Maar het is een date met CL! Dat maakt alles toch anders.quote:
Daarom opteerde ik inquote:Op maandag 13 juni 2011 10:50 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Maar het is een date met CL! Dat maakt alles toch anders.
Het is wel handig zo'n film, hoef je niet de hele tijd moeite te doen om niet saai over te komenquote:Op maandag 13 juni 2011 10:50 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Maar het is een date met CL! Dat maakt alles toch anders.
Dat past toch niet bij Marvel en Linux!quote:
Dat roept voor geen meterquote:Op maandag 13 juni 2011 10:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zou mijn hond OS/2 noemen als ik er één had.
Maar "windows" klinkt ook weer zo kutquote:Op maandag 13 juni 2011 11:00 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dat past toch niet bij Marvel en Linux!
Dus wat let je!quote:Op maandag 13 juni 2011 10:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is wel handig zo'n film, hoef je niet de hele tijd moeite te doen om niet saai over te komen
Windows is ook kutquote:Op maandag 13 juni 2011 11:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Maar "windows" klinkt ook weer zo kut
Gevolg is dat de date ook volkomen onboeiend is.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is wel handig zo'n film, hoef je niet de hele tijd moeite te doen om niet saai over te komen
En daarom is een meet de beste oplossing dus.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gevolg is dat de date ook volkomen onboeiend is.
Er vanuit gaan dat een date met CL onboeiend is.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gevolg is dat de date ook volkomen onboeiend is.
SSSSST!quote:Op maandag 13 juni 2011 11:15 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Er vanuit gaan dat een date met CL onboeiend is.
Je wilt haar gewoon bij Grrrrrrrr wegkapen!
Ik noem ze meestal "hoerige kut vista-laptopquote:Op maandag 13 juni 2011 11:58 schreef Tegan het volgende:
Ik heb mijn computers <Voornaam> 2.0 en 3.0 genoemd.
wehe vistaquote:Op maandag 13 juni 2011 12:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik noem ze meestal "hoerige kut vista-laptop" en "die stofmagneet op mijn bureau"....
Veel schelden ook neem ik aan?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:39 schreef rhubarbje het volgende:
hmmm mijn computer mag ook wel een naam ja
ik praat wel tegen hem en doe alsof ie een ietsje is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |