abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 juni 2011 @ 15:22:41 #301
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_98335041
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 15:10 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nou moet ik je nogmaals citeren:
als reactie op.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 19:43 schreef Weltschmerz het volgende:

Weet je wel hoe je kut gaat stinken van zaad?
[..]
quote:
Kennelijk was je in de veronderstelling dat als je je wast dat het dan weg is en dat het zaad dus geen effect heeft op je huishouding aldaar. Dat is een misvatting.

[..]
Ik beweer gewoon dat als je je wast dat je kut niet hoeft te gaan stinken, die van mij tenminste niet.

quote:
Misvatting twee was dat een vrouw dat zelf beter weet dan een man, dat slaat natuurlijk nergens op. Net zo min als ik zelf beter weet wanneer ik lekker ruik dan degene die ervan kan genieten. Ik heb je al aangegeven wat je uitgevreten zou moeten hebben om even goed geinformeerd te zijn als ik, en dan ben je er dus niet met één triootje. Dus het zou kunnen, en ik sluit het ook niet uit, maar dat is een heel ander argument dat dan dat je het beter weet of net zo goed weet omdat je vrouw bent. Dat is niet de slager die zijn eigen vlees keurt, dat is de koe die zijn eigen vlees keurt.

[..]
Ik weet alleen dat ik er niet van ga stinken, dan kan je het heel leuk en grappig gaan vertellen over hoe jij denkt dat dat wel moet, maar sorry, het is niet zo, ook niet zo volgends de man die het toch regelmatig meemaakt.

quote:
Misschien moet jij niet doen alsof ik één van de vele beginnelingen hier ben die je van alles wijs kunt maken wat je kennelijk jezelf ook wijsgemaakt hebt. Ik ben hier niet aan het uitwijden over de smaak van zaad, de smaak van piemels en mannelijke lichaamsgeur. Ik doe namelijk niet of ik daar verstand van heb omdat ik het zelf produceer, dát slaat namelijk nergens op. Daar weet jij ongetwijfeld veel meer van.
Nee, want dat is voor iedere man verschillend, ik heb een ex gehad die heel snel sterk rook, heb ook het bed gedeeld met mannen waarbij je zelden tot nooit nare luchtjes rook.
Hoe dat bij jou zit weet ik dus niet, heb nooit met mijn neus en tong boven jouw geslachtsdelen gehangen.

[..]
quote:
De discussie begon dan ook met dat het respectloos zou zijn om buiten de kerk te zingen, terwijl er een goede reden is om buiten de kerk te zingen. Dat kun je suf vinden, gebrek aan passie of zo, dat vooruitplannen, maar met gebrek aan respect heeft het helemaal niets te maken.

[..]
Dat heb ik dus ook nergens beweed dus waarom je dit opbrengt naar mij toe geen idee, ik vind het zelf wel lekker.

quote:
Beter dan met zaad in ieder geval, dat gooit de hele PH-huishouding overhoop, niet het zaad zelf, je kut reageert daarop. Dus nu weet je hoe je nog beter voor je geur en smaak kunt zorgen.

[..]
Mijn geur en smaak is prima zoals die is, hoeft niks aan veranderd te worden.

quote:
Het is in ieder geval anders. Misschien vindt je man het wel net zo lekker, of maakt het hem niet uit, maar het is niet misschien anders.

[..]
Nou ok, dan geef ik je hier in gelijk, het zal anders zijn, alleen het stinkt niet en het ruikt ook niet vies.

quote:
Ik geloof in ieder geval niet dat jouw kut niet op zaad reageert in tegenstelling tot al die andere en dat die dus weer helemaal de oude is na wassen met water. Ik geloof wel dat jij hem niet vindt stinken en ook wel dat je man het niet zo ervaart.
Dat heb ik ook nooit beweerd dat het niet reageert, ik beweer alleen dat het niet per definitie bij iedereen hoeft te gaan stinken.

Jeetje zeg, zit ik hier nu echt een lange discussie te houden over mijn kut en of die wel of niet gaat stinken nadat er sperma in is gekomen? :')

quote:
10s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 15:19 schreef Topgozer1 het volgende:
Trouwens no offence snakelady maar denk jij echt dat jouw man het je uitdrukkelijk zou zeggen als je vagina stinkt?

Na 13 jaar samen zijn, ja... :D
Misschien niet zo grof maar hij geeft wel aan na bv een avondje stappen, als ik een beetje ziek ben of wat dan ook, dat ik het even extra goed moet wassen daar beneden ;)
en zeker als ik het hem direct vraag zou hij daar eerlijk aantwoord op geven.

Het is ook een non onderwerp natuurlijk, boeiend of het wel of niet eens wat minder lekker ruikt, maar de stelligheid van Weltschmerz irriteert me gewoon mateloos aangezien dat voor iedere vrouw anders is en hij zaken er bij haalt die ik nooit heb beweerd!

Ik neem voor het gemak even aan dat een 2de topic over dit onderwerp niet nodig is. ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door snakelady op 18-06-2011 15:29:20 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')