaad he!
Oh maar dat doe ik ook. We hebben net nog heerlijk even gewandeld in het zonnetjequote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:00 schreef oh-oh het volgende:
Je moet ook niet afwachten, je moet gewoon lekker doorleven en zien hoe het loopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |