nou zie vaak genoeg groepen vrouwen hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 17:09 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Ik denk op zich dat het best wel eens kan kloppen. Maar wanneer zie je nou groepen met alleen vrouwen? Mannen komt nog wel eens voor op zich.
Ikzelf heb een vriendengroep met vooral mannen en een paar meisjes. + soms wat vriendjes en vriendinnetjes die komen en gaan.
Niet waar! Zij hoeven echt niet een bepaald uiterlijk te hebben dat maakt me niks uit. ik vind dat ze gewoon wel tof/lief aardig moeten zijn. Zodat ze in de groep passen. Maar ik ben daarin misschien anders dan andere dames.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:09 schreef Superlam het volgende:
Mannen zijn vrienden met andere mannen omdat ze die mensen relax vinden, niet het uiterlijk. Vrouwen vinden dat vriendinnen ook aan een bepaalt plaatje moeten voldoen.
ja, datheb ik ook als vrouw.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:12 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
Niet waar! Zij hoeven echt niet een bepaald uiterlijk te hebben dat maakt me niks uit. ik vind dat ze gewoon wel tof/lief aardig moeten zijn. Zodat ze in de groep passen. Maar ik ben daarin misschien anders dan andere dames.
Dit dus.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:08 schreef EggsTC het volgende:
"League's" zijn voor personen die zelf in de categorie mooiboi/breezer thuishoren.
Ik sluit me hierbij aan. Ik denk niet dat een vriendschap die op uiterlijk gebaseerd is echt heel leuk kan zijn :Squote:Op maandag 13 juni 2011 17:12 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
Niet waar! Zij hoeven echt niet een bepaald uiterlijk te hebben dat maakt me niks uit. ik vind dat ze gewoon wel tof/lief aardig moeten zijn. Zodat ze in de groep passen. Maar ik ben daarin misschien anders dan andere dames.
Nu we het toch over het corps hebben.. In mijn jaarclub lijkt niemand op elkaar, we hebben meiden die een beetje alternatief zijn met vans tot echte gooische hockeydames met alleen maar McGreggor tot hippige fashionata's. Maar er zijn inderdaad ook zat meidenclubs die allemaal extreem op elkaar lijken. Toch heb ik het gevoel dat er bij de meiden nog meer verschil in zit dan bij kerels, bij jongensjaarclubs kun je vaak lange matten en dezelfde kledingstijl verwachten.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:53 schreef JiggyJ het volgende:
Ach, mensen hebben vaak zelf niet eens door hoe erg ze elkaar na apen...
In mijn vriendengroep ziet inmiddels eigenlijk ook iedereen er hetzelfde uit, type brallerige corpslul. Met mijn korte kapsel ben ik inmiddels de enige nog overgeblevene die daarin niet mee is gegaan...
Soort zoekt soort, mensen zijn allemaal onzeker over hun uiterlijk lijkt het wel.. 2 Jaar geleden waren v halsjes nog voor nerds en vans nog voor skaters en nu rijden ze 50 km naar een winkel waar ze net dat ene model te koop hebben
Ja, ik ken het wel. Maar stoort het je echt heel erg? Het zijn toch je maten? Als ze verder alleen in uiterlijk veranderen en zich daar ook nog eens goed bij voelen zou ik me er niet teveel van aantrekken. Iedereen heeft volgens mij verschillende stijlfasen die bij verschillende leeftijden horen. Zeker bij studenten is het een beetje zo.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:14 schreef JiggyJ het volgende:
Nou zie dat als een zegen mensen die doen wat ze zelf willen
Ik had het over mijn vriendengroep, jongens die al vanaf de kleuterschool met elkaar omgaan. 2 Daarvan gingen 2 jaar geleden bij het corps, en transformeerden dus in dat prototype corpsbal. Niet veel later volgde de rest van mijn vriendengroep, die zelf niet eens lid waren, ook dat voorbeeld...
Beetje geval van als er een in de sloot springt dan doet de rest dat ook.
Probleem is een beetje aan het worden dat ''doen wat de rest doet'' helemaal geen negatieve lading meer heeft. Het is zo normaal geworden dat het niet eens meer iets is om je voor te schamen oid..
Vrouwen shoppen samen, praten elkaar hun eigen smaak aan en gaan naar dezelfde kapper. Mannen doen dit niet, en drinken ook graag bier met andere mannen die niet hun kledingstijl willen hebben. Opgelost, graag gedaan.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:40 schreef defamai het volgende:
Ik had het hier laatst met mijn vriendin al over, maar zij kon me ook niet precies uitleggen waarom het zo werkte, en waarom het vaak bij mannen toch meer verschillend is.
Als je een groep vrouwen ziet, die goede vriendinnen met elkaar zijn, lijkt het alsof ze ongeveer allemaal wel in dezelfde categorie vallen qua uiterlijk. Je ziet bijna nooit een heel diverse groep, met ontzettende lelijke en bloedmooie vrouwen die goede vriendinnen zijn. Nu lijkt me dit voornamelijk voortkomen uit een angst voor concurrentie aan de ene kant, en aan de andere kant het niet slecht voor de dag willen komen. Maar is dit bij mannen ook zo? Ik vind mijn vriendengroep heel divers namelijk, maar misschien is dat een uitzondering.
Wat een stereotype zet je nu neer zeg. Net alsof ik wil zijn zoals andere vrouwen of zij zoals mij. ik heb een eigen stijl en dat maakt mij mij. T zou wel gaar als iedereen tzelfde zou dragen als ik.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:47 schreef Seven. het volgende:
[..]
Vrouwen shoppen samen, praten elkaar hun eigen smaak aan en gaan naar dezelfde kapper. Mannen doen dit niet, en drinken ook graag bier met andere mannen die niet hun kledingstijl willen hebben. Opgelost, graag gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |