quote:Op maandag 13 juni 2011 16:48 schreef Mallerd het volgende:
Ok, ik ga een Russische competitie team maken, Portugal verveelt snel..
quote:Op maandag 13 juni 2011 16:49 schreef zerokil het volgende:
Ik ga ook voor de Russen.
Heb mijn Epic noob team in de trade pile staan :p
quote:Op maandag 13 juni 2011 16:48 schreef Mallerd het volgende:
Ok, ik ga een Russische competitie team maken, Portugal verveelt snel..
Ik kwam laatst wel een goede linksback tegen uit de Russische competitie..een LWB uit Argentinie..zou een upgrade zijn mocht je dat willenquote:Op maandag 13 juni 2011 17:17 schreef laucas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn Russen. Speelt echt lekker, vooral Doumbia
Ansaldi bedoel je denk ik?. Vind het wel leuk om R. Carlos, de ouwe held, in mijn team te hebben. Shot power 95 is ook wel leuk met vrije trappen van afstandquote:Op maandag 13 juni 2011 17:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kwam laatst wel een goede linksback tegen uit de Russische competitie..een LWB uit Argentinie..zou een upgrade zijn mocht je dat willen
Hoe doe je dat? want ik maak ook wel winst op trading maar duurt bij mij veeel langer voor zulke bedragen.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:41 schreef Leanotsoynus het volgende:
Net binnen 1 uur 100K winst gemaakt op een paar spelers. Te makkelijk.
Over een half uurtje ben ik wel beschikbaar voor ps3?quote:Op maandag 13 juni 2011 18:29 schreef laucas het volgende:
Wij hebben nog niet eens een potje cloebs gedaan op de PS
Dat kan wel beterquote:Op maandag 13 juni 2011 18:39 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik doe wel mee, die van mij is alleen nog maar 65
Ik doe wel mee denk ik. Maar als ik weer lag heb kap ik er mee. Heb thuis nu wel een nieuwe router. Zal misschien wel helpenquote:Op maandag 13 juni 2011 19:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat kan wel betermaar gaat wel snel in het begin. Kijk even bij verdiensten, en dan bij de arena. Kan je makkelijk je VP beter maken. Offline carrière starten is ook leuk, als je je VP dan opstelt wordt hij ook beter.
Rond 8 uur doen we clubs denk ik. Je kan zoeken op FC Zolderkamer en dan vind je ons wel denk ik.
Kamikazie doe je ook weer mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |