abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98182866
quote:
5s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 23:01 schreef Tijn het volgende:

[..]

Maar hoe sluit je het dan aan? Met zo'n extenderkabel?
Als je achterkant van 1x PCI-E slot sloopt dan past er ook 16x PCI-E Videokaart in. ;)
Krijgt ie wel alle stroom van de voeding. :+

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2011 23:18:31 ]
pi_98183090
Ik voorzie ook brandgevaarlijke situaties beetje vergelijkbaar met indoor wietkwekerij.
  woensdag 15 juni 2011 @ 11:22:16 #103
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_98194282
Onderstaande een glimp van de toekomst als de huidige jeugd zo gek gemaakt is om cash geld op te doeken:

quote:
Dief plundert Bitcoin-rekening met half miljoen virtuele dollars

Een gebruiker claimt dat een onbekende dief zijn virtuele portemonnee met Bitcoins ter waarde van omgerekend circa een half miljoen dollar van zijn computer heeft gestolen. Het is onbekend wie het virtuele geld heeft buitgemaakt.

BitcoinIn een posting op het forum van Bitcoin meldt een gebruiker met de bijnaam Allinvain dat van zijn pc 25.000 Bitcoins zijn buitgemaakt. Het virtuele geld, dat via een p2p-distributiesysteem anoniem wordt verhandeld, zou al zijn overgemaakt naar andere Bitcoin-rekeningen.

Allinvain stelt dat hij niet precies weet hoe zijn Bitcoins, die worden opgeslagen in een cryptografisch bestand, van zijn pc zijn gestolen, maar hij vermoedt dat een hacker directe toegang tot het besturingssysteem heeft gehad via een trojan. De Bitcoin-gebruiker schrijft verder dat hij zijn wallet.dat-bestand op een 'niet-Windows'-systeem had opgeslagen, maar welk systeem het precies betreft is onduidelijk. De 25.000 Bitcoins die van Allinvain zouden zijn buitgemaakt, hebben momenteel een virtuele waarde van circa 467.500 dollar.

Bitcoin is cryptografisch geld, waarmee betalingen kunnen worden uitgevoerd door middel van een via p2p gedistribueerde database. Het in 2009 opgerichte betalingssysteem werkt geheel decentraal, waarbij de hoeveelheid vrijgekomen munteenheden via een vastgelegd patroon vrijkomen. De makers claimen dat Bitcoin door zijn structuur niet door overheden of banken kan worden gemanipuleerd. Desondanks kunnen de digitale portemonnees waarin de Bitcoins zijn opgeslagen, net als normale portemonnees, worden buitgemaakt.
Nu is dit maar 'geld' voor een game, maar bedrijven als google die dit gaan doen, paypal e.d. zijn next natuurlijk.
Houd altijd cash geld ! Virtueel lijkt leuk handig en makkelijk, maar dat is het ook,,,, voor criminelen.
Nu kan je bij een pinautomaat-diefstal nog aantonen (jij staat niet op beeld, was elders, kan dat wEl aantonen e.d.) dat je niet zelf je geld jatte, als je alles straks vanuit thuis doet, niet meer....
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  woensdag 15 juni 2011 @ 11:26:20 #104
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_98194406
Het is gewoon dom om zoveel geld op 1 plek op te slaan en niet goed over de beveiliging na te denken. Of je nou een grote zak cashgeld laat slingeren of een enkele wallet met veel Bitcoins maakt niet uit, het is allebei niet handig.
  woensdag 15 juni 2011 @ 16:54:43 #105
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_98208422
Het is heel simpel.
1 wallet, in TrueCrypt, hier stuur je steeds je winst heen. Ding is nergens online.
1 wallet, gewoon in je OS, hier mee handel je etc, om de zoveel tijd (hangt af van wat je binnen krijgt) stuur je hiervandaan BTC naar je offline wallet)

zie het als een spaarrekening...
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_98233973
Vanaf morgen draai ik met 2000Mhash/s, als alles goed werkt :)
pi_98235469
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 00:42 schreef MaGNeT het volgende:
Vanaf morgen draai ik met 2000Mhash/s, als alles goed werkt :)
Details over je set up? :)
pi_98236713
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 02:00 schreef _superboer_ het volgende:

[..]

Details over je set up? :)
5x 5870 videokaart (4x el cheapo XFX, 1x reference van Marktplaats)
Dat alles geprikt op wat oudere hardware en goede voedingen.
  donderdag 16 juni 2011 @ 12:44:18 #109
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_98244691
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 07:32 schreef MaGNeT het volgende:

Wat voor moederbord kan 2 dualcore graka's en een single core aan?
Of dus 5 losse single core graka's ?
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_98244808
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 07:32 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Waar een voor hoeveel heb je die 5870 kaarten gekocht. Ik kan ze eigenlijk nergens goed leverbaar vinden voor een normale prijs. (<¤200,-).

Ik draai nu met een enkele HD 6870, maar dat is in mijn workstation en daar kan ik niet continu mee te minen omdat ik hem ook gebruik voor werk.

Ik zit er sterk aan te denken om een single pc setup met 4x HD5830 samen te stellen. Kost me rond de ¤650,- (aantal onderdelen heb ik nog liggen) en dan zou ik makkelijk rond 1000+ Mhash/s moeten kunnen halen.

Welke site's gebruiken jullie om de bitcoins om te zetten naar harde euro's?
Ik ben er nog niet helemaal uit waar en hoe ik dit met een Nederlands bankrekening nummer kan doen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Testkees85 op 16-06-2011 12:50:26 (spelvouten) ]
pi_98245051
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 12:48 schreef Testkees85 het volgende:

[..]

Waar een voor hoeveel heb je die 5870 kaarten gekocht. Ik kan ze eigenlijk nergens goed leverbaar vinden voor een normale prijs. (<¤200,-).

Ik draai nu met een enkele HD 6870, maar dat is in mijn workstation en daar kan ik niet continu mee te minen omdat ik hem ook gebruik voor werk.

Ik zit er sterk aan te denken om een single pc setup met 4x HD5830 samen te stellen. Kost me rond de ¤650,- (aantal onderdelen heb ik nog liggen) en dan zou ik makkelijk rond 1000+ Mhash/s moeten kunnen halen.

Welke site's gebruiken jullie om de bitcoins om te zetten naar harde euro's?
Ik ben er nog niet helemaal uit waar en hoe ik dit met een Nederlands bankrekening nummer kan doen.
Ik werk in een computerwinkel dus dat scheelt dan weer iets.
pi_98245061
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 12:44 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Wat voor moederbord kan 2 dualcore graka's en een single core aan?
Of dus 5 losse single core graka's ?
Heb nu nog 3 moederborden draaien omdat ik op mijn PCIe 1x extender cables wacht. Die moeten uit Hong Kong komen.
pi_98245431
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 12:56 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik werk in een computerwinkel dus dat scheelt dan weer iets.
En zijn bij jullie de hd5870 nog leverbaar? Bij welke winkel werk je?
pi_98245604
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:08 schreef Testkees85 het volgende:

[..]

En zijn bij jullie de hd5870 nog leverbaar? Bij welke winkel werk je?
Compleet uitverkocht, bij leveranciers is het ook aflopend omdat het "oud" spul is... En waar ik werk? Helaas hou ik dat voor mezelf.
pi_98245779
Oke, jammer was er al bang voor dat er geen nieuwe hd5870's meer op de markt komen.
Ga denk ik toch maar voor de hd5830's

Welke site gebruik jij om de bitcoins naar echt geld om te zetten? Of heb je dit nog niet gedaan?
Ik heb nog niets zo veel coins gespaard maar wil toch eens testen hoe en waar dit nu het beste werkt.
pi_98263136
Heb nu 1600Mhash/s draaien.
Morgen komt nog de laatste kaart om op 2000Mhash/s te komen :)
pi_98272402
Als ik via de beste 5830 opzoek staat er: "1.2v 355Mhz Memory, VECTORS AGGRESSION=12 BFI_INT ", wat houdt dit in en hoe kan dat aangepast worden? Ik gebruik GUIMiner dus die flags zijn wat makkelijker, maar volgens mij kunnen daar niet dezelfde snelheden mee worden gehaald ;)

En hoe werken de PCI-kabels? Waar kunnen die besteld worden? En er moet geloof ik een stukje gesloopt worden aan die dingen om er een 16x op aan te kunnen sluiten, kan iemand dat uitleggen?
  vrijdag 17 juni 2011 @ 14:11:30 #118
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_98292414
Ik heb op wikipedia gekeken maar ik heb een hiaat, een blind spot, hoe men "om niet" aan deze bit coins currency kan komen.
Ik kan een flinke 'pc' met veel videokaarten inzetten om geld te verhandelen / op te slaan?
Of is het gewoon een vorm van pure/raw force hacken van nog niet completed transactions of zo?

Zoals ik het lees is het namelijk virtueel geld, zoals paypal, maar dan anoniem. Echter wel iets om A te kopen, wat dan door b aan c betaald gaat worden / is.

Het klinkt namelijk te makkelijk en te simpel, ik koop voor 20.000 euro aan hardware en dan 'verdien' ik dat niet alleen terug, het zal nog winst opleveren ook.

Kan niet dus lijkt me, klinkt te mooi, is dus te mooi en niet waar.
is er al iemand die deze bit coins in cash op de eigen gewone betaalrekening zag verschijnen en vervolgen ook cash opnam en uit kon geven?

Als het zo simpel is, zullen zat 'arme landen' hen regeringen al hele server parken puur voor dit alleen aan de gang hebben ! klopt dat?

[ Bericht 1% gewijzigd door fokthesystem op 17-06-2011 14:34:01 ]
  vrijdag 17 juni 2011 @ 14:54:44 #119
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_98294325
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:11 schreef fokthesystem het volgende:
Ik heb op wikipedia gekeken maar ik heb een hiaat, een blind spot, hoe men "om niet" aan deze bit coins currency kan komen.
Ik kan een flinke 'pc' met veel videokaarten inzetten om geld te verhandelen / op te slaan?
Of is het gewoon een vorm van pure/raw force hacken van nog niet completed transactions of zo?

Zoals ik het lees is het namelijk virtueel geld, zoals paypal, maar dan anoniem. Echter wel iets om A te kopen, wat dan door b aan c betaald gaat worden / is.

Het klinkt namelijk te makkelijk en te simpel, ik koop voor 20.000 euro aan hardware en dan 'verdien' ik dat niet alleen terug, het zal nog winst opleveren ook.

Kan niet dus lijkt me, klinkt te mooi, is dus te mooi en niet waar.
is er al iemand die deze bit coins in cash op de eigen gewone betaalrekening zag verschijnen en vervolgen ook cash opnam en uit kon geven?

Als het zo simpel is, zullen zat 'arme landen' hen regeringen al hele server parken puur voor dit alleen aan de gang hebben ! klopt dat?
Jij denkt verkeerd.
Je maakt BitCoins door te minen met software. Die bitcoins zijn verder niks geen geld waard, tot iemand anders bereid is er geld voor te geven. Het is dus niet zo dat het hebben/minen van BitCoins automatisch geld op de bankrekening betekent.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht &gt;:)
pi_98294364
Even serieus wat is hier in godsnaam het praktisch nut van en waarom zou je zoveel geld uitgeven aan die onzin?
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  vrijdag 17 juni 2011 @ 14:57:16 #121
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_98294430
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:55 schreef DutchErrorist het volgende:
Even serieus wat is hier in godsnaam het praktisch nut van en waarom zou je zoveel geld uitgeven aan die onzin?
Aan videokaarten bedoel je? Of qua investering in bitcoins zelf?
pi_98294460
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:57 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Aan videokaarten bedoel je? Of qua investering in bitcoins zelf?
Beiden.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  vrijdag 17 juni 2011 @ 14:57:47 #123
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_98294463
quote:
Ja.
Ik kom ook nu pas weer op mijn stoel gekropen na broek ophijsen en gebroken klomp te hebben weggegooid.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 14:58:36 #124
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_98294501
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:11 schreef fokthesystem het volgende:
Dat heeft op den duur geen zin meer. Het vinden van nieuw geld wordt steeds lastiger. Op dit moment stijgt de waarde van BitCoins mee met de moeilijkheidsgraad maar het is dus nogal de vraag of dat zo blijft. Het is gewoon handelen in valuta, met als voordeel dat je je eigen geld drukt en als nadeel dat je echt geen idee hebt wat de koers gaat doen.

quote:
Omdat je er kennelijk op dit moment geld aan kunt verdienen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_98295044
Ik heb nu een systeem draaien met een Q9550 en een HD4890.
Werkt dit dan ook voor mij?

Want eigenlijk snap ik dit niet helemaal? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')