quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Donker haar, donkere ogen, sportief, ondernemend, ambitieus, sociaal, positief ingesteld en iemand die ook nog graag z'n eigen ding doet en het niet erg vind als ik een keertje lekker alleen wil zijnquote:
Plus lief, en sportiefquote:Op maandag 13 juni 2011 15:02 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Donker haar, donkere ogen, sportief, ondernemend, ambitieus, sociaal, positief ingesteld en iemand die ook nog graag z'n eigen ding doet en het niet erg vind als ik een keertje lekker alleen wil zijn
zo.. das nogal een lijst..quote:Op maandag 13 juni 2011 15:02 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Donker haar, donkere ogen, sportief, ondernemend, ambitieus, sociaal, positief ingesteld en iemand die ook nog graag z'n eigen ding doet en het niet erg vind als ik een keertje lekker alleen wil zijn
Ik denk dat dat ook verklaart waarom ik altijd alleen in bed ligquote:
Niet zeiken dus dat je geen sex hebt...quote:Op maandag 13 juni 2011 15:07 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook verklaart waarom ik altijd alleen in bed lig
En dat alleen maar voor seks? En voor een relatie?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:07 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
vast ja.. ik val op de eerste 2 punten al afquote:Op maandag 13 juni 2011 15:07 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 juni 2011 15:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet zeiken dus dat je geen sex hebt...
Beter dat dan op alle andere puntenquote:Op maandag 13 juni 2011 15:09 schreef clevy het volgende:
[..]
vast ja.. ik val op de eerste 2 punten al af
Dat zeg ik niet.... alleen als je een eisenlijstje hebt, dan moet je ook niet zeuren dat je geen sex hebt....quote:Op maandag 13 juni 2011 15:09 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]Jij neemt genoegen met 2nd best?
Hele volksstammen doen dat.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:09 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]Jij neemt genoegen met 2nd best?
Min sportief, plus werkpaard, plus het vermogen om blind ergens voor te gaan soms zelfs tegen beter weten in.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:02 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Jij bent geen eisenlijstje én geen seksquote:Op maandag 13 juni 2011 15:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.... alleen als je een eisenlijstje hebt, dan moet je ook niet zeuren dat je geen sex hebt....
Ik heb geen eisen, ik heb wensen.... het klikt of het klikt niet.... dat is mijn motto....
de andere punten zijn recht te lullenquote:
Ik maak er ook geen probleem van dat ik geen sex heb....quote:Op maandag 13 juni 2011 15:11 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Jij bent geen eisenlijstje én geen seks
En dus geen reden voor mij om het wel te doen!quote:
quote:
nee nee.. dat valt allemaal wel mee.. alleen dat 'positieve' zou ik veranderen in 'realist'..quote:Op maandag 13 juni 2011 15:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Beter gewoon toegeven dat je een onsportieve botte asociale boer bent, kunnen ze ook niet achteraf zeuren
Ik spreek je over 2 jaar wel weer eensquote:Op maandag 13 juni 2011 15:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik maak er ook geen probleem van dat ik geen sex heb....
Maak dat de kat wijs spezzaquote:Op maandag 13 juni 2011 15:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik maak er ook geen probleem van dat ik geen sex heb....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |