abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98126084
In het fototopic ontstond het idee voor een Zeeuwsche meet. Lekker een dagje strand, de koters aan de vloedlijn met schepjes en emmertjes (als ze niet gaan miepen om zandkorreltjes tussen de tenen tenminste }:|) en wij keuvelend met een glaasje roze bubbels. En voor de liefhebbers 's avonds een pannetje mosselen. O+

De laatste reacties:
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 19:40 schreef Claudia_x het volgende:
Wij gaan wel op tijd naar huis. Ik vind het al dapper genoeg als het ons lukt om überhaupt in Zeeland te geraken. :+
en
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 19:47 schreef As1981 het volgende:
Na vandaag heb ik alleen nog maar meer zin in zaterdag. We waren vandaag even naar Ballorig. De vorige keer waren we op een doordeweekse dag en toen was het bijna uitgestorven. Nu was het druk. Yaro heeft zijn ogen uit gekeken naar al die andere kindjes. Op een gegeven moment kwam er een kindje dat iets ouder was als Yaro bij mij op schoot kruipen en gingen ze elkaar handjes geven.
Toen de oma van de kindje kwam, stak Yaro zijn armen uit en wilde hij bij de oma van dat kindje. Was echt heel grappig om te zien dat ze uit zichzelf hadden gewisseld.
Ben benieuwd hoe Yaro op al jullie kindjes reageert.

Dus wel aankomen in Zeeland hoor Claudia!
pi_98126123
Ik krijg het alleen niet voor elkaar om het vorige deel er in te zetten. Kan iemand mij helpen / het uitleggen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')