abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98104317
mijn vroegere tandarts is vervangen door een andere en die beviel mij allerminst dus ben ik naar een andere praktijk overgestapt.
ik was ook al haast 3 jaar niet geweest en toen ik op controle kwam bij mijn nieuwe tandarts bleek ik 6 gaatjes te hebben en 1 kies moest eruit want die was naar de knoppen.
ben nu in het proces van vullen en moet nog 2 piepkleine gaatjes waar ik niks van zie.
ik ben er 3 weken geleden voor het laatst geweest en heb over 2 weken de laatste afspraak. maar nou werd ik wakker vanochtend met een pijn in mn smoel!
blijkt er een gat te zitten in de kies naast de (niet meer bestaande) kies die eerder getrokken is.
en niet een klein gaatje ook. nou vraag ik me af,hoe heeft hij in godsnaam dat gat kunnen missen?! ik weet dat hij niet elke keer controle doet als ik langskom om te vullen maar toch,tis een mooi zwart gat :(
voor de rest bevalt hij me heel goed en dat van die 6 gaatjes klopt ook wel want ik had er al 2 waar ik heel lang niks mee had gedaan en het lijkt me opzich ook geloofwaardig dat er 4 bij waren gekomen.
maar vind dit toch wel vreemd...
pi_98104403
Een zwart plekje is niet per se een gaatje
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_98104450
Ik had laatst eenzelfde iets. De tandarts zag een een gaatje (wat oncontroleerbaar is, maar goed), dus ik moest daar een vulling. Gaat ze boren, vult ze de tand en ik ga naar huis.

Kom ik er thuis achter dat er een stuk aan de onderkant van mijn tand weg is, maar de vulling zit er wel in. Eerst dacht ik dat het niets was (je komt immers net van de tandarts vandaan), dus ging ik maar zo door. Maar het at wel lastig. Ging ik voor de zekerheid maar terug voor controle, moet ik daar nu een kroon. :(

[ Bericht 2% gewijzigd door Picchia op 13-06-2011 11:29:23 ]
pi_98105396
@jesse,nee maar tis ook supergevoelig met koud en warm,echt zo'n flingfling gevoel dus tis wel een gat. ik kwam erachter omdat mn verstandskies aan het doordouwen is en ik even ging kijken met een spiegeltje en toen zag ik das wonderschone gat :(

@picchia,das toch ook slecht! dan wist ik t wel zeker en kwam ik er niet weer
  maandag 13 juni 2011 @ 13:03:44 #5
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_98108211
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 11:19 schreef expiratorial het volgende:
mijn vroegere tandarts is vervangen door een andere en die beviel mij allerminst dus ben ik naar een andere praktijk overgestapt.
ik was ook al haast 3 jaar niet geweest en toen ik op controle kwam bij mijn nieuwe tandarts bleek ik 6 gaatjes te hebben en 1 kies moest eruit want die was naar de knoppen.
ben nu in het proces van vullen en moet nog 2 piepkleine gaatjes waar ik niks van zie.
ik ben er 3 weken geleden voor het laatst geweest en heb over 2 weken de laatste afspraak. maar nou werd ik wakker vanochtend met een pijn in mn smoel!
blijkt er een gat te zitten in de kies naast de (niet meer bestaande) kies die eerder getrokken is.
en niet een klein gaatje ook. nou vraag ik me af,hoe heeft hij in godsnaam dat gat kunnen missen?! ik weet dat hij niet elke keer controle doet als ik langskom om te vullen maar toch,tis een mooi zwart gat :(
voor de rest bevalt hij me heel goed en dat van die 6 gaatjes klopt ook wel want ik had er al 2 waar ik heel lang niks mee had gedaan en het lijkt me opzich ook geloofwaardig dat er 4 bij waren gekomen.
maar vind dit toch wel vreemd...
Tja als je 3 jaar niet gaat dan roep je het natuurlijk ook over jezelf af.

Zijn er rontgenfoto's gemaakt van je gebit of heeft de tandarts het alleen maar visueel gedaan?
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_98110279
Waarom ga je dan ook 3 jaar lang niet? 2x per jaar is echt een must.
pi_98114764
ja he he,ik snap dat van die 3 jaar ook wel :S maar daar gaat het nu niet om toch?
ik vroeg me af of de tandarts het niet had moeten zien. er zijn van 2 kiezen foto's gemaakt,de kies ernaast waarvan dus is besloten dat die eruit moest en van een andere kies. deze had hij dus visueel moeten opmerken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')