quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:25 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Mocht je "gratis" stroom krijgen van je ouders dan kan je die 2,50 beter direct vragen, is goedkoper voor ze
Wat? Hij heeft wel gelijk.quote:
Bedoelt ie ook...quote:
De prijs was toch recent weer redelijk gekelderd?quote:
Afschrijving + stroomkosten afgezet tegen verwachte opbrengst doet mij denken dat het één van de slechtst mogelijke investeringen is. Dan is het zelfs rendabeler om een hand vol geld in de gracht te gooien en het er niet meer over te hebben.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:43 schreef CasB het volgende:
Is het nog een beetje rendabel om een mining rig aan te schaffen?
Verkoop-order plaatsen op MtGox en dan geduld hebben, zodat je ze voor wat meer verkoopt dan de gangbare prijs op dat moment.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:18 schreef S. het volgende:
@MaGNeT:
Wat is de route die jij doorloopt om Bitcoins om te zetten in keiharde euro's?
Intro: ik mine met 800MHash/s op deepbit & bitcoins.lc
Nee, als je nu nog een rig moet aanschaffen verdien je het niet meer terug.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:43 schreef CasB het volgende:
Is het nog een beetje rendabel om een mining rig aan te schaffen?
Heb je ze alweer terug via de reclaim procedure?quote:Op zondag 24 juli 2011 18:23 schreef joeyzbg het volgende:
Mijn Mybitcoin.com account is denk ik gehacked.
Ik krijg al bijna 3 weken de melding dat mijn inlog gegevens niet kloppen.
Ook heb ik al zo'n 15 berichten gestuurd, en meer dan 30 mailtjes.
Op alle nog geen reactie gehad.
Iemand met een idee?
1 | start /D "C:\poclbm" poclbm.exe http://xiq2Z8udyKKyBkoeqjwYpxGApGfMLrVj7E:x@ixpool.bitparking.com:10098 -d0 -v -f 0 -w 256 |
Tot nu toe werden de meeste mining vragen beantwoord in het AEX topic maar daar zijn we verdrevenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop