1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | 2000 Oscar Camenzind (SUI) Lampre-Daikin 2001 Lance Armstrong (USA) US Postal 2002 Alex Zülle (SUI) Team Coast 2003 Alexandre Vinokourov (KAZ) Team Telekom 2004 Jan Ullrich (GER) T-Mobile Team 2005 Aitor González (ESP) Euskaltel-Euskadi 2006 Jan Ullrich (GER) T-Mobile Team 2007 Vladimir Karpets (RUS) Caisse d'Epargne 2008 Roman Kreuziger (CZE) Liquigas 2009 Fabian Cancellara (SUI) Team Saxo Bank 2010 Fränk (LUX) Team Saxo Bank |
Yepquote:Op maandag 13 juni 2011 15:38 schreef vanBoeschoten het volgende:
Wat voor etappe is het vandaag? Klim?
Zeer lastige slotklim, en dan nog een 10km lange technische afdaling naar de finish.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:38 schreef vanBoeschoten het volgende:
Wat voor etappe is het vandaag? Klim?
hoever zitten ze?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:39 schreef Felagund het volgende:
Kopgroep al iets meer dan 3 minuten voorsprong.
Ze zijn volgens mij net aan de eerste klim begonnen.quote:
Volgens mij hebben ze al bijna de top bereikt.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze zijn volgens mij net aan de eerste klim begonnen.
Ja, ik heb nu ook een ticker die veel verder is.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze al bijna de top bereikt.
Hij heeft er alle belang bij om mee te werken, hij is de best geklasseerde.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu moet Ten dam natuurlijk niet te veel werk verrichten. Ga lekker in het wiel van Leopard zitten.
Nog steeds gefrustreerd over de Giro van 2009?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij heeft er alle belang bij om mee te werken, hij is de best geklasseerde.
Of terug laten zakken omdat Fuglsang de plek van Mollema bedreigd, dat kan natuurlijk ook.
Neuh, jij grijpt daarentegen elke mogelijkheid aan om nog even te kotsen op De Cauwer en co.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nog steeds gefrustreerd over de Giro van 2009?
Ik vind Jose in vergelijking met Wuijts & Vannieuwkerke een verademing....dat hij iedere keer mijn nickname basht neem ik op de koop toequote:Op maandag 13 juni 2011 15:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Neuh, jij grijpt daarentegen elke mogelijkheid aan om nog even te kotsen op De Cauwer en co.
Bouke komt hier ook uit Luxenburgquote:Op maandag 13 juni 2011 15:54 schreef Felagund het volgende:
Klassement op www.tds.ch:
6 Levi Leipheimer RAB USA +00:38Levi is toch al een jaar of 7 weg bij Rabobank.
quote:Op maandag 13 juni 2011 15:54 schreef Felagund het volgende:
Klassement op www.tds.ch:
6 Levi Leipheimer RAB USA +00:38Levi is toch al een jaar of 7 weg bij Rabobank.
Hopen idd dat iedereen op de fiets blijft.quote:
Daar zitten werkelijk alleen maar trollsquote:Op maandag 13 juni 2011 16:12 schreef DeeBee het volgende:
Die chat bij de stream, hilarisch.
Lekker weer trouwens, damn... Sommigen zullen hier niet al teveel risico nemen met het oog op de Tour ook denk ik...
Wat is dat voor instellingquote:Op maandag 13 juni 2011 16:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Laurens moet nu echt geen gekke dingen doen...dit kan hij nooit winnen.
Dan moet ie niet met z'n krachten smijtenquote:Op maandag 13 juni 2011 16:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Wat is dat voor instellingWellicht kan die het wel?
Als bedrijf wil je dan ook geen reclame maken op Exqi, dat godbetert geen 100 000 kijkers haalt.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik dacht dat Exqi een commerciële zender was...tot nu toe geen enkele reclame
Die krijg je maar twee keer, daarna niet meer.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:28 schreef Pedroso het volgende:
Wat een Fuck reclame op Sport-livez. Kan het ook bijna niet wegdrukken, iemand tips ?
Heb het al een keer of 4 gehad maar nu al een paar minuten niet meer. Hoop dat het zo blijft.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:28 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Die krijg je maar twee keer, daarna niet meer.
eurosport?quote:Op maandag 13 juni 2011 16:28 schreef Pedroso het volgende:
Wat een Fuck reclame op Sport-livez. Kan het ook bijna niet wegdrukken, iemand tips ?
Ach dat Exqi-commentaar bevalt me wel..quote:Op maandag 13 juni 2011 16:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
eurosport?
http://www.yycast.com/emb(...)mHeXak&vw=640&vh=360
Correctquote:Op maandag 13 juni 2011 16:41 schreef 045represent het volgende:
Ik heb het net een paar minuten opstaan, als ik het goed heb is het zo:
- G1
- G2 met Ten Dam
- Peloton/Groep gele trui met Mollema en Kruiswijk
klopt dit?
In G2 zit ook Woutje nog.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:41 schreef 045represent het volgende:
Ik heb het net een paar minuten opstaan, als ik het goed heb is het zo:
- G1
- G2 met Ten Dam
- Peloton/Groep gele trui met Mollema en Kruiswijk
klopt dit?
Wout heeft wel meer goede resultaten gereden, echt niet alleen in de Tirreno. Zoek eens wat uitslagen op zou ik zeggen.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:49 schreef zlakto het volgende:
Blijkbaar, hij zit er niet meer tussen. Weet iemand hoe goed Poels nou echt is? In de Tirreno ging het erg goed, toen riepen ze bij vacansoleil hoe geweldig hij is, maar daarna heeft hij niet meer echt resultaten gereden. Piekt hij naar de Tour?
Gesink is maar een jaar ouder en heeft toch al heel wat meer laten zien...quote:Op maandag 13 juni 2011 16:49 schreef Pedroso het volgende:
Kruiswijk rijdt weer erg makkelijk. Wat mij betreft het grootste talent van Nederland.
http://www.wielerland.nl/(...)ect=&setsort=afstandquote:Op maandag 13 juni 2011 16:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wout heeft wel meer goede resultaten gereden, echt niet alleen in de Tirreno. Zoek eens wat uitslagen op zou ik zeggen.
Dat klopt wel, maar niet in de koersen die ik op televisie gezien heb. Dus het is voor mij lastig in te schatten hoe goed wout echt is, en wat zijn potentie is.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wout heeft wel meer goede resultaten gereden, echt niet alleen in de Tirreno. Zoek eens wat uitslagen op zou ik zeggen.
Volgens mij dacht ik Madrazo te herkennen.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:51 schreef DutchSL het volgende:
Wie is dat ene mannetje van Movistar voor Soler?
dit is goede link?quote:Op maandag 13 juni 2011 16:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
eurosport?
http://www.yycast.com/emb(...)mHeXak&vw=640&vh=360
Aan het begin van het topic is een linkje naar RTL Luxemburg.quote:
Oke danke.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
http://sports-livez.com/channel/ch-4.php
das schleckquote:
Ze zijn bijna aan de top.quote:
Dat zie ik nu ook ja.quote:
Hopelijk is dat aan de andere kant van de Scheidegg ook nog zo.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:02 schreef Van_Poppel het volgende:
De weg ligt er gelukkig ook weer wat droger bij...
en Ten Dam als tweevoudig brokkenpiloot in een afdalingquote:Op maandag 13 juni 2011 17:11 schreef TheArt het volgende:
Dat wordt een leuke afdaling met Cunego, Sagan en Fuglsang als goede dalers.
Soler kan er ook wat van op dat gebiedquote:Op maandag 13 juni 2011 17:12 schreef franklop het volgende:
[..]
en Ten Dam als tweevoudig brokkenpiloot in een afdaling
quote:
Nat wegdek net voor en in de bochten, wel dus.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:17 schreef DeMessias het volgende:
Toch niets gevaarlijk aan deze afdaling?
Volgens mij Rossi op die motor inderdaad...quote:Op maandag 13 juni 2011 17:18 schreef Drebbelman het volgende:
Volgens mij had er iemand ooit motorcoureur willen worden.
Kan je dus in iedere afdaling tegenkomen...quote:Op maandag 13 juni 2011 17:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nat wegdek net voor en in de bochten, wel dus.
Gevallen.quote:
Ik dacht hetzelfde die motor reed toch behoorlijk in de weg, net als die wagen nuquote:Op maandag 13 juni 2011 17:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het zou me eigenlijk niet verbazen indien die motor er iets mee te maken had, die houdt totaal geen rekening mee wat er achter hem komt, kiest mooi zelf zijn lijn en laat geen ruimte
Sagan zit bijna bij Cunego.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 17:13 schreef DeMessias het volgende:
Sagan zal 'm wel pakken vandaag, veruit de rapste man.
Cunego staat 2e in het klassementquote:Op maandag 13 juni 2011 17:23 schreef Pedroso het volgende:
Ten Dam gaat voor geel als het zo blijft.
Soler rijdt op amper een een halve minuutquote:Op maandag 13 juni 2011 17:23 schreef Pedroso het volgende:
Ten Dam gaat voor geel als het zo blijft.
Ik rij hier wel eens wat in de zomer.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:22 schreef Ambrosius het volgende:
Die bordjes zijn wel erg handig trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the coolest little capital of the world
Ach die is een aantal keer zo hard op zijn donder gegaan in de afdaling, dat dit niet meer dan logisch is. Als hij bij Fuglsang kan blijven, is het prima.quote:
En ook niet te vergeten dat Cunego en Sagan verdomde goed omlaag kunnen fietsen.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach die is een aantal keer zo hard op zijn donder gegaan in de afdaling, dat dit niet meer dan logisch is. Als hij bij Fuglsang kan blijven, is het prima.
Dan hadden ze bij Cunego moeten zittenquote:Op maandag 13 juni 2011 17:28 schreef TheArt het volgende:
Kruijswijk en Mollema gewoon bij de favorieten over de streep.
soler zat bij mollema en coquote:Op maandag 13 juni 2011 17:30 schreef Pedroso het volgende:
Is Soler al binnen ? Heb 'm nog niet gezien. Overigens heeft Ten Dam niet zo slecht gedaald hoor, op de groep Schleck,Leipheimer is ie zelfs uitgelopen in de afdaling.
Soler zat in het groepje met Mollema en Kruiswijk.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:30 schreef Pedroso het volgende:
Is Soler al binnen ? Heb 'm nog niet gezien. Overigens heeft Ten Dam niet zo slecht gedaald hoor, op de groep Schleck,Leipheimer is ie zelfs uitgelopen in de afdaling.
Ik denk het haast wel, Kruijswijk stond ook al 11e.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu heeft Rabo zeker 3 man in de top 10?
Ik niet. Hij is meer het type Valverde.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:29 schreef DeMessias het volgende:
Sagan zie ik over vijf jaar of minder de Tour winnen.
Op basis van wat?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:29 schreef DeMessias het volgende:
Het zou me niet verbazen indien hij ook een hond had.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:31 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik niet. Hij is meer het type Valverde.
Pitiquote:Op maandag 13 juni 2011 17:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen indien hij ook een hond had.
En van Gesink of Mollema of Ten Dam of Kruijswijk denk je dat niet?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die hebben hoogstens een cavia.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:34 schreef DeMessias het volgende:
[..]
En van Gesink of Mollema of Ten Dam of Kruijswijk denk je dat niet?
Gesink doet er niet geheimzinnig over dat hij een hond heeft.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:34 schreef DeMessias het volgende:
[..]
En van Gesink of Mollema of Ten Dam of Kruijswijk denk je dat niet?
Evans ook nietquote:Op maandag 13 juni 2011 17:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gesink doet er niet geheimzinnig over dat hij een hond heeft.
Nee, hij gaat ooit een boek schrijven, net als Mario de Clercq. Moet je mario overigens NOOIT vragen wanneer dat boek nu uitkomt, want dat wordt hij vreselijk pissig.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Een tapijt op z'n wangen en in z'n nekquote:Op maandag 13 juni 2011 17:43 schreef SanAnt het volgende:
Laurens de Bergtrui
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wacht nog steeds op foto van Evans en zijn hond.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:53 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Een tapijt op z'n wangen en in z'n nek
Problemen mee?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:53 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Hij is tenminste makkelijk te herkennen.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:53 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Ik vind dé foto niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:00 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op foto van Evans en zijn hond.
nevermindquote:Op maandag 13 juni 2011 18:00 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op foto van Evans en zijn hond.
Dat wel, die baardmansquote:Op maandag 13 juni 2011 18:12 schreef Gillingham het volgende:
Hij is tenminste makkelijk te herkennen.
Mhoaw, de Schlecks hebben zich wel meer laten zien dan Gesink in de eerste week van de Dauphiné.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:39 schreef Blik het volgende:
Waar blijven alle opmerkingen over Schleck, dat die kansloos is voor de Tour e.d.
(aangezien Gesink echt de wind van voren kreeg toen hij een etappe liet lopen...)
Dat zie je niet helemaal goed. Van Schleck is het nivo dat hij kan halen bekend. Gesink zat daar vorig jaar een klasse onder. Dus als Gesink podium wil rijden in de TdF dan had hij in de Dauphine wat meer moeten laten zien door b.v. verder vóór VDB te eindigen en die twee Fransen er af te rijden. Maar wellicht heeft Gesink geluk want die Schleck heeft nog steeds niet geleerd hoe je van buitenblad naar binnenblad moet schakelen lijkt het wel gezien dat geklungel in de proloog.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:39 schreef Blik het volgende:
Waar blijven alle opmerkingen over Schleck, dat die kansloos is voor de Tour e.d.
(aangezien Gesink echt de wind van voren kreeg toen hij een etappe liet lopen...)
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mhoaw, de Schlecks hebben zich wel meer laten zien dan Gesink in de eerste week van de Dauphiné.
Dus Schleck mag zich wel volledig op de Tour richten en rustig naar boven rijden, en Gesink mag dat niet? Beetje meten met 2 maten...quote:Op maandag 13 juni 2011 20:07 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat zie je niet helemaal goed. Van Schleck is het nivo dat hij kan halen bekend. Gesink zat daar vorig jaar een klasse onder. Dus als Gesink podium wil rijden in de TdF dan had hij in de Dauphine wat meer moeten laten zien door b.v. verder vóór VDB te eindigen en die twee Fransen er af te rijden. Maar wellicht heeft Gesink geluk want die Schleck heeft nog steeds niet geleerd hoe je van buitenblad naar binnenblad moet schakelen lijkt het wel gezien dat geklungel in de proloog.
Ik bedoelde de eerste bergetappes. En ik heb nergens beweerd dat Gesink niet goed was.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:07 schreef Blik het volgende:
[..]de Dauphiné is maar één week...
Frank heeft goed zijn best gedaan, maar het gaat natuurlijk om Andy. Andy is meegegaan met een vlucht en kon vervolgens ten Dam niet eens volgen en liet de andere dag gewoon lopen. Gesink heeft een goede proloog en tijdrit gereden, en heeft de twee zwaarste etappes uitstekend gereden met een 2de en 3de plek.
En ik denk dat we allemaal weten dat Andy de favoriet voor de Tour is samen met Contador, en niet Frank.
De eerste bergetappes van de ronde van Zwitserland waren een stuk zwaarder als die van de Dauphiné. Totaal niet te vergelijken. Schleck heeft dus laten lopen tijdens de moeilijke etappesquote:Op maandag 13 juni 2011 20:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik bedoelde de eerste bergetappes. En ik heb nergens beweerd dat Gesink niet goed was.
Ja klopt, maar Robert werd al afgereden op een bergje van 2e categorie. Mijn hele punt is dat het in twijfel zetten van de vorm van Schleck nog onzinninger is dan de discussie over Gesink in de Dauphiné. Daar was nog enige reden voor twijfel, het is niet des Gesinks om het zo laten lopen.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:23 schreef Blik het volgende:
[..]
De eerste bergetappes van de ronde van Zwitserland waren een stuk zwaarder als die van de Dauphiné. Totaal niet te vergelijken. Schleck heeft dus laten lopen tijdens de moeilijke etappes
Waarom? Omdat ie net toevallig in een kopgroep mee was en nauwelijks Ten Dam kan bijhouden?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:29 schreef DeMessias het volgende:
21 jaar, goed tijdrijden en goed klimmen.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:37 schreef Zelva het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ie net toevallig in een kopgroep mee was en nauwelijks Ten Dam kan bijhouden?
Klimmen is nu juist net zijn 'zwakke' punt.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
21 jaar, goed tijdrijden en goed klimmen.
Als je op je 21e zo'n etappe kunt winnen, dan kun je volgens mij toch "behoorlijk" klimmenquote:Op maandag 13 juni 2011 21:07 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Klimmen is nu juist net zijn 'zwakke' punt.
Tijdrijden, aankomen en explosieve klimmetjes zijn zijn sterke punt. Wat hij vandaag deed was best verrassend, hij heeft eerder nauwelijks getoond dat hij kon klimmen. Zeker niet goed genoeg om hem toekomstig tourwinnaar te noemen.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je op je 21e zo'n etappe kunt winnen, dan kun je volgens mij toch "behoorlijk" klimmen
Dat zeg ik ook niet, maar het is iets te voorbarig om hem nu al af te schrijven als iemand die een goed klassement in de Tour de France kan rijden.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:14 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Tijdrijden, aankomen en explosieve klimmetjes zijn zijn sterke punt. Wat hij vandaag deed was best verrassend, hij heeft eerder nauwelijks getoond dat hij kon klimmen. Zeker niet goed genoeg om hem toekomstig tourwinnaar te noemen.
Hij kan best redelijk klimmen, maar, zoals aangegeven, hij wint deze etappe alleen omdat hij in een kopgroep mee is. Niet voor niets kon hij gisteren totaal niet mee, en vandaag reed hij ook voortdurend aan het elastiek. Ik geloof er niets van dat mocht hij in het peloton hebben gezeten dat hij naar de finish had kunnen rijden in de Groep Schleck.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je op je 21e zo'n etappe kunt winnen, dan kun je volgens mij toch "behoorlijk" klimmen
Genoeg hebben we er nooit maar je hebt gelijk, qua sprinters/afmakers/veelwinnaars is het niks. Ik snap niet dat Nederland zo weinig (top)sprinters voortbrengt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:30 schreef ItaloDancer het volgende:
We hebben bovendien al genoeg Tourkandidaten, hadden we maar een Nederlandse Sagan
Had het gisteren niet kunnen zien. Nu wel. Prachtige beelden trouwens. Kunnen de Italianen wel van leren.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:42 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Voor de mensen die gisteren net als ik de beelden niet hebben gezien hier het laatste stukje klim plus die mooie afdaling:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:42 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Voor de mensen die gisteren net als ik de beelden niet hebben gezien hier het laatste stukje klim plus die mooie afdaling:
Niet beste niveau in het voorjaar en op 3jaar tijd paar goede vrienden verloren in het wielrennen (laatste was wouter). eja dan hangt je met je slurfen waar devolder ze hangt. Hij zou beter, gezien zijn hudiige wanprestaties opbouwen naar de vuelta en wk, maarjah hij blijft zo zwak in de bovenkamer.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:26 schreef DeMessias het volgende:
Waar is Stijn Devolder mee bezig? De man die ooit stelde top 10 of hoger in de Tour te zullen eindigen. Die neemt het woord ééndagsrenner iets te letterlijk
Dank je welquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:06 schreef ursel het volgende:
[..]
Vanaf 4 uur
http://sports-livez.com/channel/ch-4.php
Licht bergop.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:52 schreef DeMessias het volgende:
hoe is de aankomst vandaag? vlak of licht hellend?
Dan zie ik nog eerder Boasson Hagen zo'n stap maken. Het recente verleden heeft toch al uitgewezen dat het mogelijk is om van tijdrijder/hardrijder naar klassementsrenner te transformeren door er kilo's af te gooien.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Sagan eindigt hoog in de Tour in hetzelfde jaar dat Boasson Hagen dat gaat doen.
Erg matig dat die hier gewoon door Hushovd uit het wiel wordt gereden, dat is een slecht teken voor de Tour, dat wordt daar weer niets.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:27 schreef DeMessias het volgende:
Boonen derde? Oh nee, stopt weer 20 m voor de streep
Ik verwacht er ook niet veel vanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Erg matig dat die hier gewoon door Hushovd uit het wiel wordt gereden, dat is een slecht teken voor de Tour, dat wordt daar weer niets.
Ach, mannen als Freire en Rojas konden ook niet veel beter. Dit is puur specialistenwerk.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Erg matig dat die hier gewoon door Hushovd uit het wiel wordt gereden, dat is een slecht teken voor de Tour, dat wordt daar weer niets.
Hushovd is niet zo slecht als jij denkt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat een Boonen op niveau gemakkelijk zou winnen, maar het wiel houden en op een fietslengte 3e worden, dat moet toch haalbaar zijn. Nu zat hij wel ontzettend te harken (en hij lag al 10 fietsen achter toen hij stopte, het is niet zo dat hij wel even 3e was geworden als hij had doorgesprint, ze reden echt 10 km/u sneller)quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hushovd is niet zo slecht als jij denkt.
wvcycling.comquote:Tour de Suisse: Rit 1 - 141
Tour de Suisse: Rit 2 - 155
Tour de Suisse: Rit 3 - 125
Tour de Suisse: Rit 4 - 154
quote:Hersteldag
Geplaatst door Bauke op 14-06-2011
Vandaag 2100 hoogtemeters en met de neutralisatie erbij 210 kilometer. Toch voelde het na voorgaande dagen aan als een hersteldag. Ik voelde me in de finale nog erg goed. Morgen een soortgelijke etappe als vandaag en dan donderdag knallen!
Groet, Bauke
4'20quote:The four adventurers of the day are Manuele Boaro (Saxo Bank), Alessandro Bazzana (Type 1), Jan Barta (NetApp) and Daniel Sesma (Euskatel-Euskadi).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |