abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 juni 2002 @ 22:38:30 #1
26967 Tsjernobelg
Beter moe dan lui
pi_4720415
Haai,

Ik ken sinds een paar maanden dit nieuwe leuke meisje, wat ik leerde kennen op een borrel. Diezelfde dag heb ik haar nog uitgevraagd. Zij ging op mijn voorstel in, maar vertelde me wel dat ze een vriend had.
Inmiddels hebben we die "date" gehad en icq'en/msn'en we bijna iedere dag soms wel (5 uur lang) en worden er redelijk wat sms'jes naar elkaar gestuurd.
Ik weet van haar dat de relatie met haar vriend niet zo redelijk meer loopt en dat het vorig weekend bijna uit was.

Nu heb ik haar verteld hoe leuk ik haar vind en wat ik voor haar voel. Maar ze geeft me geen duidelijk antwoord terug. Eigenlijk ontwijkt ze elke keer het onderwerp.
Maar de aandacht blijft, ze blijft met me icq'en en smsjes sturen.
Aankomende dinsdag komt ze zelfs hier eten en gaan we samen naar vrijdansen van de stijldansvereniging.

Nu zit ik echter met het dilemma dat ik nu niet weet of ze echt in me geinteresseerd is ofdat ze me slechts valse hoop geeft. In het laatste geval zou ik het heel erg gemeen vinden omdat ze weet wat ik voor haar voel.
Ik ben echter bang dat dit wel het geval is, en dit is me wel vaker overkomen. waarom kunnen sommige vrouwen toch zo gemeen zijn.
Ik moet het haar dus gewoon recht op de vrouw af vragen, want zelf geeft ze me geen zekerheid.
dat wordt dinsdag dus 7e hemel of de rest van de vakantie depressiviteit.

Asumption is the mother of all fuck-ups
  zondag 23 juni 2002 @ 22:41:46 #2
8733 Ilyana
Nobody's Wife
pi_4720478
Je kunt ook gewoon genieten van de tijd die je met haar meemaakt, zeurpiet
Hoezo moet er meteen een serieuze diepgaande relatie in het verschiet liggen?
En hoezo ga je er vanuit dat dat meisje zelf al helemaal op een rijtje heeft wat ze wilt.
And you ask yourself what good are your dreams [br] In a world where nothing is what it seems.....
pi_4720535
en respect voor die vriend van dat wicht is er niet meer bij?

Geen stijl, iemands vriendin proberen weg te kapen!

[Dit bericht is gewijzigd door TheHolyOne op 23-06-2002 22:49]

en aan bakboord zwemmen haaien......
  zondag 23 juni 2002 @ 22:45:12 #4
26967 Tsjernobelg
Beter moe dan lui
pi_4720557
quote:
Op zondag 23 juni 2002 22:41 schreef Ilyana het volgende:
Je kunt ook gewoon genieten van de tijd die je met haar meemaakt, zeurpiet
Hoezo moet er meteen een serieuze diepgaande relatie in het verschiet liggen?
En hoezo ga je er vanuit dat dat meisje zelf al helemaal op een rijtje heeft wat ze wilt.
Ik geniet ook wel van het contact met haar, tuurlijk.
Ik weet ook niet of er wat in verschiet ligt, maar laat haar duidelijk maken of ze me leuk vindt of niet.
Ik wil liever weten dat ze me niet leuk genoeg vindt dan dat ik niks hoor.
pi_4720565
ach ja veel mensen hebben weleens zoiets gehad..
Ik chatte/sms-te/belde ook veel met een meisje met een vriend.. Dacht ook dat ze iets voor me voelde..

Maar goed nu woont ze samen met hem..

Zorg dat je leven er niet door beinvloed wordt verder..
Doe gewoon je ding verder in het leven, verkloot school of werk er niet door iig.

zondag 23 juni 2002 @ 22:46:58 #6
26967 Tsjernobelg
Beter moe dan lui
pi_4720591
quote:
Op zondag 23 juni 2002 22:44 schreef TheHolyOne het volgende:
Jawel, dat ik ook het moeilijke, ik wil haar niet "afpakken" (zou ik zelf ook absoluut niet waarderen), maar ik zou gek zijn (mezelf nooit vergeven) indien ik haar niet duidelijk had gemaakt wat ik voor haar voel.
Want ik wil haar wel.
  zondag 23 juni 2002 @ 22:47:18 #7
29093 Ik_dus
Your banner could be here!!!
pi_4720598
Misschien wil ze niet besluiten of is ze bang dat de leuke vriendschap die jullie nu hebben daardoor zal veranderen.
Ze kan ook gewoon behoefte hebben aan iemand om mee te praten.
[url]http://phrostbite.iscool.net[/url]
pi_4720684
quote:
Op zondag 23 juni 2002 22:46 schreef Tsjernobelg het volgende:

[..]

Jawel, dat ik ook het moeilijke, ik wil haar niet "afpakken" (zou ik zelf ook absoluut niet waarderen), maar ik zou gek zijn (mezelf nooit vergeven) indien ik haar niet duidelijk had gemaakt wat ik voor haar voel.
Want ik wil haar wel.

Vraag haar gewoon duidelijk wat ze van je wil. Als ze er niet direct antwoord op weet dan geeft dat niet. Als ze er maar over nadenkt.
  zondag 23 juni 2002 @ 22:52:27 #9
26967 Tsjernobelg
Beter moe dan lui
pi_4720694
quote:
Op zondag 23 juni 2002 22:47 schreef Ik_dus het volgende:
Misschien wil ze niet besluiten of is ze bang dat de leuke vriendschap die jullie nu hebben daardoor zal veranderen.
Ze kan ook gewoon behoefte hebben aan iemand om mee te praten.
Ja ik denk dat ze me zeker waardeert omdat ze goed met me kan praten, maar het geeft mij valse hoop. Ik wil gewoon haar bedoelingen zeker weten.
Ik wil haar zeker niet als "vriend" kwijt ook niet indien het valse hoop was.
  zondag 23 juni 2002 @ 22:53:24 #10
8733 Ilyana
Nobody's Wife
pi_4720719
quote:
Op zondag 23 juni 2002 22:45 schreef Tsjernobelg het volgende:
Ik geniet ook wel van het contact met haar, tuurlijk.
Ik weet ook niet of er wat in verschiet ligt, maar laat haar duidelijk maken of ze me leuk vindt of niet.
Ik wil liever weten dat ze me niet leuk genoeg vindt dan dat ik niks hoor.
Natuurlijk vind ze je leuk, zou jij 5 uur per dag met iemand kunnen icq-en, dan ook nog smsjes
sturen én ingaan op een uitnodiging om te eten, als je die persoon niet héél erg leuk vond?

Zie gewoon hoe het loopt man, ik wens je iig een geweldige avond toe, ga
je nog wat lekkers koken voor haar of neem je haar mee naar een chic restaurant?

And you ask yourself what good are your dreams [br] In a world where nothing is what it seems.....
  zondag 23 juni 2002 @ 22:56:27 #11
26967 Tsjernobelg
Beter moe dan lui
pi_4720792
quote:
Op zondag 23 juni 2002 22:53 schreef Ilyana het volgende:

[..]

Natuurlijk vind ze je leuk, zou jij 5 uur per dag met iemand kunnen icq-en, dan ook nog smsjes
sturen én ingaan op een uitnodiging om te eten, als je die persoon niet héél erg leuk vond?

je nog wat lekkers koken voor haar of neem je haar mee naar een chic restaurant?

Nee, ze komt hier rond 5 uur. daarna gaan we gezellig samen om boodschappen en samen koken. Ik wilde er meer iets gezelligs van maken (2nd date) ipv iets formeels.
pi_4720828
quote:
Op zondag 23 juni 2002 22:53 schreef Ilyana het volgende:

[..]

Dit zegt helemaal niets hoor.. Ze vind hem misschien wel erg leuk maar als ze je als goede vriend ziet doen vrouwen dit soort dingen ook.
Dat is een verschil tussen mannen en vrouwen. Mannen steken daar doorgaans niet zoveel tijd in als ze weten dat het niets wordt.
  zondag 23 juni 2002 @ 22:59:37 #13
26967 Tsjernobelg
Beter moe dan lui
pi_4720870
quote:
Op zondag 23 juni 2002 22:58 schreef 2ndReality het volgende:

[..]

Dit zegt helemaal niets hoor.. Ze vind hem misschien wel erg leuk maar als ze je als goede vriend ziet doen vrouwen dit soort dingen ook.
Dat is een verschil tussen mannen en vrouwen. Mannen steken daar doorgaans niet zoveel tijd in als ze weten dat het niet wordt.

Dit bedoel ik nu met het feit dat vrouwen niet snel door hebben dat ze mannen vaak valse hoop geven (en valse hoop doet echteraf een hoop pijn, kan ik uit ervaring vertellen)
  zondag 23 juni 2002 @ 22:59:40 #14
29093 Ik_dus
Your banner could be here!!!
pi_4720871
Ze vind je sowieso aardig,misschien is ze er gewoon nog niet aan toe.
Vragen kan altijd maar stel je verwachtingen niet te hoog.
Reken er maar op dat zij waarschijnlijk er nog niet aan toe is.
Je kan natuurlijk ook geluk hebben.....
[url]http://phrostbite.iscool.net[/url]
pi_4720902
quote:
Op zondag 23 juni 2002 22:59 schreef Tsjernobelg het volgende:

[..]

Dit bedoel ik nu met het feit dat vrouwen niet snel door hebben dat ze mannen vaak valse hoop geven (en valse hoop doet echteraf een hoop pijn, kan ik uit ervaring vertellen)

precies daar zijn vrouwen sterren in.
en toch trap je er steeds weer in gggrrrr

mannen zijn wat dat betreft veel duidelijker:
wel aandacht = ik wil je
weinig/geen aandacht = ik wil je niet

[Dit bericht is gewijzigd door 2ndReality op 23-06-2002 23:02]

zondag 23 juni 2002 @ 23:01:45 #16
26967 Tsjernobelg
Beter moe dan lui
pi_4720922
quote:
Op zondag 23 juni 2002 22:59 schreef Ik_dus het volgende:
Ze vind je sowieso aardig,misschien is ze er gewoon nog niet aan toe.
Vragen kan altijd maar stel je verwachtingen niet te hoog.
Reken er maar op dat zij waarschijnlijk er nog niet aan toe is.
Je kan natuurlijk ook geluk hebben.....
Wie weet, ik probeer positief te blijven denken. het moet ook niet allemaal de komende dagen te gebeuren. Ik wil eigenlijk allen de woordjes: "Ik vind jou ook leuk", horen.
(ik ben niet zo goed in hints, ben zelf ook recht door zee)
  zondag 23 juni 2002 @ 23:03:33 #17
8733 Ilyana
Nobody's Wife
pi_4720971
Oja, nou hebben de vrouwen het weer gedaan
pi_4720973
Confronteer haar met jouw gevoelens en laat haar nadenken! Als ze geen antwoord geeft, dan negeren, anders kan het een langslepend probleem worden!
pi_4721008
quote:
Op zondag 23 juni 2002 23:03 schreef Ilyana het volgende:
Oja, nou hebben de vrouwen het weer gedaan
ja idd vrouwen hebben het weer gedaan
pi_4721055
heb het idee dat ze je aan het lijntje houd en dat ze die verhalen over hoe slecht het gaat met haar vriend alleen maar verteld tegen je om je valse hoop te geven waardoor je bij haar blijft..
pi_4721089
quote:
Op zondag 23 juni 2002 22:44 schreef TheHolyOne het volgende:

Geen stijl, iemands vriendin proberen weg te kapen!

Op dit bericht heb ik eigenlijk maar 1 reactie : lees mijn username

Als reactie op het bericht.... Je kan van iemand die nog in een relatie zit, niet verwachten dat hij/ zij helemaal openlijk daarover praat. En je moet ZEKER niet verwachten dat daar een relatie in zit op korte termijn... Als dat zo is, dan is ze ook niet eerlijk tegen haar huidige vriend geweest en je mag je dan afvragen of je dat zelf wel wil.

Je kan ook gewoon tegen haar zeggen, dat je niets van haar verwacht, maar dat je het wel raar vind, dat ze zo met jou omgaat, terwijl ze die aandacht beter aan haar eigen relatie zou kunnen besteden... OF haar conclusies moet trekken en bij hem weggaan...

zondag 23 juni 2002 @ 23:10:09 #22
26967 Tsjernobelg
Beter moe dan lui
pi_4721113
quote:
Op zondag 23 juni 2002 23:07 schreef MegA het volgende:
heb het idee dat ze je aan het lijntje houd en dat ze die verhalen over hoe slecht het gaat met haar vriend alleen maar verteld tegen je om je valse hoop te geven waardoor je bij haar blijft..
Nee dat denk ik niet, ze heeft, wat ze me verteld heeft, wel redlijk onderbouwd. En ik heb niet de gedachte dat ze me voorliegt. Ik denk idd dat ze bang/verlegen/beslissingsloos/ is.
  zondag 23 juni 2002 @ 23:15:41 #23
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_4721224
quote:
Op zondag 23 juni 2002 22:38 schreef Tsjernobelg het volgende:
[..]
Nu zit ik echter met het dilemma dat ik nu niet weet of ze echt in me geinteresseerd is ofdat ze me slechts valse hoop geeft. In het laatste geval zou ik het heel erg gemeen vinden omdat ze weet wat ik voor haar voel.
Ik ben echter bang dat dit wel het geval is, en dit is me wel vaker overkomen. waarom kunnen sommige vrouwen toch zo gemeen zijn.
Ga er niet vanuit dat het vals of gemeen is. Misschien heeft zij wel een heel ander gevoelsbeeld van jullie samenzijn. Wellicht ben je een soort katalysator of erger ziet ze je als "broer", waardoor ze in staat is haar gevoelens te toetsen.
quote:
Ik moet het haar dus gewoon recht op de vrouw af vragen, want zelf geeft ze me geen zekerheid.
Zo is het, bespreek het rustig en duidelijk bij naam.
Gezien het (mogelijke) flipfloppen zal je niet echt 100% zekerheid hebben maar het is een begin.
quote:
dat wordt dinsdag dus 7e hemel of de rest van de vakantie depressiviteit.

Jongen toch, de hemel is op aarde en blijf daar met beide voeten op staan.

Word je afgewezen is dat onzettend kl*te maar ga niet je hele vakantie afhankelijk van een "ja" of "nee", bijvoorbaat om zeep helpen. Dat is niet leuk voor jou maar als zij jou als "vriend" aardig vind (zie het maar zo) ook niet voor haar.

Sterkte, suc6 en hou het forum op de hoogte.

"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  zondag 23 juni 2002 @ 23:18:05 #24
8733 Ilyana
Nobody's Wife
pi_4721267
quote:
Op zondag 23 juni 2002 23:10 schreef Tsjernobelg het volgende:
Nee dat denk ik niet, ze heeft, wat ze me verteld heeft, wel redlijk onderbouwd. En ik heb niet de gedachte dat ze me voorliegt. Ik denk idd dat ze bang/verlegen/beslissingsloos/ is.
Gelukkig weet je iig zeker dat het een vrouw is

Op SBS zit ik met een half oog te kijken naar internetliefdes met oplichters en pedofielen

Maar sorry, ik dwaal af van het oorspronkelijke onderwerp, wat ging je nou koken?
En waarom doe je niet zelf van te voren de boodschappen?
Mij zou je niet blij maken hoor als ik ergens uitgenodigd wordt en dan blijkt
dat ik nog effe mee kan om boodschappen te sjouwen

zondag 23 juni 2002 @ 23:19:04 #25
30575 Necertje
ja wat nu????
pi_4721291
zou jij bij een vrouw willen zijn die zoiets bij haar vriend doet?
als jij iets met haar hebt, doet ze misschien hetzelfde met jou.
Ik ben weer terug !!!!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')