Ja, ik ga ook meteen ''oppervlakkig'' ademhalen, diep ademhalen doet pijnquote:Op maandag 13 juni 2011 03:26 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ik ken het wel, dat is niks fijn. Als ik destijds fietste moest ik telkens op de ademhaling letten, als deze te ver ging voelde ik een steek waardoor je weer heel oppervlakkig/langzaam ging ademhalen.
Is gewoon een spiertje trouwens.
Heb dit ook wel vaak gehad, bij mij was het nogal stress-gerelateerd.quote:Op maandag 13 juni 2011 03:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook meteen ''oppervlakkig'' ademhalen, diep ademhalen doet pijn
quote:Op maandag 13 juni 2011 03:43 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Klinkt ernstig. Pics van je borsten ter beoordeling graag.
Groet,
Dokter
Neequote:
Neequote:
Precies.quote:Op maandag 13 juni 2011 03:26 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ik ken het wel, dat is niks fijn. Als ik destijds fietste moest ik telkens op de ademhaling letten, als deze te ver ging voelde ik een steek waardoor je weer heel oppervlakkig/langzaam ging ademhalen.
Gewoon paar minuten op de ''knieperd'' adem halen, dan heeft't spiertje weer rust, en kun je dus gewoon rustig verder leven.quote:Op maandag 13 juni 2011 06:07 schreef zarGon het volgende:
Eerder weleens gehad, ja. Heel raar gevoel. Stiekem ademhalen, whehe. Uitrekken hielp bij mij, wat er dan ook aan de hand was, werd daarmee opgelost.
Ik heb dit echt heeeel zelden, maar enkele keren per jaar. Het is niet 'continue' of 'dagelijks'...quote:Op maandag 13 juni 2011 11:58 schreef Kandijfijn het volgende:
Maar heb hetzelfde als jou ook een tijdje gehad, na de...
Same here, daarom viel het me natuurlijk ook niet op.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb dit echt heeeel zelden, maar enkele keren per jaar. Het is niet 'continue' of 'dagelijks'...
Wanneer de emmer met ziektebeelden op is, kunnen de heren met de witte jassen altijd nog terugvallen op het onverklaarbare: 'meneer u heeft hyperventilatie, leer er maar mee leven, tot ziens' ...quote:Op maandag 13 juni 2011 11:58 schreef Kandijfijn het volgende:
Klinkt als hyperventilatie om eerlijk te zijn. Veel mensen denken bij hyperventilatie aan paniekerige mensen e.d.
Maar heb hetzelfde als jou ook een tijdje gehad, na de huisartsenpost gegaan en die vertelde me dat het hyperventilatie was. Ook vertelde hij erbij dat de mensen mensen het niet eens door hebben dat dit het probleem is.
Dat inderdaad, ik geloof er geen zak van dat het hyperventilatie is.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:52 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Wanneer de emmer met ziektebeelden op is, kunnen de heren met de witte jassen altijd nog terugvallen op het onverklaarbare: 'meneer u heeft hyperventilatie, leer er maar mee leven, tot ziens' ...
Dit, had het vroeger heel vaak. Nu nog maar eens in de paar maanden.quote:Op maandag 13 juni 2011 03:26 schreef Ikbenserieus het volgende:
Het zit mijns inziens in de meeste gevallen gewoon tussen de oren, pijntjes in de borststreek, trekkende spiertjes die meteen aangezien worden als ernstige tumoren en kwalen des doods.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:52 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Dit, had het vroeger heel vaak. Nu nog maar eens in de paar maanden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |