Ik dacht even dat je met schier iets anders bedoelde, tot ik verder las.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:38 schreef Claudia_x het volgende:
Natuurlijk is het realistisch. Een mooi zakcentje én toegang tot een schier onbeperkte voorraad snoepgoed, da's wel het minste.
Ja het is geen klacht, dus geen KLB. Het is een vraag en hier zitten ervaringsdeskundigen.quote:
Je kan het opzich wel als klacht zien, omdat hij niet weet als het normaal is.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja het is geen klacht, dus geen KLB. Het is een vraag en hier zitten ervaringsdeskundigen.
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:44 schreef captainkid het volgende:
Geld vragen aan familie, zelfs directe familie, vind ik complete waanzin.
Er mag uiteraard wel wat (niet persé geld) tegenover staan. Jij offert er tijd aan op en zij sparen een officiële oppas uit.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Van je familie hoor je geen geld te vragen.
De ene hand wast de andere toch.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:01 schreef bas-beest het volgende:
[..]
[..]
Er mag uiteraard wel wat (niet persé geld) tegenover staan. Jij offert er tijd aan op en zij sparen een officiële oppas uit.
Vind ik ook, maar ik ken TS en zijn familie niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:07 schreef captainkid het volgende:
[..]
De ene hand wast de andere toch.
Dat hoef je toch niet af te spreken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |