Ah! En op Linux speelt dit probleem niet?quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:07 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Omdat het onhandig is om op elke videokaart een monitor aan te sluiten.
Windows schakelt de kaarten niet in als er geen monitor aan hangt.
Met zo'n dummy plug denkt Windows "hey! een monitor" en schakelt de kaart netjes in.
Naja, het is niet echt een probleem, meer een ernergie besparende functie in Windows die onhandig uitpakt voor miners.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ah! En op Linux speelt dit probleem niet?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:14 schreef joeyzbg het volgende:
MaGNeT: 2400 Mhash/s.
opdebakfiets: 1000 Mhash/s.
Joeyzbg: 300 Mhash/s.
Bereken eerst even of het uit kan (Bitcoin calculator)...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:14 schreef Drommelsch85 het volgende:
Zit er over na te denken om ook een mining rig neer te zetten. De grootste investering zijn de videokaarten. Een goedkope AMD CPU is wel aan te komen, de rest van de hardware is ook geen probleem. Zit ik alleen met het geluid, omdat ik op een studentenkamer zit kan ik het ding nergens anders dan in de kast plaatsen. Hoe ervaren jullie het geluid van je mining rig met de kaarten op full load?
Ik heb vertrouwen dat het meer de moeite waard wordt dan het nu isquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wie nu nog instapt met minen doet geen slimme investering
Reken me dat eens voor? Nee serieus, probeer eens?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen dat het meer de moeite waard wordt dan het nu is
Ik gok dat wanneer de difficulty blijft stijgen zoals 'ie nu doet, er miners gaan afhaken, waardoor de difficulty weer zakt. Ook denk ik dat op langere termijn de koers gaat stijgen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:52 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Reken me dat eens voor? Nee serieus, probeer eens?
Wat heb jij nou weer voor planquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:06 schreef MaGNeT het volgende:
Weet iemand hier op hoeveel Ampere een lantaarnpaal gezekerd is?
Niets, vroeg het me af.quote:
You basterd!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:27 schreef MaGNeT het volgende:
Oké, klein prolbeempje hier. Hele straap zonder stroom.
Dit bericht is verzonden vanaf mijn HTC Desire
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |