hahaquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
ho lieverd kun je weer van de fok afgaan ej hebt morgen school
Waarom? Wij gaan juist heel respectvol met elkaar om en ik vind het geil. Waarom zou je het dan niet doen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:18 schreef Aardbijna het volgende:
Mag ik eraan toevoegen dat klaarkomen over iemands gezicht/lichaam een beetje respectloos is? Doe maar gewoon niet, guys.
Als mijn vriendin kan squirten zou ik het best geil vinden als ze haar vocht over mijn gezicht uitsmeerde. Maar goed, laten we het daar niet over hebbenquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:18 schreef Aardbijna het volgende:
Mag ik eraan toevoegen dat klaarkomen over iemands gezicht/lichaam een beetje respectloos is? Doe maar gewoon niet, guys.
Oh een fitnessdude dat verklaart een hoop.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:18 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
haha
Ik zie aan je post geschiedenis dat je een fitness dude bent. Met je idee over je vriendin pas je helemaal in het prototype dat ik me voorstel
Heb het 1x meegemaakt en ik kan je vertellen, het is ècht geil!!!quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:20 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Als mijn vriendin kan squirten zou ik het best geil vinden als ze haar vocht over mijn gezicht uitsmeerde. Maar goed, laten we het daar niet over hebben
Ah, dat verklaart een hoop. Als je strak staat van de anabolen en de poeders dan moet je het ook wel kwijt natuurlijkquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:18 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
haha
Ik zie aan je post geschiedenis dat je een fitness dude bent. Met je idee over je vriendin pas je helemaal in het prototype dat ik me voorstel
Mooi als je iemand hebt bij wie je helemaal vertrouwd bent en ze nog kunt uitvoeren ook.quote:
Bepaalt iedereen zelf wel, jij liep ook al in een ander topic te verkondigen dat een meisje haar kontje verboden terrein is. Als beide partijen ermee instemmen en er geil van worden dan kan dat gewoon. Dit idem dito. Communicatie is belangrijk, respect en vertrouwen net zo goed. Binnen een echte relatie kan alles.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:18 schreef Aardbijna het volgende:
Dit dus.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:20 schreef Onnozelaar het volgende:
[..]
Waarom? Wij gaan juist heel respectvol met elkaar om en ik vind het geil. Waarom zou je het dan niet doen?
Bekijk nu mijn Fotoboek en je hebt weer een ander beeld. Kaleidoscope extra-ordinaire.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:18 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
haha
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:23 schreef Aardbijna het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart een hoop. Als je strak staat van de anabolen en de poeders dan moet je het ook wel kwijt natuurlijk
Aansteller.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:18 schreef Aardbijna het volgende:
Jij vind nogal veel mensen aanstellers of niet?quote:
Whaha OMG.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:23 schreef Panzermaus het volgende:
Bepaalt iedereen zelf wel, jij liep ook al in een ander topic te verkondigen dat een meisje haar kontje verboden terrein is.
Ken jij me dan ofzo?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij vind nogal veel mensen aanstellers of niet?
Als je niet wil tongen na een blowjob ben je om van te walgen. Als je niet wil dat iemand over je klaarkomt ben je een aansteller.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:25 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Ken jij me dan ofzo?
Waar komt dit vandaan.
Als ze op andere plekken ook lekker is dan kan het daar ook.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:24 schreef Aardbijna het volgende:
Ik zeg maar zo; als je een beetje goed kunt pijpen wíl een kerel niet eens anders dan in je mond. Zo.
Je hebt de verkeerde voor je ofzo, ik heb nooit gezegd dat dat walgelijk is. Maar wel nogal suf.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je niet wil tongen na een blowjob ben je om van te walgen. Als je niet wil dat iemand over je klaarkomt ben je een aansteller.
Mooi zo, ik ga nog mooi even aan de anabolen en poeders. Die zijn gelukkig niet voorbarig.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:28 schreef Aardbijna het volgende:
Was maar een klein grapje hoor, Panzemaus.. Ahwww...![]()
En wat anderen doen, moeten ze zelf wetenAls ik wil dat er wat met mijn sterretje gebeurt, bel ik Carglass wel.
Edit: je bent een beetje voorbarig met je "jullie". Ik ben hartstikke single, als je echt doelde op mij.
Dan heb ik je bij het eerste verward met iemand, trek het me niet aan viel me alleen op.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:31 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde voor je ofzo, ik heb nooit gezegd dat dat walgelijk is. Maar wel nogal suf.
En ik vond hoe zei het zei een ontzettende aanstellerige opmerking.
Damn, trek het je niet zo aan.
lolquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:28 schreef Aardbijna het volgende:
En wat anderen doen, moeten ze zelf wetenAls ik wil dat er wat met mijn sterretje gebeurt, bel ik Carglass wel.
Ik ben ook singlequote:Edit: je bent een beetje voorbarig met je "jullie". Ik ben hartstikke single, als je echt doelde op mij.
Hosselaarquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:34 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
lol
[..]
Ik ben ook single
Maar als je zo dolgraag pijpt valt er wat te regelen
Hou je van aardbijna's dan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:34 schreef Topgozer1 het volgende:
Ik ben ook single
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:34 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
lol
[..]
Ik ben ook single
Deze Aardbijna kun je alleen missionaris neuken, in het donker, met condoom, en het na afloop dichtknopen, in een zakdoekje wikkelen en weggooien. Daarna handen wassen en naknuffelen. Een beetje spanken en haren trekken is uit den boze. Kijk uit waar je aan begint.quote:
Owww dat dacht jijquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:42 schreef Panzermaus het volgende:
Deze Aardbijna kun je alleen missionaris neuken, in het donker, met condoom, en het na afloop dichtknopen, in een zakdoekje wikkelen en weggooien. Daarna handen wassen en naknuffelen. Een beetje spanken en haren trekken is uit den boze. Kijk uit waar je aan begint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |