SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou het zonde vinden als ze niet uitkwamen, maar voor het geld zou het me niet kunnen schelen. Waren jouw eieren veel duurder?
En eieren doen er soms echt langer over; ik heb wel eens na ruim 3 weken op het punt gestaan een nest te ruimen - maar toen piepten de eieren naar me. Ik wist niet wat me overkwam.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
.quote:Op zondag 29 juli 2012 09:08 schreef sigme het volgende:
De kuikens zijn nu drie weken (het kleintje 2,5) en maken het prima. Ze worden met de dag lelijker en vreten ons het armenhuis in.
[ afbeelding ]
Gister zat de kip op de gouden eieren precies drie weken. Dus gistermiddag ging ik maar eens kijken of er al wat te doen was.
[ afbeelding ]
Omdat de kuikentjes wel uit maar niet in het legnest konden heb ik de kloek van het nest gejaagd en het legnest eruit gehaald.
Zo zaten ze er vanochtend bij, kijk dat ene kuikentje door de vleugel spieken.
[ afbeelding ]
Vanochtend liep ik ook de ronde langs de andere beesten.
Zie ik toch wat raars bij de schapen..
[ afbeelding ]!
7 uit 8!quote:Op zondag 29 juli 2012 12:17 schreef Miss_Isis het volgende:
Nog meer kuikentjes, en zelfs nog een lammetje! Wat leuk![]()
Hoeveel 'gouden eieren' zijn er nu uiteindelijk uitgekomen (en hoeveel had je er ook alweer gekocht)?
Ik heb voor de zekerheid nog even de oude foto's erbij gezocht, de zilverkuikens zagen er 3 weken geleden ook schattig uit dus de gouden zullen ook wel van die lillerds wordenquote:Op zondag 29 juli 2012 12:44 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Een verrassingslammetje!![]()
![]()
![]()
Wat zijn die gouden eieren-kuikentjes mooi zeg, vergeleken bij die andere...
Haha, ja, ik was even het leeftijdsverschil vergeten...quote:Op zondag 29 juli 2012 13:05 schreef sigme het volgende:
Ik heb voor de zekerheid nog even de oude foto's erbij gezocht, de zilverkuikens zagen er 3 weken geleden ook schattig uit dus de gouden zullen ook wel van die lillerds worden.
Heel mooi resultaat! Hopelijk zitten er veel hennetjes bijquote:Op zondag 29 juli 2012 13:05 schreef sigme het volgende:
[..]
7 uit 8!
[..]
Ik heb voor de zekerheid nog even de oude foto's erbij gezocht, de zilverkuikens zagen er 3 weken geleden ook schattig uit dus de gouden zullen ook wel van die lillerds worden.
Onze zilverpatrijzen zien er zo uit (foto'tje van internet, maar ze lijken d'r sprékend op) :
[ afbeelding ]
En de gouden zouden dan dit moeten zijn (gewone patrijs dus):
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat we een gouden haan aanhouden, ik vind de zilverpatrijs echt mooier.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:18 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Heel mooi resultaat! Hopelijk zitten er veel hennetjes bijGa je van deze kuikens een haan aanhouden of alleen hennetjes?
Hmm, ik vind die gouden haan juist wel mooi eigenlijk. Ik hou wel van dat rood/geel/zwartquote:Op zondag 29 juli 2012 13:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we een gouden haan aanhouden, ik vind de zilverpatrijs echt mooier.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |