volgens mij zoek jij gewoon een smoes om niet te hoeven betalen.quote:
Eigenlijk alle nummers wel.quote:
Ik wil juist betalen maar wil niet dat het raar is.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
volgens mij zoek jij gewoon een smoes om niet te hoeven betalen.
Gewoon ieder de helft voorkomt complicaties
Wat ontzettend niet-PvdA achtigquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
volgens mij zoek jij gewoon een smoes om niet te hoeven betalen.
Gewoon ieder de helft voorkomt complicaties
Het wordt vooral raar als jij raar gaat doen. Als je gewoon zegt, "ik betaal wel" als de rekening komt dan is het niet per se raar.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:15 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Ik wil juist betalen maar wil niet dat het raar is.Okay, delen dan.
Ja dat is ook waar.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het wordt vooral raar als jij raar gaat doen. Als je gewoon zegt, "ik betaal wel" als de rekening komt dan is het niet per se raar.
Haha nee.quote:
Viaviavia.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Oké dan.
Waar ken je hem eigenlijk van?
Alleen een sms zaterdag met "Fijn weekend". Nou daar kan ik nog wel mee levenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:25 schreef Ang3l het volgende:
Erik... nog wat van stalkro gehoord? (stalker-mokro)
Misschien was het een dreigement, dat het je laatste fijne weekend wasquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alleen een sms zaterdag met "Fijn weekend". Nou daar kan ik nog wel mee leven.
ja gooi maar weer op het PvdA bordje,dat doen wij toch ook altijd zo?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat ontzettend niet-PvdA achtig
Ik had verwacht: Ieder naar daadkracht
Wij wel jaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja gooi maar weer op het PvdA bordje,dat doen wij toch ook altijd zo?
Fijn weekend, geniet er van, het is je laatste?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alleen een sms zaterdag met "Fijn weekend". Nou daar kan ik nog wel mee leven.
Ja en net onderweg naar de supermarkt heeft ie me neergestoken, dus ik zit nu met wat toiletpapier tegen de wond gedrukt op de ambulance te wachten.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fijn weekend, geniet er van, het is je laatste?
Heb je ook swiffer gekocht in de supermarkt om de boel daar op te ruimen, of alleen toiletpapier om te deppen... egoist!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja en net onderweg naar de supermarkt heeft ie me neergestoken, dus ik zit nu met wat toiletpapier tegen de wond gedrukt op de ambulance te wachten.
Natuurlijk ga ik ook niet nog eens de boel staan dweilen! Lijk wel gek!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je ook swiffer gekocht in de supermarkt om de boel daar op te ruimen, of alleen toiletpapier om te deppen... egoist!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |